امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حقیقی: با دایی میتوانم به پرسپولیس برگردم

#1
به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی سابق تیم ملی و پرسپولیس که در نیم فصل گذشته به تیم پدیده پیوسته بود با پیشنهاد علی دایی به تیم صبای قم پیوست. او در این رابطه گفت: سیاه جامگان وعده هایی داده بود که متاسفانه به آن عمل نکردند و به نظرم با توجه به حضورم در صبای قم در آن خیری وجود داشته و آن را به فال نیک می گیرم.
وی ادامه داد: چند پیشنهاد داشتم اما با تجربه ای که از پدیده مشهد داشتم ترجیح دادم تمام شرایط را بسنجم و بعد تیم آینده ام را انتخاب کنم. مشکلات مالی در پدیده باعث شده بود از نظر تمرکز به مشکل بخورم و نتوانم فوتبال مورد نظرم را در آنجا بازی کنم. بعد از حضور آقای دایی دوست داشتم در این تیم بازی کنم و خوشحالم که با پیشنهاد آنها نیز مواجه شدم و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.
حقیقی در مورد پیشنهاد ملوان و امیر قلعه نویی برای حضور در این تیم نیز گفت: امیرخان به من لطف داشته و دوست داشتم شاگرد امیرخان شوم و ان شاالله این اتفاق یک روز خواهد افتاد. اما با توجه به شرایطی که ملوان داشت و برخی اخبار مبنی بر اینکه آقای بهشتی موفق به تامین بودجه مورد نظر نشده اند از این تصمیم منصرف شدم. سال بدی را در فصل گذشته پشت سر گذاشتم و نمی خواستم دوباره با مشکل مالی مواجه شوم و میخواهم تمام تمرکزم روی فوتبال باشد. جا دارد از امیرخان عذرخواهی کنم و امیدوارم یک روز شاگرد ایشان شوم.
حضور در ملوان و شاگردی امیر قلعه نویی مطمئنا می توانست حاشیه هایی برای حقیقی به وجود بیاورد. او در این باره می گوید: فوتبال حرفه ای است و مطمئنا هواداران پرسپولیس هم شرایط مرا درک می کردند و دل شان نمیخواست خانه نشین شوم. من نمی خواهم وارد حاشیه شوم و ضربات زیادی از آن خورده ام و می خواهم در این فصل فقط به فوتبال فکر کنم و دوست دارم در صبا و در کنار علی دایی به پرسپولیس برگردم.
هافبک جدید صبا در ادامه درباره همکاری با علی دایی گفت: دوران خوبی با ایشان داشتم و موفق شدم نائب قهرمان لیگ شوم و حضورم در جام جهانی را هم مدیون ایشان هستم. این شرایط در انتخابم بی تاثیر نبود و کار کردن با علی آقا شرایط خاص و سختی های خود را دارد و البته لذتبخش است.
حقیقی در مورد اینکه با علی دایی در فصل گذشته به مشکل خورده بود و آیا این بار چنین اتفاقی نخواهد افتاد گفت: هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و این زاییده ذهن حاشیه سازان است. همانطور که گفتم روزهای خوبی با علی آقا داشتم و امیدوارم در این فصل هم شرایط خوبی را در کنار هم تجربه کنیم و بار دیگر همان بازیکن سابق شوم و همه را از عملکرد خودم راضی نگه دارم. مطمئنا آقای دایی هم به من اعتقاد دارد وگرنه دلیلی نداشت مرا دعوت به همکاری کند.
هافبک دفاعی سابق پرسپولیس در رابطه با شرایط صبای قم گفت: صبا کمی دیر شروع کرده و البته حضور علی دایی در این تیم مسلما پوئن مناسبی برای ما خواهد بود. قرار است طی چند روز آینده 4-3 مهره خوب دیگر به تیم اضافه شوند. باشگاه صبا پیشینه خوبی دارد و در طول یکی دو سال گذشته با مشکلاتی مواجه بوده و امیدوارم امسال با آقای دایی به شرایط خوبی دست یابیم. کمی دیر شروع کردیم و باید هرچه سریعتر به شرایط ایده آل برسیم و خود را از نظر بدنی آماده کنیم.
او در پایان درباره کارشکنی برخی ها برای سرخپوش شدنش در این فصل گفت: خیلی دوست داشتم به پرسپولیس برگردم و این تیم را از صمیم قلب دوست دارم. اما شرایطی به وجود آمد که موفق نشدم. برخی ها کارشکنی کردند و البته دوست ندارم الان درباره آن حرف بزنم و چه در این تیم باشم و نباشم برای هوادارانش آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم روزی به پرسپولیس برگردم و تمام تلاشم را در این فصل خواهم کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حقیقی: با دایی میتوانم به پرسپولیس برگردم 1
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان