امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاشازاده: مظلومی انتخاب خوبی نبود

#1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و تیم استقلال که یکی از گزینه های حضور در این تیم برای لیگ پانزدهم بود در مورد وضعیت فعالیت خودش گفت: چند پیشنهاد لیگ یکی دارم اما تکلیف هیچ کدام از آنها هنوز مشخص نشده است و طی روزهای آینده وضعیت همکاری‌ام هم مشخص خواهد شد.


اوضاع فوتبال سال به سال بدتر می شود
وی با اشاره به بلاتکلیفی تیم‌ها تا چند روز مانده به شروع لیگ برتر نیز گفت: به نظر می‌رسد سال به سال اوضاع فوتبال بدتر می‌شود علاوه بر مشکل و مسئله خصوصی سازی یک نگاه کلی به باشگاه‌ها نشان می‌دهد که آنها هر سال ساختار و افراد خود را به کل عوض می‌کنند. اگر می‌بینید سپاهان موفق است دلیلش این است که هر چیزی را سر موقع خود انجام می‌دهد و افراد را مدام در باشگاه عوض نمی‌کنند.

مربیان باید بدانند باشگاه حق دارد قبل از پایان مسابقات با مربی دیگری مذاکره کند
پیشکسوت استقلال تاکید کرد: برخی باشگاه ها هستند که حتی وضعیت مالی خوبی هم دارند اما این اصل را رعایت نمی کنند. در واقع یک باشگاه یک هفته قبل از پایان مسابقات لیگ برتر باید دقیقا بداند برای سال بعد با چه کسانی و چگونه می خواهد راه را ادامه بدهد نه مثل باشگاه های ما که تا چند هفته بعد حتی اعضای هیات مدیره شان هم مشخص نیست.

بازیکن سابق باشگاه استقلال در مورد اینکه برخی مربیان در ایران حتی با نهار خوردن مدیران با مربیان برای سال بعد هم مشکل دارند و آن را توطئه می دانند چه برسد به مذاکره رسمی برای سرمربیگری گفت: این نگاه نگاه حرفه ای نیست. مربیان ما هم باید این فرهنگ را بپذیرند. گواردیولا دو فصل قبل قراردادش را برای رفتن به بایرن مونیخ در نیم فصل امضا کرد نه باشگاه بارسلونا مشکل داشت نه باشگاه بایرن مونیخ و نه خود پپ.

وی در ادامه افزود: مذاکره با مربی برای فصل بعد یک کار طبیعی است و نشان دهنده حرفه ای بودن یک باشگاهی که می خواهد سال های آینده خود را زودتر مهره چینی کند اما این بلاتکلیفی حتی روی زندگی خصوصی ما مربیان هم تاثیر گذاشته و من نمی توانم هیچ برنامه ریزی داشته باشم. هر روز جلسه یا پیشنهادی جدید از یک نقطه از ایران.

مشکلات سال گذشته در استقلال وجود دارد
بازیکن سابق باشگاه استقلال در مورد نقل و انتقالات و وقایع اخیر در باشگاه استقلال گفت: من اتفاقات اخیر این باشگاه را به ریز دنبال نمی‌کنم اما به طور کلی باید بگویم باز هم همان مشکلات سال گذشته در این تیم وجود دارد. دیر انتخاب شدن اعضای هیات مدیره، سرمربی و همچنین ماجراهای خصوصی سازی طبق معمول مانع درست چیده شدن باشگاه استقلال شد اما چون خودم در این رابطه ذی‌نفع بودم در این باره نمی توانم زیاد صحبت کنم. تنها می توانم آرزوی موفقیت داشته باشم.

فرصت سرمربیگری استقلال را دارم
وی در مورد اینکه آیا از وی نیز برنامه برای سرمربی گرفته بودند یا نه گفت: موضوع برنامه ای نیست اما این بار هم متاسفانه نتوانستم سرمربی استقلال شوم البته هنوز هم دیر نیست، نسبت به دوستانی که کارشان را در استقلال شروع کرده اند بنده هنوز جوان هستم و فرصت دارم.

پاشازاده در مورد نقاط قوت و ضعف بازیکنان و پست ها در استقلال گفت: به نظر من خط دفاعی پاشنه آشیل استقلال است البته جذب مهدی رحمتی اتفاق خوبی بود. در مورد خط حمله می دانم که جابر انصاری را به خدمت گرفتند که او بازیکن خوبی است و اگر حواسش را جمع کند و با جو باشگاه بتواند کنار بیاید پدیده لیگ خواهد شد.

پیراهن مجیدی بایگانی نشود
بازیکن سابق باشگاه استقلال درباره اختلاف نظر پیرامون شماره پیراهن فرهاد مجیدی که قرار بود به کرار برسد و با مخالفت برخی هواداران مواجه شد گفت: این کار کاملا غیر حرفه ای است اگر این ماجرا به این شکل بخواهیم پیش ببریم دیگر شماره ای باقی نمی ماند که بر تن بازیکنان کنیم. در دنیا هم موارد بسیار معدودی هستند که شماره آنها بایگانی می‌شود آن هم باید به شرطی باشد که از اول تا آخر عمر ورزشی‌شان همان پیراهن را پوشیده باشند. اصلا قرار نیست کسی از دیگری برای پوشیدن شماره پیراهن وی اجازه بگیرد. حسن روشن و مجید نامجو مطلق هم شماره هفت را می‌پوشیدند که به نظر من نامجو مطلق جزو بهترین هافبک‌های کل دوران فوتبال ما است.

وی در ادامه افزود: اگر هر چیز سر جای خودش باشد کارها درست پیش می‌رود باشگاه هم نباید ببیند چند هوادار نظرشان چیست همان کار را بکند با این وضعیت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود اگر قرار بود که چنین کنند بارسلونا و رئال مادرید باید چگونه در میان آن همه هوادار در سراسر دنیا تصمیم می‌گرفتند.

مدیر قوی با نظر هواداران تصمیم نمی گیرد
بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر افزود: فوتبال ما رو به سرپایینی است وقتی برای مسابقات دو یا سه هزار نفر می آید اصلا این حرف ها معنی ندارد. متاسفانه نوع مدیریت ها تنها در فوتبال چنین نیست، شما موارد دیگر را مدنظر قرار دهید تا ببینید این واقعیت ها واقعیت های فرهنگی ماست. در حالی که مدیران نباید اجازه چنین اتفاقاتی را بدهند.

پاشازاده تاکید کرد: البته هواداران هم حق دارند. اگر هر چیزی سر جای خودش بود آنها اعتراض نمی‌کردند. بله اگر مدیر باشگاه اختلاس کرده باشد ممکن است اعتراض معنی داشته باشد ولی اینکه من ۵ نفر جمع کنم و شعاری را فریاد بزنم و طرف دیگر همین اتفاق دیگر رخ دهد اینکه اعتراض نیست، اینکه صحیح نیست.

انتخاب مظلومی بحث برانگیز بود
بازیکن سابق باشگاه استقلال در مورد انتخاب پرویز مظلومی گفت: ابتدا امیدوارم که امسال سال خوبی برای استقلال باشد و باید بگویم برای هیات مدیره احترام قائلم اما باید بگویم انتخاب مظلومی بحث برانگیز است. من نمی‌گویم این انتخاب بازگشت به عقب است، توهین نمی‌کنم اما می‌گویم اگر می‌خواستیم فوتبال را حرفه ای پیش ببریم قطعا با این انتخاب رو به جلو نرفته و آینده سازی نکردیم. امیر قلعه‌نویی در سن ۳۸ سالگی تیم استقلال را تحویل گرفت و تا سال‌ها برای این باشگاه خوب بود.

وی ادامه داد: از بکن‌باوئر پرسیدند که چرا با وجود کسب سه جام گواردیولا را عوض می‌کنید گفت ما می‌دانیم ایشان مربی خوبی است اما ما ۱۰ سال آینده اروپا را هم می‌خواهیم. بله شاید الان پرویز مظلومی از لحاظ تجربه خوب باشد اما سال آینده چطور. فرصت به اینها زیاد داده شده اما رو به جلو حرکت نکرده‌اند. اصلا اجازه بدهید اینگونه بگویم مگر بقیه برای این باشگاه چکار کرده اند که ما جوان‌ها نتوانیم.

پاشازاده گفت: علیرضا منصوریان گزینه خوبی بود ولی دیدید سرنوشت ماجرا به کجا رسید.


مهدی پاشازاده
 
استقلال تهران
 
پرویز مظلومی (سرمربی)
.
پاسخ
آگهی
#2
اقای سوبله چوبله دوباره اومد
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اعتراض ستاره‌های دورتموند؛ پنالتی سیتی درست نبود
  طارمی: چلسی را بردیم اما این کافی نبود
  پاریس 0 - 1 بایرن؛ خوش شانسی هم برای صعود کافی نبود
  در برد بزرگ هم جایی برای بیرانوند نبود
  جدایی سردار آزمون از زنیت جدی شد. مصدومیت سردار جدی نبود بازگشت ستاره ایرانی به تمرین
  پیوس: برخی مدیران و مربیان با هم زد و بند می‌کنند/ اطرافیان دهداری در حد تیم ملی نبود
  کرونایی‌های فولاد وضعیت خوبی دارند
  محمد جواد ابراهیمی: با دبیر موافقم که وظیفه سرمربی انتخاب ملی‌پوش نیست
  ناظمی: اسامی مربیان بزرگی که در فوتبال مطرح کردم تخیل نبود
  اتفاقات خوبی در سال گذشته برای بسکتبال بانوان رخ داد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان