امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا امیر تتلو پرطرفدار است؟

#1
خبرآنلاین: امیر تتلو این روزها اسمی آشنا برای نسل جوان است، همان چهره‌ای که چند سال قبل ترانه‌های زیرزمینی می‌خواند و امروز روی عرشه ناو نیروی دریایی درباره حق انرژی هسته‌ای فریاد می‌زند.



امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ از خوانندگان رپ فارسی است این اطلاعاتی است که در یک جستجوی اینترنتی در مورد او به دست می‌آید. اطلاعات تکمیلی دیگر این است که او از خانواده‌ای آذری و اصالتاً اهل روستای مقصودلو از توابع شهرستان هریس، استان آذربایجان شرقی است و از سال ۱۳۸۲ کار خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد.



تتلو جزو افرادی بود که به صورت زیرزمینی در ایران ترانه می‌خواند و دقیقا در مقطعی کار خوانندگی را آغاز کرد که با باز شدن نسبی فضا، برخی جوانان به سمت آزمایش خود در زمینه خوانندگی می‌رفتند و در مورد تعدادی کارشان می‌گرفت و تک آهنگ‌هایشان در جمع جوانان به محبوبیت دست می‌یافت. در آن مقطع مد خوانندگی زیرزمینی در ایران و اقبال این ترانه در میان مخاطبان حتی گاه بیش از ترانه‌هایی بود که خواننده‌های ایرانی ساکن لس‌آنجلس می‌خواندند.



همین استقبال‌ها بود که موجب می‌شد روز به روز به تعداد خوانندگانی که به این ترتیب کار می‌کردند افزوده شود و تتلو در همین فضا کار خود را آغاز کرد.



رفتن از ایران


وقتی نام خواننده‌ای به عنوان کسی که ترانه‌های زیرزمینی می‌خواند زیادی شنیده شود، طبیعتا شرایط ماندن در ایران چندان فراهم نیست و شاید همین موجب شد تتلو در نیمه‌های دهه 80 ایران را به مقصد دوبی ترک کند. البته بخش عمده دلیل این سفر رسیدن به شهرت بیشتر بود، امکانی که در خارج از ایران می‌تواند برای یک خواننده جوان فراهم باشد و در داخل کشور مهیا نیست.



او البته هر از گاهی بعد از ترک ایران به کشور بازمی‌گشت و حتی با همکاران قدیمی‌اش در داخل کشور آهنگی ضبط می‌کرد و برمی‌گشت تا اینکه یکبار این رفت و برگشت‌ها کار دست او داد.



دستگیری تتلو



12 آذر سال 1392 بود که سرهنگ مسعود زاهدیان در گفت‌وگو با «ایسنا»، خبر دستگیری تتلو را اعلام کرد. او درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفت: «پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیراً نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و او هم‌اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام‌قضایی است.» تتلو دو روز بعد از این تاریخ آزاد شد و در همین مدت تغییراتی در او رخ داد که او از خواننده‌ای زیرزمینی به جایی رساند که روی ناو نیروی دریایی ترانه می‌خواند.



طرفداران اینستاگرامی



بعد از ماجرای دستگیری، اینستاگرام مناسب‌ترین فضا برای حفظ ارتباط تتلو با طرفدارانش بود، طرفدارانی که با پست‌های جنجالی این خواننده روز به روز به تعداد آنان افزوده می‌شد و این روزها به یک و نیم میلیون دنبال‌کننده نزدیک شده است.



پست‌های متعدد و جنجالی او اجازه نداد از دور خارج شود. او توانست با حرف‌هایی که گاه بسیار دور از انتظار به نظر می‌رسد و حتی گاه یکی دیگری را نقض می‌کرد، طرفدارانش را پای صفحه خود نگه دارد.


چرخش از موسیقی به فوتبال




تتلو یکی از جدی‌ترین دلبستگی‌هایش را از یک سال اخیر فوتبال عنوان کرده و حتی گفته در حالی که بیش از 27 سال سن دارد، می‌خواهد فوتبالیست شود. او سال قبل سر تمرین پرسپولیس رفت و این حضور او سروصدای زیادی به پا کرد. وقتی او سر تمرین پرسپولیس حاضر شد که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بود. او با بازیکنان عکس گرفت و این عکس‌ها را منتشر کرد. در ادامه این دیدار بود که پست‌های تتلو نشان داد رابطه‌اش با پیام صادقیان خوب شده است. صادقیان در اینستاگرام نوشت که تتلو می‌تواند یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران شود. تتلو چند وقت یکبار عکس از تمرین فوتبال می‌گذارد و یا فیلمی از روپایی زدن‌هایش منتشر می‌کند و می‌گوید می‌خواهد فوتبالیست شود.



البته رفاقت او با پیام صادقیان به دست‌انداز خورد و آن زمانی بود که تتلو در اینستاگرام نوشت چندین بار به صادقیان توصیه کرده زیادی سیگار و قلیان نکشد.



به نظر مي‌رسد شیث رضایی بازیکن راه آهن و مهرداد اولادی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس دوستان این روزهای تتلو هستند. همچنین او با فرهاد کاظمی سرمربی راه‌آهن رفیق است و کاظمی گویا به این خواننده قول داده او را وارد دنیای فوتبال کند. هرچند تازه‌ترین کار کاظمی پاس دادن تتلو به تیم هنرمندان است.



ماجرای ناو ارتش



کلیپ جدید امیر تتلو چند بار تماشا نیاز داشت تا این باور به وجود آید که او واقعا روی یک ناو ارتش ایران کلیپی تهیه کرده و درباره انرژی هسته‌ای خوانده است. او که روزی خواننده‌ای زیرزمینی در ایران محسوب می‌شد، حالا توانسته به این امکانان دست یابد و از انرژی هسته‌ای و خلیج مسلح فارس بخواند.a








منبع=برترینها

[img]file:///C:/Users/RGA-315/Documents/Bluetooth%20Folder/IMG_20160605_192107.jpg[/img]
چرا امیر تتلو پرطرفدار است؟ 1






پاسخ
 سپاس شده توسط omidkaqaz ، طناز79 ، MS.angel ، nanali ، _wιɴɴer_ ، **zeinab**
آگهی
#2
1.6 میلیون فالوور داره تو اینستا .-.
چرا امیر تتلو پرطرفدار است؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ★♕NIGHT STAR♕★
#3
تتلو همونقدر كه طرفدار داره

مخالف هم داره ....تازه شايد بيشتر

در كل  خنثي ميشه Dodgy
پاسخ
 سپاس شده توسط ★♕NIGHT STAR♕★


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آهنگ قاف به نام حسن به کام تتلو + ديس تتلو توسط ملتفت :D
  واکنش امیر تتلو به مرگ مرتضی پاشایی
  علاقه امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به یک دختر...
Music مشاعر آهنگ های تتلو بهزاد لیتو و عرفان
  از آواز خواندن درباره انرژی هسته ای تا ایجاد حرمسرا / بررسی سرگذشت امیر تتلو به بهانه
  درگیری امیر تتلو و حسین تهی ( در فیسپوک @__@)
Music ♣ ☻تفسیری چند از کارهای اقای تتلو ♣ ☻
Rainbow ➹سورپرایز عجیب محمدرضا گلزار در روز تولد امیر مقاره + ویدیو➹
  تاپیک تخصصی متنفرین تتلو D:
Exclamation تهدید جدی(امیر تتلو)به خودکشی:میدونید میکنم اینکارو....عاشقاش کجااااااااااان پس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان