امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور در دهه دوم شهریورماه

#1
خبرگزاری ایسنا : مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اتمام فرآیند برگزاری آزمون سراسری ۹۴ در روز گذشته اظهار کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال ۹۴ در دهه دوم شهریورماه ۱۳۹۴ اعلام می‌شود.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،با تاکید بر اینکه تعداد داوطلبان امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته است،افزود:در آزمون سراسری ۱۳۹۴ تعداد ۸۷۷ هزار و ۸۳۵ داوطلب ثبت نام نموده‌اند که این آمار نسبت به آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ تعداد ۱۵۳ هزار و ۵۴۶ نفر کمتر است. آمار داوطلبان سال ۱۳۹۳،یک میلیون و ۳۱ هزار و ۳۸۱ نفر بوده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد ۴۵ هزار و ۵۵۰ داوطلب گروه‌های آزمایشی ۱، ۲، ۳ و ۵ علاقه‌مندی خود را به شرکت در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۱۰۵ هزار و ۸۸۲ داوطلب از گروه‌های آزمایشی ۱ تا ۴ علاقه‌مندی خود را به شرکت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی اعلام نموده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه جمعا یک میلیون و ۲۹ هزار و ۲۶۷ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است،توضیح داد:با توجه به اینکه آزمون هریک از گروه‌های آزمایشی به طور جداگانه برگزار شده است و هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط را دریافت می‌کرد، لذا با توجه به آمار داوطلبان ثبت نام کننده یعنی ۸۷۷ هزار و ۸۳۵ داوطلب و آمار علاقه‌مندان به شرکت در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی که جمعا ۱۵۱ هزار و ۴۳۲ نفر بوده،جمعا تعداد یک میلیون و ۲۹ هزار و ۲۶۷ کارت ورود به جلسه آزمون صادر و آزمون نیز برای این تعداد برگزار گردیده است.

توکلی ادامه داد:از تعداد ۸۷۷ هزار ۸۳۵ داوطلب ثبت نام کننده در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴، تعداد ۸۱۹ هزار و ۶۸۴ داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نموده‌اند به عبارت دیگر ۹۳.۳۸ درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام کرده‌اند.

جزئیات زمان برگزاری آزمون

وی درمورد زمان برگزاری آزمون اظهار کرد:آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی برای تعداد ۱۸۱ هزار و ۲۹۹ متقاضی و علوم انسانی برای تعداد ۱۸۱ هزار و ۷۱۹ داوطلب در صبح روز پنجشنبه،۲۱ خردادماه و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر ۵۶ هزار و ۲۵۰ داوطلب در عصر روز پنجشنبه در ۳۶۵ شهرستان و ۴۶۳ حوزه امتحانی برگزار گردید.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد:آزمون تعداد ۴۹۷ هزار و ۸۴۵ داوطلب متقاضی شرکت در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ۲۲ خردادماه و ازمون تعداد ۱۱۲ هزار و ۱۵۴ داوطلب متقاضی شرکت در آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در عصر روز جمعه در ۳۶۵ شهرستان و بخش کشور ۱۷ کشور خارجی و ۴۶۳ حوزه امتحانی برگزار گردید.

انتشار سوالات دفترچه آزمون عمومی و اختصاصی گروه‌های آزمایشی پنجگانه ساعت ۱۲ امروز

توکلی با بیان اینکه ۲ ساعت پس از پایان برگزاری آزمون هر گروه آزمایشی سوالات دفترچه آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی مربوط بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.sanjesh.org قرار داده شده است،افزود:سوالات دفترچه آزمون عمومی و اختصاصی گروه‌های آزمایشی پنجگانه آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ خارج از کشور نیز از ساعت ۱۲ امروز شنبه ۲۳خردادماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد:همچنین مرحله ثبت‌نام تا برگزاری ازمون تهیه شده است و هم‌اکنون نیز بر روی سایت سازمان قرار دارد و لذا کلیه داوطلبان شرکت کننده درآزمون می‌توانند از امروز لغایت روز چهارشنبه ۲۷خردادماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به تکمیل پرسشنامه اینترنتی مذکور اقدام نمایند.

آزمون در امنیت کامل برگزار شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با تاکید بر اینکه آزمون سراسری ۹۴ در امنیت کامل برگزار شد،اظهار کرد:براساس گزارشات رسیده از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۴، این آزمون با نظم، کیفیت مطلوب و با امنیت کامل و مطابق برنامه زمانی پیش‌بینی شده برگزار شده است.

اعلام نتایج اولیه تا هفته اول مردادماه

توکلی با بیان اینکه کلید تصحیح سوالات آزمون عمومی و اختصاصی کلیه گروه‌های آزمایشی از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۴خردادماه روی سایت سازمان قرار داده می‌شود،گفت:براساس برنامه زمانی اعلام شده، نتیجه اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون تا هفته اول مردادماه ۹۴ بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد.

وی افزود:یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه آزمون، پاسخنامه داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ با رتبه کشوری کمتر از ۷۵۰۰۰ در هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و همچنین رتبه کشوری کمتر از ۱۰۰۰۰ در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی برای اطلاع داوطلبان مذکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود.

اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور در دهه دوم شهریورماه

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درمورد زمان اعلام نتایج اظهار کرد:داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌شوند ضرورت دارد با دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته و مطالعه دقیق آن و سایر اطلاعیه‌های سازمان در دهه اول مردادماه انتخاب رشته نمایند.فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های متمرکز آزمون سراسری سال ۹۴ در دهه دوم شهریورماه ۱۳۹۴ اعلام می‌شود.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه متمرکز در نیمه اول مهرماه ۹۴ از طریق سایت سازمان منتشر می‌گردد.فهرست قبول‌شدگان نهایی رشته‌های نیمه متمرکز نیمه اول دی‌ماه ۱۳۹۴ از طریق سایت سازمان اعلام خواهد شد.
اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور در دهه دوم شهریورماه 1


پاسخ
 سپاس شده توسط Tɪɢʜᴛ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برنامه احتمالی امتحان نهایی ۱۴۰۳
Lightbulb ● ویژه کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳
Star2 ♧ زبان انگلیسی : ویژه کنکور زبان خارجه
Humanfemale آزمون های آزمایشی رشته انسانی | ویژه کنکور ۱۴۰۳
  سوالات نهایی جامعه شناسی دوازدهم
Question پک جمع‌بندی پایه انسانی برای کنکور
Science PDF کتاب های دوازدهم انسانی | ویژه امتحان نهایی
Eye-blink بانک سوالات نهایی جغرافیا دوازدهم
  سوالات امتحان نهایی ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
Book ✤ بانک سوالات نهایی زبان انگلیسی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان