امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اس اسی ها بیان تو

#1
بیک زاده قراردادش را با استقلال فسخ و به صبا پیوست / استعلام از فیفا برای پروچیچ
اس اسی ها بیان تو 1
هاشم بیک‌زاده با قراردادی یک ساله به تیم صبای قم پیوست. بازیکن فصل گذشته استقلال برای بازگشت به این تیم با چراغ سبز پرویز مظلومی مواجه شده بود، اما ترجیح داد راهی صبای قم شود.

بیک‌زاده قرار است عصر امروز (یکشنبه) به همراه امیرحسین صادقی، دیگر بازیکن تازه وارد صبای قم در تمرین این تیم شرکت کند
صبح خبر تمدیدش با استقلال اومد !! همه هم تایید کردن ! saeid esteghlali خبرشو بهم داد من سرکار بودم... یعنی به حدی کلافه بودم میخواستم بیام در وبو ببندم کلا فوتبالو بذارم کنار ( اینقد من از این بدم میاد ! ) نمیدونم چطور به فکرشون رسید حتی قضیه ی تمدید ! خداروشکر به خیر گذشت ...
*****************************
نظری درباره وضعیت مربوط به قرارداد پروپیچ گفت:

برای اینکه همه چیز به درستی پیش برود و مشکلی پیش نیاید،درباره پروپیچ مکاتبات را با فیفا آغاز کرده ایم.

فکر می کنم تا فردا پاسخ فیفا را دریافت کنیم.در صورتیکه از نظر فیفا این انتقال بلامانع باشد،پروپیچ را به خدمت می گیریم

یه سریا میگن از وقت نقل و انتقالات جهانی گذشته بوده یه سری میگن به ساعت ما نگذشته بوده هرکی یه چیزی میگه ... خود نظری هم گفته اینکه 45 دقیقه بعد از اتمام زمان نقل وانتقالات بازی کرده نگرانم کرده ... امیدوارم فردا ختم به خیر شه خیلی حیفه اگه نیاد ...خط حمله مون زهر نداره
* البته این مصاحبه میگه که چی به چیه ...
مانوسي‌فر مسئول كميته بين الملل فدراسيون، نكته جالبي را در اين رابطه مطرح كرد. مانوسي‌فر در اين رابطه به بانك ورزش گفت: بازيكنان خارجي تا 23 مارس فرصت دارند كه از باشگاه خود جدا شوند، اين بازيكن به وقت ايران، حدود 45 دقيقه در 24 مارس به ميدان رفته است ولي در واقع به وقت آلباني در 23 مارس به ميدان رفته است.
اين اختلاف زماني باعث شد تا ما براي روشن شدن تكليف او به فيفا نامه بزنيم و شرايط را به طور كامل براي آن‌ها شرح بدهيم. از آنجاييكه امروز فيفا تعطيل بود، پاسخ اين استعلام فردا اعلام مي‌شود و اگر مشكلي وجود نداشته باشد اين بازيكن مي‌تواند با استقلال قرارداد ببند
امیدوارم زمان مارو فیفا حساب نکنه !!
4 پروچیچ بعد از تست پزشکی
اس اسی ها بیان تو 1

 از حمایت هواداران ذوق زده شدم / از گذشته به شماره 8 علاقه داشتم
اس اسی ها بیان تو 1
به خاطر اختلاف دو باشگاه کارم طول کشید

اگر می‌ پرسید که چرا اینقدر صدور رضایتنامه من طول کشید، باید بگویم که دو باشگاه استقلال و سپاهان با هم به توافق نرسیده بودند و به همین دلیل کمی ماجرای من پیچیده شد اما حالا بسیار خوشحال هستم که دوباره پیراهن استقلال را برای فصل بعد به تن می‌ کنم.

یک ماه و نیم است که تمرین نکرده ام

من قربانی اختلاف بین مدیران دو باشگاه استقلال و سپاهان شدم. یک ماه و نیم است که تمرینات منظمی انجام نداده ام و قطعا من از این ماجرا ضرر کردم. اما همه بدانند که من اگر شده روزی 3 یا 4 نوبت تمرین می‌ کنم تا بتوانم هرچه زودتر خودم را به شروع بازی ها برسانم.

از حمایت هواداران ذوق زده شدم

از تمام طرفداران استقلال تشکر می‌ کنم که در این مدت پیگیر وضعیت من بودند. واقعا از حمایت آنها ذوق زده شده ام و تلاش می‌ کنم در طول فصل طوری عمل کنم که جواب محبت هایشان را بدهم. مطمئن باشید امسال انگیزه هایم خیلی بیشتر از سال های گذشته است.

با امین حاج محمدی دوست صمیمی هستم

در مورد خریدهای جدید استقلال باید بگویم که آقای رحمتی خرید جدید نیست چون ایشان سال ها تجربه حضور در استقلال را دارد، در مورد بقیه بازیکنان هم باید بگویم که با امین حاج محمدی چند سال در نفت هم بازی بودم و مطمئنم خرید بسیار خوبی است و در طول فصل می‌ تواند خیلی به استقلال کمک کند.

استقلال جوان شده است

تیم این فصل استقلال نسبت به سال گذشته جوان شده است و این اتفاق بسیار خوب است. در حال حاضر در استقلال هم بازیکن باتجربه وجود دارد و هم بازیکن جوان که با ترکیب آنها می‌ توانیم خیلی موفق شویم. من فکر می‌ کنم همه بچه ها امسال انگیزه دارند که نتایج سال گذشته را جبران کنیم.

مظلومی باعث جدایی من از استقلال نشد

اولین بار است که دارم این حرف را می‌ زنم. سالی که مظلومی سرمربی استقلال بود، باعث جدایی من از استقلال نشد. در آن زمان ستاره های زیادی در استقلال بازی می‌ کردند و من به صلاح فوتبالم دانستم که در آن مقطع از استقلال جدا شوم. شاید اگر آقای مظلومی در آن زمان به من اجازه نمی‌ داد که بروم، فوتبالم نابود می‌ شد.

به همین دلیل نه تنها آقای مظلومی را عامل جدایی ام از استقلال نمی‌ دانم بلکه بسیار هم از ایشان ممنونم که به فوتبالم کمک کرد
وی درباره اینکه گفته می شود قرار است پیراهن شماره 8 استقلال را برتن کند گفت:من از گذشته به شماره 8 علاقه زیادی داشتم.به همین دلیل از باشگاه درخواست کردم که این شماره را به من بدهند.

 تلخ ترین خداحافظی عمر امیرحسین / طلبم فدای سر هواداران
اس اسی ها بیان تو 1
صادقی در خصوص دلایل جدایی اش اذعان داشت:

الان صحبتی نمی کنم. آرزویم موفقیت استقلال است. دلم از دو سه نفر خیلی پر است اما اکنون زمان مصاحبه نیست و برای مجموعه آرزوی موفقیت دارم. من طلبم را بخشیدم. آن هم فدای سر هواداران
صادقی در پاسخ به سوالی که حرفی با هواداران ندارد لحظاتی سکوت کرد و سپس ادامه داد:

واقعا بغض دارم. هیچ حرفی برای گفتن نیست. آن ها بدانند اگر طلبم را بخشیدم به خاطر خودشان بود. اگر حرفی نمی زنم به خاطر خودشان است. من عاشق این تیمم و امیدوارم بتوانم یک روز باز هم به تیمم برگردم.
مدافع فصل پیش استقلال در صفحه شخصی خود نوشت:

«مي خواستم تشكر كنم از دوستانى اين مدت زحمات بسيار زيادي را براى من كشيدن از كاپيتان مجيدى ممنونم حمايت كردن براى موندنم.

همچنين منصورخان پورحيدرى عزيز اقاى نظرى و بهرام اميرى عزيز و همچنين تشكر ويژه از تمام هواداران خونگرم استقلال كه حمايت كردين از اين فرزند كوچك استقلال.

به اميد ديدار در آينده نزديك»
اس اسی ها بیان تو 1
ای بابا توئم که دل مارو خون کردی با این رفتنت ... ایشالله دوباره اوج بگیری ...

نوشته شده در  یکشنبه ۴ مرداد۱۳۹۴ساعت 20:16  نویسنده آرش و عمران 
  7 نظر
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کوری چشم سایتهای بخیل و آقا هاشم
دیگه پست نذاشتم واسش ... امروز ( شنبه ) پروپیچ اومد باهاش جلسه گذاشتن فردا هم میره تست پزشکی و ایشالله قرارداد می بنده .
از دیشب جوی راه افتاده بود که انتقالش غیر قانونیه خودمم داشت باورم می شد ولی مدیرهای ما میگن همچین چیزی نیست و از فیفا استعلام گرفتن و مشکلی نداره و اینا ... امیدوارم سنگ نندازن و فردا بتونیم باهاش قرارداد ببندیم
*******************************************
کــریمی استــقلالی مـــاند
اس اسی ها بیان تو 1
یعقوب کریمی با دریافت رضایت نامه از سپاهان رسما به استقلال پیوست.

مبلغ 250 میلیون درخواستی سپاهان از سوی باشگاه استقلال برای جذب یعقوب کریمی پرداخت شد. با این وضعیت بالاخره و بعد از ماهها کشمکش یعقوب کریمی رسما استقلالی شد و به زودی در تمرینات این تیم حاضر می شود.

بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال این خبر را تایید کرد
پس پرداخت پول رضایتنامه یعقوب کریمی به سپاهان و ماندگار شدن این بازیکن در استقلال، لیست استقلال پر و بحث ماندن هاشم بیگ زاده به طور کامل منتفی شد.
بدین ترتیب بیگ زاده باید تیم جدید خود را انتخاب کند
گفتم که موندیــه ... حتی همون 3روز پیش که باز ورزش3 زد منتفی شد Smile) الان خبر میزنه پولی که استقلال به سپاهان داده گوشه نداره پس انتقال منتفیه !!
هاشم جون بای بـــــــای .... !
* پروپیچ دیشب هم 2 تا گل زده !! کلیپاشو دیدم من فقط موندم چجوری میخوان اجازه بدن این از تیمشون بره !! دیوانه ان اونا !! خداکنه اتفاقی پیش نیاد فردا بیاد و قرارداد ببنده تو شرایط بازی هم هست میتونه همین هفته بازی کنه ...
پروپیچ گلزن ترین بازیکن تاریخ لیگ آلبانی با استقلال به توافق رسید
اس اسی ها بیان تو 1
عصر امروز مسولان باشگاه استقلال با مدیر برنامه های پراپیچ مذاکره داشتند و برای حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان به توافق رسیدند.

پروپیچ فصل گذشته در عضویت باشگاه کوکسی آلبانی قرار داشت و بامداد شنبه و بعد از انجام دیدار تیمش در سوپر لیگ،به تهران می آید.

پرو پیچ در کارنامه خود بیش از 200 گل باشگاهی دارد و گلزن‌ترین مهاجم تاریخ باشگاه‌های آلبانی است.
آهــا این شد خرید خارجی ... البته الان جویباری میاد تکذیب میکنه کارشه کلا !! یعقوبم بمونه تیم تکمیله . با اینکه دوسش دارم ولی نمونه هم آنچنان لطمه ای نمی بینیم بازیکن واسه چپ زیاد داریم

 ریوالدو دسوزا به استقلال پیوست
اس اسی ها بیان تو 1
ریوالدو باربوزا که سابقه بازی در پالمیراس برزیل را هم داراست، امروز در محل باشگاه استقلال حاضر شد و بعد از توافق با مسئولان، به جمع آبی پوشان اضافه شد.
ریوالدو اولین خرید خارجی استقلال برای فصل جدید محسوب می شود و از امروز در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد. 
وی فردا در تست پزشکی استقلال حاضر می شود و سپس قراردادش را با این تیم رسمی خواهد کرد
ریوالدو شماره 8 می پوشد / امیدوارم مثل جانواریو خاطره ساز باشم
ریوالدو باربوزا هافبک برزیلی و جدید تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چه شناختی از استقلال داشته و به این تیم پیوست، گفت: من شناخت چندانی نسبت به استقلال نداشتم و تنها از طریق چند نفر از بازیکنانی که سابقه حضور در فوتبال ایران را داشتند متوجه شدم که استقلال تیمی پرطرفدار است. بیشتر اطلاعات من از طریق بازیکنان بود.

وی در پاسخ به این سوال که چطور شد به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، گفت: باشگاه استقلال پیشنهادی به من ارائه کرد که من هم آن را بررسی کردم و پس از در نظر گرفتن همه جوانب به ایران آمدم تا در این تیم بازی کنم.

ریوالدو در خصوص اینکه آیا مطلع است استقلال یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود، گفت: می‌دانم که استقلال یکی از تیم‌های پرطرفدار آسیا است و عناوین مختلفی را در آسیا کسب کرده است. به همین علت سعی کرده‌ام با یک انتخاب خوب در ادامه فوتبالم هم به باشگاه کمک کنم و هم به خودم.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص سوابق خود در فوتبال گفت: من هفت سال در سری a کشور برزیل بازی کردم و عناوین مختلفی در آنجا به دست آوردم. همچنین یک سال هم در یک تیم سوئیسی بازی کردم و با این تیم عنوان قهرمانی را به دست آوردم.

هافبک جدید تیم استقلال در خصوص شماره پیراهن خود، گفت: قرار است شماره 8 استقلال را بر تن کنم و با این شماره به میدان می‌روم.

ریوالدو در خصوص هدف‌گذاری‌اش برای فصل جاری با آبی‌پوشان گفت:‌من می‌دانم که قبلا بازیکنی مثل جان واریو برای استقلال خاطره‌های زیادی ساخته و هواداران او را دوست دارند. به همین علت دوست دارم تمام تلاشم را انجام دهم تا جای خالی او را پر کنم و امیدوارم این اتفاق رخ  دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از جان واریو داشت یا خیر، گفت: من او را نمی‌شناختم اما اطلاعات زیادی کسب کردم و متوجه شدم زمانی که این بازیکن در ایران حضور داشته مورد حمایت هواداران تیم استقلال بوده است.
من که اخر نفهمیدم کجا بازی میکنه !میگن عین ساموئل آچار فرانسه س ... امیدوارم به کارمون بیاد

فعلا هم خبری از یعقوب نیست ... باشگاه هم گدا بازی درمیاره 250 نمیده واسه رضایتنامه .
این فیلم 10 دقیقه ای رو فارس گذاشته منتها حجمش زیاده می تونید دانلود کنید توی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایــن لینک
. اگرم آنلاین خواستید ببینید برید توی خبرش توی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایـــن لینک

الان که یکم از فیلمشو دیدم  همچین بدم نیست شوتاش عالیه اکثرا هم پشت محوطه حریفه دفاعی هم نیست زیاد ... فقط چندوقته بازی نکرده امیدوارم مثل فیلماش باشه الانم
اس اسی ها بیان تو 1

 همین که آرم باشگاه رو قلب ما باشد کافی است
اس اسی ها بیان تو 1
امیرحسین صادقی پس از خروج از باشگاه استقلال در مورد جلسه امروز خود با مسئولان این باشگاه گفت: فرصت نقل و انتقالات 5 روز تمدید شده دلم برای دوستانم در باشگاه تنگ شده بود مدتی از استقلال دور بودم امروز به باشگاه رفتم تا با بهرام امیری و نظری جویباری صحبت کنم و امیدوارم استقلال عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته باشد، همچنین در جلسه‌ای با حضور پرویز مظلومی، منصور پورحیدری، نشستیم و صحبت‌های خوبی مطرح شد ان‌شاءالله قرار است سبک‌دست زحمت بکشد و مبلغ دریافتی ما مشخص شود.
وی در مورد اینکه گفته شده او اگر جدا نشود باید به عنوان عضو اداری باشگاه با حقوق ماهی 5 میلیون از ساعت 8 صبح به باشگاه بیاید، عنوان کرد: خودم هم از شنیدن این مطلب تعجب کردم و نمی‌دانم چرا این صحبت مطرح شده است، البته 5 میلیون که هیچ بنده به آبدارچی بودن استقلال هم افتخار می‌کنم و همین که آرم این باشگاه روی قلب ما باشد برای ما کافی است
هـــعی ... کاش افت نمی کردی
رضایت نامه یعقوب کریمی و روزبه چشمی صادر شد
حالا برو بمیر ورزش3 Smile)
اس اسی ها بیان تو 1
اس اسی ها بیان تو 1
اگرم از این به بعد حرفی درباره یعقوب زده بشه (مثل مصاحبه مدیرعاملشون با فارس که گفته اول باید بیاد مسائل مالی رو حل کنه !!) همش قر و فره واسه 2 قرون بیشتر گرفتن .... سپاهان اصلا نیازی به کریمی نداره و پولش رو هم نداره بده! یعقوب استقلالی موند به خبرای سایتهایی مثل ورزش3 و .... توجهی نکنید.
همچنان در ب در یک مهاجم گلزن هستیم ...
کرار ماندنی شد و امروز به تمرین می رود
اس اسی ها بیان تو 1
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال در این تیم ماندنی شد و عصر امروز (شنبه) در تمرین آبی‌پوشان شرکت می‌کند.

اسم کرار با باشگاه استقلال به توافق مالی رسید و برای فصل آینده در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.
هافبک عراقی استقلال قرار است از عصر امروز (شنبه) در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند

* جویباری : اگر سیدجلال به نفت نرود و در لیست مظلومی باشد با او مذاکره خواهیم کرد. اگر با سزار به توافق مالی برسیم او را جذب خواهیم کرد ( ول کنید دیگه دفاعو جان مادرتون . البته نفتیا الان گفتن امروز جلال میره سر تمرین ... الان باید تمرکز باشه روی مهاجم ! یکی هم نه , 2تا ! )

 دهنوی منتفی شد !
معاون ورزشی استقلال اعلام کرد حضور هافبک فصل گذشته ذوب آهن در استقلال منتفی است.
علی نظری اعلام کرد حضور قاسم دهنوی در استقلال منتفی شد.
وی در این باره اظهار داشت: ما با دهنوی هیچ مذاکره ای نکردیم و حضور وی را در استقلال فقط در رسانه ها خواندیم
نظری در خصوص حضور یعقوب کریمی در استقلال تصریح کرد: آمدن یعقوب کریمی به استقلال منتفی نشد و ما دنبال آن هستیم بتوانیم او را به جمع خودمان اضافه کنیم
عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره برونو سزار بیان داشت: با برونو سزار دیروز جلسه داشتیم اما بعید می دانم امروز به باشگاه استقلال بیاید. البته با او صحبت هایمان را انجام می دهیم.
مردم اسکل شما نیستند برادر نظری ! چه تابلو میزنن زیر حرفاشون ! شـــایدم واکنش هوادارا توی اینترنت رو دیدن پشیمون شدن !

 رحمتی و طالبلو کدورت ها را کنار گذاشتند
اس اسی ها بیان تو 1
سرانجام روزی رسید که دو دروازه بان استقلال کدورت ها را کنار گذاشته و تصمیم گرفتند با رفع شدن این مسائل در کنار هم در فضایی دوستانه صحبت کنند.
البته روز اولی که مهدی رحمتی در تمرین استقلال حضور پیدا کرد در یک مراسی که شکل جالبی نداشت با حضور عکاسان زیادی که دور آنها بودند مراسم آشتی کنانی بین وحید طالب لو و مهدی رحمتی برگزار شد و البته شکل برگزاری این آشتی کنان باعث شد تا تعبیر اکثریت به صوری بودن این آشتی کنان باشد اما سرانجام شب گذشته در یک محفل دوستانه این دو بازیکن در فضایی صمیمانه کدورت های گذشته را کنار گذاشته و با هم آشتی کردند
دو دروازه‌بان در این محفل دوستانه با هم برخورد بسیار صمیمی داشتند و صحبت‌های دوستانه‌ای بین آن‌ها رد و بدل شد و آن‌ها قول دادند برای موفقیت استقلال در فصل جاری از هیچ تلاشی دریغ نکنند
من و رحمتی گفتیم برای اینکه استقلال ضربه نخورد به عقب برنگردیم
وحید طالب‌لو در مورد آشتی‌ شب گذشته‌اش با مهدی رحمتی اظهار داشت: باتوجه به اینکه می‌گفتند رابطه ما در تمرینات سرد، گرم و ولرم است، تصمیم گرفته شد، این کدورت‌ها از بین برود و در محفلی دوستانه کدورت‌های‌مان را برطرف کردیم.

وی افزود: برخی مسائل بین من و رحمتی بود که صحبت‌های‌مان را انجام داده و گفتیم به خاطر اینکه استقلال ضربه نخورد، به عقب بازنگردیم و مشکلات را حل کنیم. بازیکنان هم از این مسئله ناراحت بودند و دوست داشتند ما بیشتر کنار هم باشیم.

دروازه‌بان استقلال خاطرنشان کرد: در تمرینات مشکلی بین ما وجود نداشت اما هر روز در رسانه‌ها بحث قهر مطرح می‌شد. عکسی دیدم که بین من و رحمتی دو نفر دیگر نشسته بودند و گفتند با هم قهر هستند. با این حال این مسائل شب گذشته برطرف شد
جفـــتتون سالاریـــد

* دختر خسرو حیدری و فرزند فابرگاس به فاصله یک روز متولد شدند !!! جل الخالق ! الکی بهش نمیگیم فابرگاس که !
پژمان منتظری هم به زودی پدر می شود ... بچه ها چه خبره , یکی یکی ... !
اس اسی ها بیان تو 1
قاسم دهنوی به استقلال می پیوندد ؟!
اس اسی ها بیان تو 1
قاسم دهنوی با مسئولان باشگاه استقلال برای فصل آینده به توافق رسید و صبح فردا با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.
دهنوی که فصل گذشته در ذوب‌آهن اصفهان بازی می‌کرد ششمین خرید آبی‌پوشان برای فصل آینده در لیگ برتر خواهد بود و فردا قرارداد خود را نهایی خواهد کرد
جویباری : او در لیست ما هست / فردا جلسه داریم
علی نظری جویباری درباره مذاکره باشگاه استقللال با قاسم دهنوی اظهار داشت:با دهنوی مذاکرات اولیه صورت گرفته است.قصد داریم تا روز شنبه با او جلسه ای داشته باشیم.
وی درباره اینکه چقدر احتمال دارد که دهنوی آبی پوش شود گفت:احتمال پیوستن او به استقلال زیاد است.
نظری درباره اینکه دهنوی یک بار سه سال پیش دیگر در آستانه عقد قرارداد با استقلال قرارداشت اما این اتفاق رخ نداد اظهار داشت:به اتفاقات گذشته کاری نداریم.دهنوی در فهرست ما هست و سعی می کنیم او را به خدمت بگیریم
بــــــــــسم اللــه .... این چی بــــود !!؟!؟ پرویــــــــــــــز !؟؟!؟ یعنی اگه بخوان چشمی رو برگردونن و اینو بجاش بیارن خــــــــــاک 2عالم تو اون سرشون ... چشمی هم اگه بمونه بازم خاک بر سرشون ! الکی الکی بازیکنای خوب و جوونمون نیمکت نشین این میشن ...
وای من اینو با پیراهن آبی نمتیونم تحمل کنم ...! هرچقدم بگیم بازیش بد نیست ولی من جوونای خودمونو ترجیح میدم ...خراب کردیم

* امیری : فردا با مدیربرنامه های برونو سزار جلسه داریم ( حرفاش درباره اینکه چشمی مال ماست رو تکرار کرده توی مصاحبه ش... ولی بازم دهنوی اضافه س واقعا ...کاش فردا بازم مارو بپیچونه !!)

اس اسی ها بیان تو 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عاشقای سید محمد موسوی بیان تو-----عکسای متفاوت و شخصی محمد موسوی
  چن تا عکس از نیمار(بارسایی ها بیان تو)
  پرسپولیسیای گل بیان تو.عکس های ضد استقلالی جدید رسید
  متفاوت ترین عکس های بارسایی....بارسایی سریع بیان تو از دستشون میره!
  عکس های لیونل مسی قسمت دوم ( طرفداراش بیان تو )
  گالری عکس : سید مهدی رحمتی ( لایی خور ! ) « پرسپولیسی ها بیان تو »
  !!! تــَک عــَکــس هــآی « وَرزشـــــــــی » !!! ( فوتبالی ها بیان )
  عَـــکـــس هـــآی تِـــرآخـــتـــور ســــآزی ( تبریزی ها و تراختوری ها بیان تو )
Photo گالری عکس های داوید ویا قسمت 2 ( طرفداراش حتماً بیان )
Photo گالری عکس های داوید ویا قسمت 1 ( طرفداراش حتماً بیان )

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان