امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یاداشت/ بررسی دیدار استقلال مقابل سیاه جامگان

#1
ليگ برتر فصل پانزدهم در حالى براى استقلال شروع شد كه انتظارات از اين تيم بيش از اندازه زياد است و این موضوع باعث ايجاد فشار بر تيم مى شود.

نيمه اول:


دو تيم از هماهنگى لازم به دور بوده و شاهد يك بازى سردرگم بوديم و خط هافبك دو تيم قادر به توزيع توپ نبودند كه در اين ميان خط ميانى سياه جامگان بيش از بازى سازى سعى در تخريب خط ميانى استقلال داشتند و اين مهم حدود سى دقيقه اتفاق افتاد. در ادامه هافبكهاى با تجربه استقلال به شرايط بازى مسلط شدند و با استفاده از جناحين بازى را در عرض زمين گسترش دادند و تراكم ميانى زمين را از بين بردند و از همين طريق به گل اول رسيدند .
سياه جامگان در نيمه اول با هدف پرس تيم استقلال به ميدان آمد كه تا پايان ۴۵ دقیقه ابتدایی، سعى بر تحت فشار گذاشتن استقلال را داشتند كه اين استراتژى شكست خورد
( قابل توجه كادر فنى سیاه جامگان : كيفيت بازيكنان سیاه جامگان با بازيكنان تراكتور متفاوت بوده و اين شيوه در مقابل تيم هاى بزرگ براى دقايقى قابل اجراست ) .

نيمه دوم :


شاهد بازى هماهنگى از استقلال بوديم كه خواسته يا ناخواسته خط هافبك اين تيم مقداری فاصله را با يكديگر بيشتر كردند و بر شدت پاس ها اضافه كردند، كنترل بازى در اختيار استقلال بود اما از اين برترى نتوانستند استفاده كنند و نهايتا ضربه ايستگاهى به استقلال ضربه زد.
به دليل تمركز خط ميانى سیاه جامگان بر پرس بين خط دفاع و هافبك اين تيم باعث گرديد تا يك پا به توپ شدن ساده پشت خط هافبك اين تيم موقعيت گل را نصيب شهباززاده كند و استقلال با سه امتياز به خانه برگردد.

استقلال در اين زمينه ها نيازمند تقويت است :
لحظه انتقال در هر دو فاز حمله و دفاع ، ضربات ايستگاهى ، آموزش دريافت توپ به هافبكهاى ميانى بين خط ميانى و دفاع حريف ، جابر انصارى با سرعت و تكنيك خوبش نياز به فضا دارد و بازى در ميانه ميدان باعث كاهش توانمنديهاى اين بازيكن مى شود .

بازى خوب روى زمين كه مدتها از آن خبرى نبود ، معرفى بازيكنانى مانند مجيدى، نمايش خوب برهانى و سه امتياز ديدار اول نكات با ارزش اين ديدار بود كه استقلال را با تلاش بيشتر به آينده اميدوارتر مى كند .
یاداشت/ بررسی دیدار استقلال مقابل سیاه جامگان 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | ری میستریو مقابل تاجیری
  لواندوفسکی-هالند؛ دیدار با پیراهن‌های جدید (عکس)
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان