امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سمندر: توقع هواداران از دربی تبریز بیشتر شده است

#1
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس غلامرضا سمندر، با اشاره به عملکرد قابل قبول گسترش فولاد در هفته اول لیگ برتر مقابل سایپا اظهار داشت: با توجه شرایط عمومی تیم ها در شروع لیگ و اینکه اغلب تیم ها دوره بدنسازی خود را پشت سر گذاشته اند، نمی توان ارزیابی مناسبی از عملکرد تاکتیکی تیم داشت و برای دست یافتن به این منظور، باید منتظر گذشت چند هفته از مسابقات باشیم.

سمندر با تاکید بر شرایط آمادگی شاگردان فراز کمالوند، ابراز داشت: بازیکنان خوبی برای این فصل جذب تیم شده اند و علیرغم مشکلات، شرایط برگزاری اردوی های آمادگی تیم بصورت کامل براساس خواسته های کادرفنی طی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه انجام بازی اول لیگ مقابل سایپا برای هر تیمی مشکل بود، اظهار داشت: تیم ما در این بازی با در نظر گرفتن شرایط کلی، عملکرد قابل قبولی داشت و قطع برق و وقفه ایجاد شده در این مسابقه نیز تاثیر یکسانی بر تیم ها داشت و امیدواریم که شاهد تکرار چنین مشکلاتی در ادامه رقابت ها نباشیم.

سمندر با اشاره به برگزاری سمینار مدیریت حرفه ای فوتبال با همکاری سازمان لیگ فوتبال ایران و با حضور دو تن از مدیران فوتبال ایتالیا، اظهار داشت: ابتدا لازم میدانم که از بابت برگزاری این سیمنار از مسئولان سازمان لیگ تشکر کنم. زیرا که مباحث مطرح شده در این سمینار، بسیار مهم و کارگشای مسایل جاری فوتبال کشورمان مانند وضعیت تنظیم قراردادهای بازیکنان و امور بازاریابی باشگاه ها، است. وی در ادامه افزود: امیدوارم در آینده نیز شاهد برگزاری هر چه بیشتر این قبیل جلسات باشیم.
مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز درخصوص بازی هفته دوم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: برگزاری دربی در هفته دوم طبیعتا شاید بدلیل عدم آمادگی کامل تیمها، از لحاظ فنی و تاکتیکی از کیفیت بالایی برخوردار نباشد اما بی تردید این دیدار عامل تحرک بیشتر دو تیم و سکوی ارتقای آمادگی تاکتیکی خواهد شد.

سمندر با بیان اینکه دربی های تبریز از لحاظ تاکتیکی به بلوغ رسیده است، اظهار داشت: توقع هواداران فوتبال تبریز و اهالی فوتبال کشور از دربی تبریز ، امسال نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده و امیدواریم در دیدار جمعه این هفته ، شاهد رقابت جذاب و جوانمردانه دو تیم باشیم.

غلامرضا سمندر با ابراز امیدواری نسبت به ارایه بازی تماشاگر پسند از سوی دو تیم اظهار داشت: جذب حداکثری هوادار به ورزشگاه مستلزم ارایه بازی جذاب تکنیکی و تماشگر پسند از سوی دو تیم در دربی روز جمعه است و مطمئنا کسب نتیجه حداکثری نیز مدنظر کادر فنی دو تیم خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش از تمامی هواداران پرشور فوتبال تبریز جهت حضور در دیدار جمعه دعوت کرد و عنوان داشت: ان‌شاالله با حضور پرشور هوادران و ارایه بازی زیبا از سوی دو تیم، شاهد دربی جذابی خواهیم بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سمندر: توقع هواداران از دربی تبریز بیشتر شده است 1
.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  مهدی: هواداران کمک نکنند بازیها بی‌تماشاگر می‌شود
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)
  اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر
  خبر خوش مرزبان برای هواداران سپاهان
  وعده باشگاه پرسپولیس به هواداران: خبری خوب در راه است!
  مخالفت گسترده هواداران آنتورپ با سرمربی این تیم/نمره متوسط بیرانوند در شب باخت آنتورپ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان