امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت

#1
مدآنلاین: همراه با رشد علاقه روز افزون مردم به پوشیدن لباسهای اسپرت فعالان در دنیای مد نیز تمایل بیشتری به طراحی این گونه لباسها نشان میدهند. این روزها حتی برندهای برجسته و لوکسی مثل «تام فورد» نیز خودشان را وارد این بازی کردهاند. اما این مسئله چه پیامی برای تولید کنندگان قدیمی لباسهای اسپرت و کفشهای کتانی دارد؟ این که آنها هم باید تکانی به خودشان بدهند تا مبادا از قافله عقب بمانند و مغلوب رقبای تازه کار ولی ماهر خود بشوند. بسیاری از این شرکتهای قدیمی با طراحان برجسته دنیای مد دست به دست هم دادهاند تا بتوانند وجهه خود را حفظ کنند. این برندهای تخصصی که این روزها بازار کفشهای کتانی را به طور عمده در دست دارند را دنبال کنید.رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
کفشهای جدید آدیداس خاطره مدلهای قدیمی آن را زنده میکنند. . کتانیهای سه خط آدیداس را که یادتان هست؟ آدیداس دوباره روی این مدلهای کلاسیک کار کرده و نتایج بسیار وسوسهکنندهای را به دوستداران خود عرضه کرده است. «کانیه وست» هم در فوریه گذشته با همکاری آدیداس مجموعه«Yeezy 750» را طراحی و آماده فروش کرد و با استقبال گستردهای مواجه شد و ظرف مدت بسیار کوتاهی به فروش رفت. همچنین مجموعه رنگارنگی که با همکاری«فارل ویلیامز» طراحی شده به تازگی به فروش گذاشته شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. همکاری با نامهای برجسته و به کارگیری دوباره مدلهای محبوب قدیمی، آدیداس را به یکی از برندهای محبوب سال تبدیل کرده است.
- فیلینگ پیسز «Filling pieces»
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
چنانچه این برند هلندی تاکنون توجهتان را به خودش جلب نکرده است، الان دیگر وقت آن است که با آن آشنا شوید. این کمپانی که در سال 2009 توسط «گیلائومه فیلیبرت» راهاندازی شد و یکی از پیشتازان تولید کتانیهای لوکس محسوب میشود. این برند کتانیهایی تولید میکند که با وجود کیفیت بسیار بالا قیمتهای خیلی افسردهکنندهای ندارند. کتانیها به صورت دست ساز در پرتغال و با بهترین مواد اولیه ایتالیایی ساخته میشوند. «فیلینگ پیسز» که با استانداردهای اروپایی کار میکند خیلی سریع دارد جای خود را در میان برندهای برتر لباسهای اسپرت باز میکند.
- کامن پراجکتز «Common Projects»
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1


برترین هانوشت: برند کامن پراجکتز که در نیویورک بنیانگذاری شده است از زمان آغاز به کار در سال 2004 به سرعت خود را در میان برندهای محبوب کتانیهای لوکس مطرح کرده است، با این حال سال 2015 میتواند بهترین سال برای این برند باشد. سال گذشته مدل BBall Low یکی از محبوبترین مدلهای کتانی در سال 2014 بود، کامن پراجکتز امسال نیز مدلهای بسیار شیکی در راه دارد. این کمپانی شهرتش را مدیون سبک مینیمال خود است. جزئیات کار شده روی کفشها بسیار ساده و تنها محدود به شمارهگذاری روی آنها میشود. این کیفیت بسیار بالا و تولید بیرقیب برند کامن پراجکتز است که آن را از رقبایش جدا میکند.


البته من انجمن مناسبش رو دقیقا نمی دونستم کجاست ولی پرسیدم گفتن اینجا بذارم

ETQ Amsterdamرقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
ETQ هم یک برند نوپای هلندی دیگر است. این برند که تنها چهار سال پیش شروع به فعالیت کرده است، مانند برخی اسامی دیگر موجود در این فهرست، تاکید ویژهای بر سادگی طرحها و مرغوبیت کالا دارد و از مبالغه در طراحی کفشهایش خودداری میکند. سبک آن شبیه به «کامن پراجکتز» است ولی قیمتهای آن بسیار مناسبتر هستند. کتانیها از جنس چرم و به صورت دست ساز و به گونهای درست میشوند که هم مدل آنها و هم جنس آنها با گذشت زمان کهنه و قدیمی نشود. با وجود این که مجموعه این برند در حال گسترش است و مدلهای رنگی و طرحدار را نیز در خود جای داده است، حوزه اصلی فعالیت آن تولید کتانیهایی با رنگهای خنثی و خطوط ساده است؛ مدلهایی که با هر چیزی میتوانید بپوشید.
- بوشمی «Buscemi»
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1

این برند که هم نام «جان بوشمی» طراح آن است اصلا برای افراد کمرو و خجالتی مناسب نیست. طراحی کفشهای این برند به گونهای است که سبک اسپرت را باکیفیت بسیار بالا و جزئیات لوکس مثل قطعات پوشیده شده با طلا ترکیب میکند. بوشمی که در طراحی کفشهای خود از اصول زیبایی شناسی «هرمس» الهام میگیرد، در ایتالیا به صورت دست ساز و از بهترین مواد اولیه ساخته میشود. تولیدات این کمپانی به صورت خیلی محدود هستند. کفشهای این مجموعه از پر زرق و برق هم فراترند و اغلب با رنگهایی تند و چشمگیر ساخته شدهاند.
- آرتیکل نامبر «article n »
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
آرتیکل نامبر، برندی تازه وارد در زمینه تولید کتانیهای لوکس است که سال گذشته توجه زیادی را به خود جلب کرد. با ترکیب مدلهای کتانیهای قدیمی مدرسه با مد سطح بالا، article n توانسته کتانیهای مینیمال سنتی و تک رنگ را طراحی کند. با ترکیب مواد اولیه مدرن با چرم کلاسیک، تولیدات این برند در سطحی بین سادگی «کامن پراجکتز» و زرق و برق مبالغه آمیز «بوشمی» قرار دارد. هرچند این برند تازه کار است و یک مجموعه بیشتر ارائه نداده است، ولی بسیاری را چشم انتظار مجموعههای بعدی خود گذاشته است.

- گورمه «Gourmet»
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
رقابت سخت برندها برای طراحی کتانیهای اسپرت 1
برند ایتالیایی- آمریکایی «گورمه» که توسط «جان بوشمی»، «گرگ لوچی» و «گرگ جانسن» راهاندازی شده، پیچیدگی سبک اروپایی را با سبک خیابانی آمریکایی ترکیب کرده است. نتیجه کار سبکی است که جسور و شیک و در عین حال خوش ساخت و برای مصرف روزانه راحت است. با الهام از مدلهای کلاسیک «ایر جردن» این برند قدمی فراتر نهاده و این مدلها را مدرنسازی کرده و بهبود بخشیده است. با وجود این که حدود ده سال از آغاز به کار گورمه میگذرد، به دلیل گستردگی مدلهایی که تولید میکند، طبقهبندی آن هنوز کار سختی است. سبکی فوق و راحتی فوقالعاده همراه با طرحهایی ساخته شده از چرم پوست ماری سبز گرفته تا ورق نقره و تور سیاه و توجه زیاد به جزئیات و به روز بودن این برند را تبدیل به برندی میکند که باید به دقت تعقیب شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط ×ThundeRBolT×
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  طراحی لاکچری ترین و بزرگترین کشتی شخصی دنیا
  اولین آزمایشگاه سیار کووید-۱۹ طراحی شد
  فاز بعدی رقابت انتخاباتی ۲۰۲۰؛ ناکامی‌های ترامپ درباره چین در تیررس بایدن
  طراحی دانشگاهی به شکل جنگل
Lightbulb طراحی کفشی که شارژ میشود
  یک عرب برنده بهترین طراحی گوشی جهان شد!+عکس
  روش عجیب یک مرد عرب برای یافتن همسر برای خودش!! عکس
  طلای رقابت‌های بین‌المللی کیک پزی برای کیک شاهزاده جورج +تصاویر
  از «مذاکره برای تبادل اورانیوم غنی شده ایران» تا «توافق برای اوراق کردن فردو در آلمات
  طراحی جالب جوان لهستانی برای ساخت ورزشگاه تنیس زیر آب

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان