امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه )

#1
خبری خوش...لوهان داره دوباره برمیگرده ولی بدون گــروهش

خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1

Luhan به فن هاش مژده انتشار مینی آلبوم جدیدش رو داد …

لو هان دیشب عکس های زیر رو منتشر کرد . عکس هایی از پشت صحنه فیلم برداری موزیک ویدیو Reloaded .

ما خیلی خوشحالیم که میتونیم دوباره صدای لوهانو بشنویم.


تائو هنوز با لوهان در ارتباطـه+اختلافش با اعضا و نامه اش به کریس

خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1


در 10 اگوست,تائو در مصاحبه ی اختصاصی با رسانه ی خارجی Sina سوئ تفاهمات در موردش رو توضیح داد و بخاطــــــر کار ها اشتباهی که انجام داده عذر خواهی کرد.

با توجه به پوشش رسانه های کــــــره ای از اون پرسیده شد:"تا حالا پشیمون شدی یا اینکه فکر کنی اشتباه کردی؟"اون جواب داد:"من بابت اتفاقی که بین من و کریس افتاد متاسفم." و به قضیه ی خودش و کریس زمانی که کریس از اکسو خارج شد و انتقادش اشاره کرد.

"اون زمان من احساساتی شده بودم و برای همین اونطــــــور با کریس صحبت کردم."اون ادامه داد"رابطــــــه ی من با کریس تو گــروه بهتر بود,و من واقعا نفهمیدم که چرا اون منو ترک کرد.من صبح از خواب بیدار شدم و با خبر شدم که کریس ما رو ترک کرده,بنا بر این من برای اون یه نامه بدون انگیزه ای فرستادم.اون واقعا یه هیونگ و دوست خوب بود,اما زمانی که رفت به من هیچی نگفت.و من خیلی چیزا براش نوشتم مثل زمانی که با هاش اشنا شدم و اموزش هامون و از زمانی که دیوت کردیم تا اون زمان."

اون همچنین درباره ی در تماس بودنش با لوهان گفت,و اینکه در تماسگرفتن با کریس احتیاطــــــ میکنه."من نمیدونم اون میتونه منو ببخشه یا نه."اون توضیح داد"من میترسم اون از چیزای که من در اون زمان نوشتم ناراحت باشه.اون فقطــــــ از روی احساساتم بود.من هنوزم کریسو پشتیبانی میکنم.من امیدوام که اون کارشو خوب انجام بده.من امیدوارم که اون به من فکر کنه."

اون همچنین در مورد شایعت اختلافش با اکسو زمانی که در چین بوده توضیح داد و بخصوص در مورد تنه زدن بکهیون,اون گفت:"اگه شما تمام ویدیو رو دیده باشید میفهمید که ما داشتیم بازی میکردیم.من عاشق تمام اعضای اکسوام.من نمیدونم چرا اونا ویدیو رو ادیت کردن و همچنین اپلود کردن.همه ی اعضا بازیگوشن."

همچنین اون در مورد اشک ریختنش و بحث اخیر در مورد رفتارش و دلایلش برای ترک SM صحبت کرد.


اینم اون مصاحبه = دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=240794

لوهان تحت حمایت یه آمریکایی !

خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1

ما میدونیم که لوهان چقدر تو چین معروفه اما با این میخوایم اثباتش کنیم !!
لوهان قراره در نسخه می توسطــــ Forbes China کاور بشه ؛ همونطــــور که تو عکس هم مشخصه اونا عکسشو با این عنوان در ویبو رسمی خودشون منتشر کردند.

تو این عکس اون هم بانمکه و هم شیک و رسمی , مگه نه ؟؟

حالا Forbes China گفته : در 5 ماه گذشته لوهان به عنوان یک نیروی سرحال و تازه نفس در کمپانی های چین ترقی کرد تا توجه کمپانی رو به خودش جلب کنه.اون تنها کسیکه متولد 1990 بوده و قراره تحت پوشش Forbes China قرار بگیره.

{ Forbes China یه خواننده آمریکایی و البته نویسنده آهنگ هم هست که به عنوان بهترین خواننده اصلی Pink Martini شناخته شده... میدونستین ؟؟ من چقد خوبم چقد اطــــلاعاتتونو بالا میرم...چقـــــــــــــــد !! }

تبریک میگم لوهان !
خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ...Maryam... ، ELMIRA .H ، ✓SHINE AGAIN✓ ، dark heart ، nanali ، Apathetic ، exo/elena
آگهی
#2
تولدت مبارك

خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1

تائو اول در ترند هاي تـويــيـتـر!!!

طـــرفداران اكسو و تائو از سراسر جهان تولد تائو رو دقيقا بعد از ساعت 12 شب به وقت كره جونوبي تو تـويــيـتـر با هشتگ #happytaoday جشن گرفتند!

طـــرفداران عكساي تائو و اكسو رو همراه پيام هاي دلگرم، شيريني كه درمورد سلامتي و اينكه تائو زودتر خوب بشه به اشتراك گذاشتند. الان تائو به سن بین المللی وارد 22 شده ولی به سال کــــــره ای ها وارد 23 سالش شده.



خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ELMIRA .H ، ✓SHINE AGAIN✓ ، nanali
#3
کریس هم جواب SM رو داد!!و از حقایق زیادی رونمایی کرد.!!

خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1



با معلوم شدن طــــــــــــرح دعوی SM در برابر کریس و شرکت های چینی,اون هم با بیانیه ی رسمی جلو اومده.

کارگاه شخصی و استدیو کریس در 31 جولای در ویبو نوشتن:

"در 31 جولای SM بیانیه ای رو بصورت عمومی منتشر کرد و کریس و شرکت های مرتبطــــــــــــ با اون رو که در فعالیت های اون درگیر شدن به نقض قرارداد متهم کرد.با فعالیت های کریس در دنیای سرگرمی استدیو کریس یک بیانیه بدین منظـور منتشر کرده:

روز 15 ژانویه 2008 وو یی فن به تنهایی به کشوری غریب رفت تا رویاش در صنعت سرگرمی رو بدست بیاره و کاراموز SM شد.بعد از امضای قرارداد با SM,این شررکت برای چندین بار دیبوت اون رو به تعویق انداخت.در سال 2012 کریس دیبوت شد,و در 2013 در یادداشتی متوجه شد، قسمتی(برنامه ای) که برای اون بیش از 10 روز تمرین کرده به صورت ناگهانی کنسل شده,وقتی که از یه مدیر دلیلشو میپرسه و مجبور میشه برای چندماه گــروه exo رو ترک میکنه و عمدا باعث عقب افتادن راهش در صنعت سرگرمی میشه.بعد از مذاکرات زیادی,اون به گــروه برمیگرده اما ناعلانه رفتار شدن باهاش ادامه پیدا میکنه, جلوگیری و محدود کردن منابعی که بهش پیشنهاد کار میشد.تبعیض قایل شدن مدیر و برنامه کاری غیر منطــــــــــــقی پرفشار و شدت پیدا کردن عدم استراحت,باعث میشه سلامت بدن دچار مشکلات زیادی بشه.از جولای 2013 دست به انجام تزریق و تزریقات خونی میزنه این کار تا ژانویه 2014 برای ادامه دادن به وضعیت کاری تا بعد از بازگشت به چین و بررسی ورم عضله قلب,ادامه پیدا میکنه.و SM هنوز هم نمیتونه برای درمان و بهبود کریس کاری کنه.همزمان,تقسیم درامد sm مناسب نیست,محدود کردن پیشرفت و کمبود برنامه های بهسازی در اینده و غیره.باعث شد وو یی فن اعتمادشو به حرفه ای که در صنعت سرگرمی داره بخاطــــــــــــر کمپانی از دست بده .

بخاطــــــــــــر دلایل بالا , وو یی فن هیچ انتخابی جز پرکردن دادخواست در روز 15 می 2014 در دادگاه سئول نداشت,درخواست نامعتبر بودن قرارداد خاصش با SM رو داد. روز 13 می 2015,SM باید حق مدیریت و اختیار وو یی فن از قسمت هایی بجز کــــــره تا شخص سوم رو واگذار کنه از طــــــــــــرف ما,تصمیم میانجیگری اجباری عادلانه و منطــــــــــــقیه.با گذروندن روندی یکساله برای توافق,SM از پذیرفتن تصمیم توافق خودداری کرد و دوباره دادخواست رو در روند دعوی قضایی رونمایی کرد و به صورت عمدی روند فسخ قرارداد وو یی فن رو به تاخیر انداخت و هماهنگی طــــــــــــبیعی برای استراحت و برنامه کاری صنعت سرگرمی کریس رو عقب انداخت.

کریس همیشه از SM ممنون بوده از همون اول تا اخر ,ممنون از کسایی که توی راه رشد کمکش کردن, از اینجا به سمت جلو, اون مایله که میانجیگری اجباری از دادگاه سئول رو بپذیره و همچنین قوانین رو معقولانه برای روند حکم دادن فسخ قرارداد دنبال کنه.

همزمان,کریس تیم وکلای حرفه ای چینی و کــــــره ای استخدام کرده تا امور مربوطــــــــــــ به دادخواست رو مدیریت کنند و به انجام تمام برنامه های کاریش در چین همینطــــــــــــور که توی قراردادش هست ادامه میده. موضوع فسخ بستگی به کریس و SM داره,قبل از تمام شدن دادخواست,خوده شخص کریس و استدیوش هیچ پاسخ دیگه ای نمیدن,روند تمام امور رو به دست وکلا سپردن."

در مورد جریانات مربوطــــــــــــ به کریس و SM چی فکر میکنید.؟


منبع=همون قبلیه دیه عه
خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✓SHINE AGAIN✓ ، nanali ، گل گلی گل منگلی
#4
اماده اید که اینبار چن رو بعنوان خواننده ی سولو ببینید.؟؟!!

خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1


ما قبلا اجـــــراهای سولوی زیادی از اعضای اکسو دیدیم,اما حالا ما یه فرصته نادر برای دیدن چن روی استیج و به تنهایی داریم.!

SM تایید کرد که چن قراره در 4 اگوست و در ورزشگاه المپیک سئول برای '2015 Grand Hallyu Festival' یه اجـــــرای تکی داشته باشه.

طــرفدارا ممکنه دیده باشن که اسم چن در لیست افراد شرکت کننده در پوستر ذکر شده.

این باعثه تاسفه که اکسو به صورت گــروهی اجـــــرایی نداره,اما این خوبه که میتونیم چن رو ببینیم,که خواننده ی شگفت انگیزیه,حتی در اجـــــرای سولو!اون قبل از این مارو با OST هاش شگفت زده کرده,,و شاید اون در این مراسم اهنگ زندگی رو از اون بشنویم.!
خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✓SHINE AGAIN✓ ، nanali ، n.leito
#5
خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1

اکسو با موفقیت کنسرت سولوش رو در هنگ کنگ به پایان رسوند.!

پسرا کنسرت 'EXO PLANET #2--The EXO'luXion' شون رو در 16 و 17 اگوست در هنگ کنگ برگزار کردن.گــروه جدید ترین اهنگهاشون از جمله "Call Me Baby", "Growl", و "Love Me Right" رو در مقابل 20000 هوادار اجـــــرا کردن.

اما تور اکسو هنوز به پایان نرسیده!اونا کنسرت بعدیشون رد در 22 اگوست و در Xi'an برگزار میکنن.!

شما میتونید عکسهایی از کنسرت اکسو رو در زیر ببینید.!

خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1

لوهان و SM امروز برای اولین بار در دادگاه سئول به بحث پرداختن.

تا قبل از این هر دو طــــــــــــرف در چند جلسه ی میانجیگری برای مذاکــــــره و پیدا کردن یه راه حل قبل از مبارزه ی قانونی شرکت کردن.با اینحال نتونستن به هیچ توافقی برسن و بنابر این امروز یه جلسه ی قانونی در دادگاه داشتن.

متاسفانه هردو نتونستن به پیشرفتی برسن و بدون نتیجه به پایان رسید.هر دو طــــــــــــرف بر دو موضوع مختلف اصرار دارن و در موضوعاتی مثله طــــــــــــول قرارداد, توزیع سود, و....

دادگاه پیشنهاد داد که مدت قرار داد رو کاهش بدن.بااینحال SM اعلام کرد که مدت قرار داد بقیه ی اعضای اکسو هم به همین مقداره.

در پاسخ به پیشنهاد دادگاه مبنی بر توزیع سود,SM اظـهار کرد:"قبلا همه ی اعضا شرایطــــــــــــ قرارداد فعلی و مقدار توزیع سود رو قبول کردن و تصمیم گرفته بودن,اما اگه تفاوتی بین توزیع اونا با لوهان باشه برای اعضای یگه سخته که قبول کنن."

طــــــــــــرف لوهان اشاره کرد که توزیع سود از طــــــــــــرف SM هیچوقت روشن و معلوم نبوده و اسناد مربوطــــــــــــ به این موضوع همه چیزو نشون میدن.اونا همچنین تاکید کردن که اگه SM اون اسناد رو نشون بده میشه دید که توضیع سود کاملا با مقدار درامد گــروه فرق داره و این موضوع روشن میشه.

بااینحال SM همه ی اتهامات رو رد کرد و اعلام کرد که طــــــــــــرف لوهان هیچ مدرکی که گفته های اونو دروغ بدونه نداره و این ادعاها همه یکطــــــــــــرفن.

همچنین هیچ نتیجه گیری ای برای بحث فعالیت های لوهان در چین نشد.بنابراین دادگاه پیشنهاد داد که هر دو طــــــــــــرف در مورد خواسته هاشون و اینکه مایل به سازش هستن فکر کنن و بحث در دادگاه بعدی ادامه پیدا کنه.

هر دو طــــــــــــرف در 11 سپتامبر دوباره رو در روی هم قرار خواهند گرفت.


منبع = //
خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✓SHINE AGAIN✓ ، nanali
#6
خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1


یعنی اکسو میتونه انقدر معروف باشه؟ام ویه "Call Me Baby" اونا از مرز 50 میلیون گذشت.!

تعداد بیننده های این ام وی چیزیه که اکثر گــروه ها به خواب هم نمیبینن,و چیزیه که ممکنه حتی سالها طــول بکشه تا بدست بیاد.اما اکسو این موفقیت رو ظـرف 4 ماه و نیم بدست اورد.

ام وی در بهار گذشته و در 30 مارس منتشر شد و البته هممون میدونیم که چه انفجار بزرگی بود."Call Me Baby" احتمالا بعنوان یه کاره کلاسیک از اکسو شناخته میشه.

تبریک به اکسو و اکسوال ها.!

خبرهای جدید اکسو ( آپ میشه ) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✓SHINE AGAIN✓ ، nanali ، n.leito
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان