امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مسئول ساخت کلیپ جنجالی تتلو: کشور عجیبی داریم !

#1
میثم محمدحسنی، مسئول شرکت فرهنگی دلصدا و همچنین برادر احسان محمدحسنی، رئیس سازمان رسانه‌ای اوج نامه‌ای سرگشاده درباره کلیپ جنجالی تتلو نوشته و خودش را مسئول تولید آن معرفی کرده است.
 
 

متن کامل این یادداشت اینترنتی را در ادامه بخوانید:
 
 
 
 
مسئول ساخت کلیپ جنجالی تتلو: کشور عجیبی داریم ! 1
مسئول ساخت کلیپ جنجالی تتلو: کشور عجیبی داریم ! 1
 
 
 
کشور عجیبی داریم!!

موسیقی رپ یک روز خوب است و حلال، یک روز بد است و حرام! یک روز تیتراژ خندوانه و خیلی برنامه های دیگر است و روزی اگر برای انرژی هسته ای استفاده شود،حرام می شود!!

 
 
کشور عجیبی داریم!!

وقتی یک خواننده پر طرفدار می آید و برای آرمان های انقلاب می خواند، می شود پاچه خوار نظام و رژیم!! و از آن سو اگر بازیگری برهنهشود و بی شرمانه تصاویر عریانی خودش را منتشر کند،میشود آزادی اندیشه و نباید گفت که بالای چشم ات ابروست!

 
 
کشور عجیبی داریم!!

وزارت فخیمه ارشاد به جاسوس های BBC مجوز فعالیت می دهد، برای آنچه که از قبل مشخص است و همه می دانند که چه خواهد شد.اما امثال حامد زمانی و امیر تتلو که برای ارزشی خواندن ،روزانه چند هزار فحش می خورند،هنوز موفق به دریافت مجوز نشده اند.

 
 
کشور عجیبی داریم!!

مجلس سریعا برای برای یک کلیپ به نام انرژی هسته ای جلسه تشکیل می دهد و خط و نشان می کشد! از آن طرف فلان خواننده و کارگردان و…بارها بر علیه انقلاب ، تولید میکند و فیلم می سازد و…و مجلس حرکتی از خود نشان نمیدهد…

 
 
کشور عجیبی داریم!!

اگر کسی مثل تتلو از گذشته خودش ابراز ندامت کند و برای ارزش ها بخواند،تا ابدالدهر به او شک داریم که برای چه و کدام منفعت ابراز ندامت کرده؟آیا اگر چون اویی، برای رئیس جمهور محترم خوانده بود، زودتر به منافع شخصی اش نمی رسید تا اینکه برای انرژی هسته ای و شهدا بخواند؟!

 
 
کشور عجیبی داریم!!

آقا فرمود: «در برخورد با مسائل تهاجم فرهنگی،پدیده را در اول ورود و حتی قبل از ورود باید بشناسیم،اگر یک فکر و روش در دنیا دارد رایج می شود،پیداست که به اینجا هم خواهد آمد.دنیا،دنیای ارتباطات است،نمیشود حصار کشید!»

اما از آن طرف خیلی ها هنوز بر سر حلال یا حرام بودن موسیقی مانده اند.چه رسد به اینکه برنامه ای برای موسیقی های نوظهور داشته باشند.
 
 
کشور عجیبی داریم!!

مجله ایده آل، تیتر یک و عکس روی جلدش ، تتلو می شود وهیچ کس دم از زیرزمین و سوءسابقه نمی زند! اما اگر همان تتلو برای انرژی هسته ای بخواند و ارزش ها،یقه ی ارتش را میگیریم که چرا با خواننده زیرزمینی همکاری کردیو اثری به این فاخری برای فرهنگ کشور تولید کردی؟ اصلا ارشاد چطور به این مجله مجوز می دهد ولی به آن کلیپ نه؟! فرق این دو کجاست؟!

 
 
به هر حال با همه عجایبی که در این کهن مرز و بوم دیده ام و اکنون به اوج خود رسیده است، به عنوان کوچکترین سوار سفینه ی هدایت گر انقلاب اسلامی، دست هر انسان آزاده ای که در پی نجات باشد را خواهم گرفت و به عرشه کشتی خواهم رساند. ولو عجایب این سرزمین با تلفن های پرایوت، تهدید کنند و برخی مسئولین محترم،تحریم!
 
 
از اهلبیت و رفتارش،از آقا و حرف هایش، آموخته ام که باید برای همه اقشار جامعه برنامه داشت .اسلام و انقلابی که برای هر نوع سلیقه، فکر و برنامه نداشته باشد، به درد جرز دیوار هم نمی خورد. پس لطف فرموده و زودتر ما را محبوس کنید. چرا که آزادی ما مترادف است با جذب حداکثری، ولو به مزاج بعضی ها خوش نیاید.
 
 
آزادی ما مساوی است با تولید، حرکت و…. وبرای برخی مرداب های راکد، صدای آب روان کر کننده است… پس زودتر سلول ما را آماده کنید.. فقط بی زحمت اینترنت WiFi هم داشته باشد.
 
 
امضا: میثم محمد حسنی؛ مسئول شکل گیری جرم بزرگی به نام کلیپ انرژی هسته ای
 
 
 
مسئول ساخت کلیپ جنجالی تتلو: کشور عجیبی داریم ! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ ، Mehrdad22
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آهنگ قاف به نام حسن به کام تتلو + ديس تتلو توسط ملتفت :D
  واکنش امیر تتلو به مرگ مرتضی پاشایی
  علاقه امیر تتلو خواننده مشهور و جنجالی به یک دختر...
Music مشاعر آهنگ های تتلو بهزاد لیتو و عرفان
  از آواز خواندن درباره انرژی هسته ای تا ایجاد حرمسرا / بررسی سرگذشت امیر تتلو به بهانه
  درگیری امیر تتلو و حسین تهی ( در فیسپوک @__@)
Music ♣ ☻تفسیری چند از کارهای اقای تتلو ♣ ☻
  افشای رابطه عاطفی کایلی جنر با خواننده مشهور جنجالی شد! + تصاویر
  تاپیک تخصصی متنفرین تتلو D:
Exclamation تهدید جدی(امیر تتلو)به خودکشی:میدونید میکنم اینکارو....عاشقاش کجااااااااااان پس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان