امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آیا پروپیچ می‌تواند استقلال را همراهی کند؟

#1
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تکلیف مهاجم کروات این تیم برابر ذوب‌آهن چه خواهد شد، گفت: ما به دنبال حل مشکل وی هستیم ولی هنوز به من نگفته‌اند که او می‌تواند بازی کند یا خیر.

به گزارش ایران اسلامی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تکلیف مهاجم کروات این تیم برابر ذوب‌آهن چه خواهد شد، گفت: ما به دنبال حل مشکل وی هستیم ولی هنوز به من نگفته‌اند که او می‌تواند بازی کند یا خیر.

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم که یک بازی بدون حاشیه و خوب باشد و هواداران از دیدن این دیدار لذت ببرند. ما با تیم خوبی بازی داریم که پتانسیل و کادر فنی خوبی دارد و اصلا به نتایج دو هفته ابتدایی این تیم توجهی نداریم و این را به بازیکنان خودمان هم تاکید کرده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت تیم خود بیان کرد: ما در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم و سعی داریم که تاکتیک خودمان را بر این تیم تحمیل کنیم. روی تاکتیک های تیم حریف کار کرده‌ایم و تلاش ما این است که صدر جدول را حفظ کنیم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا پرو پیچ می‌تواند استقلال را مقابل ذوب‌آهن همراهی کند، گفت: مسئولان باشگاه دنبال این هستند که مشکل وی را حل کنند ولی هنوز به من گزارشی نداده‌اند که آیا او می‌تواند در این دیدار به میدان برود یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات مالی این تیم بیان کرد: صبح امروز جلسه‌ای را با سبک‌دست مسئول اسپانسر استقلال برگزار کردیم و قرار شد در هفته آینده مشکلات مالی حل شود.

وی تاکید کرد: کادر فنی هنوز پولی دریافت نکرده اما این مشکل برای همه تیم‌های لیگ برتری وجود دارد و تنها مختص استقلال نیست.

مظلومی در خصوص جاسم کرار بازیکن پرحاشیه تیم استقلال نیز گفت: کرار تمرین می‌کند و مطمئن باشید دیگر به دنبال حاشیه نیست و خود من هم تاکید داشتم که او باید در استقلال بماند و برای این تیم بازی کند، اما مطمئن باشید که او دیگر حاشیه‌ساز نخواهد بود و تنها به موفقیت تیمش فکر می‌کند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که گفته شده است یکی از سایت‌های خبری نوشته «مظلومی هم راضی به ماندن کرار در استقلال نیست»، گفت: من چنین صحبتی انجام نداده‌ام و نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا پیدا می‌شود. کرار در چند روز گذشته تمرینات خوبی انجام داده و با جدیت فقط به موفقیت استقلال فکر می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که فصل گذشته هم استقلال در یک تیم اصفهانی قرار گرفت و شکست را پذیرا شد، آیا این اتفاق در نیم فصل هم به وجود آمده است یا خیر؟ گفت: فصل گذشته هر چه بوده تمام شده و ما تلاش می‌کنیم فردا در مقابل ذوب‌آهن یک بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه کنیم اما نتیجه دست خداست و از الان نمی‌توانم بگویم که چه تیمی برنده خواهد شد.

مظلومی در پایان و در پاسخ به این سئوال که آیا استقلال برای دیدار مقابل ذوب‌آهن مصدوم یا محروم دارد؟ گفت: سجاد شهباززاده و میلاد شیخ فخرالدینی به دلیل مصدومیت در کنار ما نیستند و حنیف عمران‌زاده هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند در این دیدار برای استقلال بازی کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان