امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ضعف داوری پوست پرسپولیس را کند!

#1
ضعف داوری پوست پرسپولیس را کند!

شب گذشته یکی از حساس ترین و زیباترین بازی فصل جدید فوتبال ایران به نمایش در آمد که طی آن تیم فوتبال سپاهان توانست با نتیجه پرگل 4 بر 2 تیم فوتبال پرسپولیس را با شکست بدرقه نماید.

جدای از این نتیجه که البته سپاهان با بازی منظم تر و با استفاده از بازیکنانی که سالهاست در کنار یکدیگر فوتبال بازی می کنند توانست چنین نتیجه ای را رقم بزند ولی ضعف داوری در این دیدار حساس که برای هردو طرف مسابقه دارای ملاک هایی برای انجام یک بازی حیثیتی بود  به وضوح مشهود بود.
البته همانگونه که ذکر شد تیم فوتبال سپاهان توانست بازی روان تری نسبت به پرسپولیسی ها انجام دهد ولی سرخ های پایتخت هم در زمان هایی از بازی دست و پابسته نبودند و اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم شکست حق پرسپولیس در این بازی نبود.
فقط کافی است به دو گلی که پرسپولیسی ها زدند نگاهی بیاندازیم تا ببینیم چطور علیپور با یک استارت و دریبل 4بازیکن سپاهان توانست برای عالیشاه گلسازی کند و یا چطور طارمی 3بار با دروازه بان سپاهان تک به تک شد.
به نظر می رسد پرسپولیسی ها بازی به بازی از نظر تاکتیک بهتر عمل می کنند ولی هنوز ضعف دفاعی این تیم کاملا مشهود است.
ضعف داوری پوست پرسپولیس را کند! 1
جناح چپ پرسپولیس در نیمه اول کاملا به صورت یک حفره توی ذوق بیننده تلوزیونی می زد که برانکو باید فکری اساسی برای آن بکند؛ اما جدای از این موارد ضعف داوری در این بازی کاملا مشهود بود به گونه ای که حتی صدای کارشناسان را هم در آورد و طبق مصاحبه هایی که در خبرگزاری ها منتشر شد داور مسابقه 2 پنالتی کاملا واضح را به نفع پرسپولیس نگرفت تا زمینه ای باشد برای برد پرگل سپاهان!
* در شب روشن حق پرسپولیس خورده شد!
اگر عادلانه و بدون هیچ گونه پیش داوری نگاه کنیم، اگر گفته شود در طول این سه مسابقه داوری ها حداقل به سودپرسپولیس نبود و در مواردی حتی با اغماض با رفتارها و خطاهای حریفان پرسپولیس برخورد می شد گزاف نیست ولی در بازی دیشب به وضوح حق پرسپولیس مورد اجحاف قرار گرفت و دو پنالتی برای این تیم سوخت!
با این شکست، پرسپولیس در عین ناباوری با یک امتیاز تیم ماقبل آخر جدول رده بندی می باشد و هواداران پرسپولیس امیدوارند امروز استقلال در بازی با ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر با پیروزی از زمین خارج شود تا هم پرسپولیس به انتهای جدول رده بندی سقوط نکند و هم اینکه هردو تیم اصفهانی در یک هفته موفق به شکست دادن تیم های مطرح و پر طرفدار پایتخت نشده باشند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان