امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم )

#1
زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
آیدن ؟


این دیگر کیست ؟


سواله دیگه شاید برای شما غیر گیمر ها باشه


راستش  نمیدونم شاید برای یک فرد اصلا کاراکتر جالبی نباشه ولی من همین که زیتدگی این شخصیت رو خوندم شیفتش شدم

زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
کسی که ارادش رو از دست نداد با تلاش خودش و کمک دوستاش تونست بعد دوسال دشمنش رو پیدا کنه !


حال زندگی نامه این فرد چیست ؟ آیدن پیرس ( Aiden Pearce ) اصالت ایرلندی دارد و در 2 می 1974 در ایرلند متولد شده است ولی با این حال او به همراه خواهرش نیکل پیرس و مادرش برای فرار از دست پدرشان به شیکاگو مهاجرت کرده اند . آیدن پیرس علاقه بسیار زیادی به Hک و سیستم و تکنولوژی داشت و همین علاقه باعث شده بود تا در جوانی در ضمینه Hک پیشرفت بسیاری بکند و از هکران بسیار خطرناک در شیکاگو شود راستش دلیل اصلی خشن بودن شخصیت آیدن همین شهر شیکاگو است چون این شهر آلوده به فساد است .


اما چرا آیدن مبارزه با ارگان های دولتی را آغاز کرد ؟


در ابتدا هیچ سیستم امنیتی قوی وجود نداشت و همین باعث شده بود که این شهر مورد Hک قرار بگیرد سوء استفاده های زیادی از دیگران شود به همین دلیل شرکت ctos  روی کار امد که این شرکت هم بعد از گذشت چند سال از امنیت خارج شد و در دست هکران این شهر قرار گرفت و به همین دلیل ایدن سعی میکرد تا با این سیستم مبارزه کند اما چرا خوهر زاده وی مرد ؟


آیدن در هتل فردی ثروت مند به نام درموت "لاکی" کویین هستد و سعی میکند به کمک دوستش دمیان برنکس به حساب بانکی هتل دسترسی پیدا کند اما  سیستم پیشرفته هتل این اجازه را به وی نمیدهد و عملیات ناموفق باقی میماند اما لاکی کویین تصور میکند تا هکر به این دلیل به این سیستم وارد شده است تا فیلمی که شهردار شهر فردی به نام رز واشنگتن را به قتل میرساند دسترسی پیدا کند به همین دلیل سعی میکند تا آن هکر را ساکت کند به همین دلیل هنگامی که آیدن به همراه خواهر و خواهرزاده هایش به مسافرت میروند فردی را مسئول کشتن وی میکند و در این هنگان همان فرد ( موریس وگا ) با شلیک به لاستیک ماشین باعث واژگون شدن ماشین و باعث کشته شدن خواهر زاده وی میشود به همین دلیل اعتماد خواهر زاده وی به آیدن از بین میرود و آیدن هم اعتمادش را به دوست خود دمیان برنکس از دست میدهد دمیان که خود نیز در دید دشمنان بود و یه پای او در پلاتین بود سعی کرد تا با آیدن دوباره یک تیم بسازد اما ایدن اعتمادی دیگر نسبت به اون داشت و سعی میکرد به تنهایی با این ارگان مبارزه کند .


تمام داستان از جایی شروع میشود که در سال 2013 آیدن به کمک دوست خود جوردی چین در یک ورزشکاه بیسبال فردی که به لاستیک ماشین تیر زد و باعث مرگ لنا شده است ( موریس وگا ) را پیدا میکند و سعی میکند از او حرف بکشد اما تلاش آیدن بی ثمر میماند و هیچ حرفی نمیتواند از اون بیرون بکشد در نهایت سعی میکند اورا بکشد ولی تفنگش خالی از تیر است موریس سعی میکند از این فرصت استفاده کند و میخواد آیدن را بکشد اما شما با باتوم ، وی را بیهوش میکند . در سالن جوردی را میبیند که به او میگوید پلیس هارا خبر کرده ام و به آنها گفته ام که چند قتل اتفاق افتاده است سپس به کمک جوردی میتواند از ورزشگاه خارج شود و داستان از آنجا آغاز میشود ...

زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
jordi chin

پس از فرار از استادیوم شما به جشن تولد خواهر زاده خود جکسون میرود جکسون بعد از مرگ خواهر خود کمتر با کسی صحبت میکند که ناگهان مکالمه یک فرد با خواهر خود را میبیند پس از گذشت مدتی گوشی را Hک کرده و سعی میکند به مکالمه آنها گوش دهید و متوجه میشود که جان خواهرش در خطر است سپس رد این صدا را میگیرد و به تعقیب آن فرد میپردازد و در نهایت او را میکشد پیش از اینها فردی که ابتدا خود را bad boy 17  مینامد که خود از بانیان گروه dedsoc  است اطلاعاتی درباره این گروه میدهد و توضیحاتی درباره مرگ خواهرزاده آیدن را در اختیار وی قرار میدهد سپس از او ملاقات حضوری را درخواست میکند و آیدن برای ملاقات به مکان موردنظر میرود و با زنی به نام کلارا لیل آشنا میشود این همان فردی بود که خود را bad boy 17  مینامید و سعی میکند تا به وی برای پیدا کردن قاتل خواهرزاده اش کمک کند .


آیدن پس از حستوجوی بیشتر چند باند دیگر را در شهر میبیند که شیوه های مختلفی کار میکنند از حمله باند قاچاق انسان و ... که منشا تمام این باند ها همان صاحب هتل لاکی کویین است. در ادامه راهش کلارا هکر دیگری به نام تی-بون را به آیدن معرفی میکند و آیدن به کمک جوردی ، کلارا و تی-بون میتواند تمام باند های شهر را از بین ببرد و به هدف اصلی خود برسد .
زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
clara lille
زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
T_bone

اما دشمن اصلی آیدن تنها لاکی کویین نبود بلکه دمیان هم پس از اینکه آیدن درخواست وی را رد کرد با گروگان گرفتن خواهرش ایدن را تهدید میکند هرچند که آیدن توانست خواهر خودرا نجات دهد اما دمیان دیگر برای آیدن یک دوست نبود بلکه دشمن او نیز بود که هرکاری میکرد تا آیدن بیمیرد پس از اینکه ایدن خواهرش را نجات داد او و پسرش را از شهر خارج کرد تا دیگر آسیبی به آنها نرسد ولی دشمنی دمیان ، آیدن را وارد فاز جدیدی میکند و یک مشکل دیگر برای وی به وجود می آورد زیرا کلارا در جریان هتل مرلات ( همان هتلی که ایدن سعی داشت تا  حساب بانکی اش را Hک کند ) هویت او و آیدن را ردیابی و به کویین داده است.پس اطلاعات اورا به کلوب جنوبی میدهد زیرا کلارا از کلوب خارج شده بود و اطلاعات زیادی از این کلوب داشت سپس هنگامی که کلارا به قبرستان برای دیدن قبر دختر آیدن رفته بود مردان مسلح کلوب جنوبی به دستور لاکی کویین به کلارا حمله حمله کردند آیدن از این موضوع با خبر شد و خود را سریع به قبرستان رساند اما تلاش وی کافی نبود و آن مردان کلارا را در جلوی چشمان آیدن به قتل رساندند درست زمانی کلارا به قتل رسید که آیدن متوجه شد کلارا باعث قتل خواهرزاده اش نبود در نهایت آیدن با Hک دوربین ها و شبکه به درموت کویین رسید و کویین راز فیلم شهردار را برای وی برملا کرد و به وی گفت که من فکر کردم که تو برای گرفتن این فیلم به هتل من آمدی این فیلم باعث میشد تا بتوانم بر روی شهردار فشار بیاورم و او نیز دستورات مرا اجرا میکرد و در نهایت آیدن و Hک گوشی کویین که در جیبش قرار داشت امواج مغناطیسی بسیار زیادی ایجاد شد و کویین بر اثر سکته قلبی مرد .
زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
luchy quinn

پس از مرگ کویین دمیان کنترل کامل بر روی تمام اجزای شهر داشت  چراع های راهنمایی ، زیر گذر ها و ... و دمیان سعی میکرد تا مانع رسیدن به وی شود و آیدن تنها راه چاره اش از کار انداختن ctos بود و در نهایت با دشواری های فراوات توانست هر سه سرور ctos را از کار بیندازد و کل شهر در تاریکی فرو میرود و تنها یک ساختمان شهر از نور برخوردار بود و آیدن حدس زد که دمیان در آنجا قرار دارد این ساختمان یک فانوس دریایی بر روی یک جزیره کوچک قرار داشت سپس آیدن با قایق خودش را به دمیان برنکس رساند در همان زمان جوردی چین خودش را به آنها می رساند  آیدن را تهدید به مرگ میکند و به وی میگوید تا اسلحه اش را بیندازد آیدن این کار را انجام میدهد و در آخر با گوشی خود چراغ را Hک کرده و آنرا منفجر میکند و بازی را به سود خودش میبرد در آن زمان جوردی به سمت پایین فنس ها پرت میشود و دمیان سعی میکند از این فرصت جدید استفاده کند و آیدن را بکشد ولی آیدن اورا مورد هدف گلوله قرار داد و وی را به پایین فنس ها پرت میکند و هنگامی به پایین نگاه میکند متوجه میشود که جوردی فرار کرده است .

زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
damian brenks
زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
iraq ( از جمله باند های خطرناک در شیکاگو )
این بود تمام داستان زندگی Aiden Pearce و بازی watch dogs


خب امیدوارم مورد پسند شما کاربران قرار گرفته باشد


منبع : flashkhor.com
زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ ، ☮ VENOM VΛDΞR ☮ ، FARID.SHOMPET ، eɴιɢмαтιc ، # αпGεʟ ، Wanton ، || Mιѕѕ α.η.т || ، Son of anarchy ، Jack Daniel'ѕ ، Berserk ، tyjtfhdhr ، ÆҐÆŠĦ ، τοxικ ، SABER ، Interstellar ، ×ИамеLеsS× ، PISHY ، ( lιεβ ) ، ḲℑℳℐÅ ، ЯΣΨΗΛΝЕH
آگهی
#2
عالی بود خیلی جالب بود موضوعش!

برای کامپیوتر هست بازی watch dogs?

اگه هست مشخصات سیستم مورد نیازش  رو هم بده Rolleyes


دمت گرم!
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ ، Aiden Pearce ، Berserk
#3
(26-08-2015، 7:53)ϟ UnKNoWN ϟ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
عالی بود خیلی جالب بود موضوعش!

برای کامپیوتر هست بازی watch dogs?

اگه هست مشخصات سیستم مورد نیازش  رو هم بده Rolleyes


دمت گرم!

برای تمامی پلتفرم ها ارائه شده 
چششم در همین جا اعلام میکنم 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیستم مورد نیاز :
  • OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 (Please note that we only support 64 bit OSs.)
  • Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
  • Memory: 6 GB RAM
  • Graphics: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM – Nvidia Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770
  • DirectX: Version 11
  • Hard Drive: 25 GB available space
  • Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
  • Additional Notes: Broadband connection and service required for multiplayer mode. Supported Video Cards at Time of Release: nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series; AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series Intel® Iris™ Pro HD 5200
سیستم پیشنهادی:
  • OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 (Please note that we only support 64 bit OSs.)
  • Processor: Eight core – Intel Core i7-3770 @3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 @ 4 GHz
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: DirectX 11 graphics card with 2 GB Video RAM – Nvidia Geforce GTX 560 ti or AMD Radeon HD 7850
  • DirectX: Version 11
  • Hard Drive: 25 GB available space
  • Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
  • Additional Notes: Broadband connection and service required for multiplayer mode. Supported Video Cards at Time of Release: nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series; AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series Intel® Iris™ Pro HD 5200
زندگی نامه Aiden Pearce ( نوشته خودم ) 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط # αпGεʟ ، τοxικ ، eɴιɢмαтιc ، Berserk ، ( lιεβ )


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان