امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی 5 لپ تاپ دانشجویی!

#1
معرفی 5 لپ تاپ دانشجویی! 1

خرید لپ تاپ برای دانشجویان و افرادی که نیازمند به جا به جایی کامپیوتر های خود هستند،بهترین انتخاب و الویت است.خوشبختانه با پیشرفت سخت افزارهای هم اکنون لپ تاپ ها از قدرت و پرفورمنس مناسبی برخوردار هستند و به خوبی از پس نرم افزارهای مهندسی و طراحی بر می آیند.با توجه به نزدیک شدن فصل جدید تحصیلی،بسیاری از این کاربران برای خرید یک لپ تاپ مناسب اقدام میکنند.در این مطلب به معرفی چند لپ تاپ مناسب برای این عزیزان میپردازیم.

لپ تاپ ها بسته به نیاز کاربران انتخاب میگردند.فاکتورهایی که برای یک لپ تاپ دانشجویی مد نظر است،وزن پائین،شارژ دهی مناسب باتری،کیفیت مناسب بدنه و سخت افزار با پرفورمنس بالا است.


ASUS ZENBook UX38N


این لپ تاپ از جدیدترین محصولات ایسوز است و دارای یک باتری 3 سلولی،وزن 1.5 کیلوگرم،بدنه بسیار باریک،پردازنده AMD A8-5545M،4 گیگابایت حافظه رم و 500 گیگابایت هارد دیسک،مانیتور 13.1 اینچی با پشتیبانی از دقت 1920*1080 است.همچنین این لپ تاپ مجهز به یک کارت گرافیک AMD HD8510G به همراه 2 گیگابایت حافظه است.وزن بسیار کم به همراه سخت افزار کم مصرف و بدنه برس خورده،این لپ تاپ را برای کاربردهای دانشجویی برتر میکند.
معرفی 5 لپ تاپ دانشجویی! 1

ACER Aspire V5-573G I7

اگر به دنبال یک لپ تاپ با قیمت مناسب اما در عین حال قدرتمند هستید،محصولات ایسر بهترین انتخاب هستند. ACER Aspire V5-573G دارای یک نمایشگر 15.6 با پشتیبانی از دقت HD است.یک پردازنده کم مصرف Intel Core i7 4500U به همراه 8 گیگابایت حافظه رم،برای پردازش اکثر نرم افزارها و حتی برخی از بازی ها کفایت میکند.در بخش گرافیک،علاوه بر گرافیک مجتمع،یک کارت گرافیک NVIDIA GT750M به همراه 4 گیگابایت حافظه اختصاصی موجود هستند.وزن این لپ تاپ 2 کیلوگرم بوده و دارای یک باتری 4 سلولی است.
معرفی 5 لپ تاپ دانشجویی! 1

Dell Inspiron 5447 i7

لپ تاپ های دل را همه ما میشناسیم.این برند زمانی در بین دانشجویان و تمام کاربران کشور یکه تاز بود اما اکنون با زیاد شدن رقبا،دیگر در اوج نیست اما هنوز هم مدل های بسیار خوبی را تولید میکند.این لپ تاپ دارای یک هارد دیسک 1 ترابایتی و 6 گیگابایت حافظه رم است.یک مانیتور 14.1 HD به همراه یک کارت گرافیک AMD R7 M265،بخش نمایش را بر عهده دارند.ایم محصول دارای یک باتری 3 سلولی با ظرفیت 43 وات بر ساعت و وزن 2 کیلوگرمی،این لپ تاپ ها برای دانشجویان و خصوصا بانوان یک انتخاب ایده آل میکند.
معرفی 5 لپ تاپ دانشجویی! 1

TOSHIBA S50 B-127

توشیبا جزو آن لپ تاپ های است که معمولا از قیمت های بالایی برخوردار هستند اما در کیفیت بدنه و مادربرد بسیار عالی هستند. S50 B-127یک لپ تاپ باریک با وزن 2 کیلوگرم است.یک باتری 4 سلولی تضمینی برای استفاده طولانی مدت از این لپ تاپ است.در قسمت هایی از بدنه،فلز برس خورده استفاده شده است که با جلوگیری از جا ماندگی اثر انگشت،مقاوت بسیار مناسبی را برای این لپ تاپ به همراه دارد.یک مانیتور 15.6 اینچی با دقت 1920*1080 و یک کارت گرافیک AMD R7 M260 به همراه 2 گیگابایت حافظه اختصاصی،وظیفه نمایش و پردازش تصاویر را بر عهده دارند.این لپ تاپ دارای یک پردازنده Intel Core i5 4200U و 8 گیگابایت حافظه رم است.وزن پائین،بدنه مستحکم به همراه یک باتری 4 سلولی و سخت افزار مناسب،این لپ تاپ را برای کاربردهای خارج از منزل برتر میکند.
معرفی 5 لپ تاپ دانشجویی! 1

Lenovo ThinkPad S440 i5

اگر جزو آن دسته از دانشجویانی هستید که کارهای اصلی خود را در منزل انجام میدهد و از لپ تاپ به عنوان کامپیوتر کنفرانس و یا یک دفتر دیجیتالی استفاده مکنید،S440 با وزن نزدیک به 2 کیلوگرم و قابلیت باز شدن 180 درجه،بهترین انتخاب است.این لپ تاپ از یک مانیتور 14 اینچی،کارت گرافیک AMD HD 8670M،یک هارد دیسک 500 گیگابایتی،4 گیگابایت حافظه رم،پردازنده Intel Core i5 4200U و یک باتری لیتیومی داخلی استفاده میکند.بزرگترین مزیت این لپ تاپ علاوه بر مانیتور خاص آن،بدنه نسبتا مستحکم و تاچ پد بزرگ است.
معرفی 5 لپ تاپ دانشجویی! 1
معرفی 5 لپ تاپ دانشجویی! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ⓩⓐⓗⓡⓐ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی ۵ لپ‌تاپ مناسب بانوان در بازار ایران
  برترین لپ تاپهای ۲۰۱۵ معرفی شدند!
  معرفی ده لپ تاپ زیر یک ملیون برای دانش آموزان
  نمایشگاه IFA: توشیبا اولین لپ تاپ 4K جهان را معرفی کرد!
  لپ تاپ بادوام شرکت گاما تِک با نام S15AB معرفی شد
  معرفی 5 لپ تاپ گیمینگ زیر 4 میلیون تومان!
  معرفی 10 لپ تاپ ارزان و کارآمد + عکس
  لنوو و معرفی لپ تاپ گیمینگ ۱۷ اینچی Y 70
  Zenbook UX301 معرفی شد
  لنوو لپ تاپ ThinkPad Helix را در IFA معرفی کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان