امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسپولیس از لیگ برتر کنار نمی‌رود

#1
رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تأکید بر عدم کناره‌گیری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نباید بدون دلیل افراد و باشگاه‌ها را متهم به برخی از مسائل کنیم.


 علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال کناره‌گیری تیم فوتبال پرسپولیس از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم ریشه‌دار و قوی‌ای است که به دلیل بدشانسی و ناداوری در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته است. جذابیت فوتبال به همین موضوعات و نمی‌توان انتظار داشت تیم‌های بزرگ در تمامی بازی‌های خود نتیجه بگیرد.
وی افزود: پرسپولیس در فصل جدید بازی‌های خوبی انجام داد و فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را ارائه کرده است. به هر حال به هیچ وجه امکان ندارد چنین تیم معتبری به همین راحتی از لیگ برتر کنار بکشد.

کفاشیان درباره اعتراضات پرسپولیسی‌ها به علیرضا فغانی گفت: با گزارشی که از ریاست کمیته داوران و دپارتمان داوری گرفتیم اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس و ذوب آهن محرز بوده و این اشتباهات منجر به تغییر نتیجه شده است. برای داوری که در سطح بالایی قضاوت کرده، خوب نیست چنین قضاوت ضعیفی داشته باشد و حتم بدانیم با دیدن فیلم مسابقه و گزارش‌های ناظران فغانی چند هفته‌ای محروم خواهد شد. البته در این خصوص نباید عجولانه تصمیم گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با مناظره وی و محمد دادکان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: مناظره خوبی بود و دو طرف برخی از مسائل را مطرح کردند.

کفاشیان افزود: متأسفانه در این برنامه از داوری نام برده شد که با توصیه برخی افراد قرار است بازی را درآورد، در حالی که من در هفت سالی که در فدراسیون فوتبال هستم تاکنون چنین موضوعی را ندیده و اگر خدایی ناکرده یکی از اعضای فدراسیون فوتبال چنین درخواستی را از داور داشته باشد، به شدت با وی برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: بی‌دلیل نباید به افراد اتهام زد، تهمت زدن سبب آسیب به روح و ذهن هواداران می‌شود و باید مستدل صحبت کرد. محسن قهرمانی بعد از این برنامه در صحبت با من، چنین موضوعی را تکذیب کرده و آن را غیرواقعی دانست.

کفاشیان درباره این که چرا محسن قهرمانی روی خط برنامه نیامد و بعد از برنامه این مسئله را تکذیب کرد، گفت: زمان این مصاحبه محدود بود و برای قهرمانی این امر میسر نشد که در برنامه زنده موضوع را تکذیب کند.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص باشگاهی که بازیکن بیست و دوم خود را به صورت غیرواقع در لیست قرار داده، اظهار کرد: هر مطلبی که به صورت مستند و مستدل مطرح شود، توسط کمیته‌های قضایی فدراسیون بررسی خواهد شد و نمی‌توان از روی شنیده‌ها در این باره صحبت کرده و باشگاهی را متهم کرد.
وی درباره جلسه امروز در وزارت ورزش توضیح داد: جلسه خاصی تشکیل نشد و ما حضوری چند دقیقه‌ای با سجادی در رابطه با شروع لیگ و قضاوت‌ها مسائلی را به صورت کلی مطرح کردیم و قرار شد با حضور رئیس سازمان لیگ و باقی اعضای این سازمان گزارش‌هایی کامل‌تر در این خصوص به وزارت ورزش ارائه گردد.
پاسخ
 سپاس شده توسط باران20
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
Clocket عبدی: منشا را کنار می‌زنم و آقای گل می‌شوم
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  سهمیه سه شطرنجباز ایران در جمع ۱۰۰ نفر برتر جهان
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان