امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

از اول هم می دانستم استقلال را به ما نمی دهند

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
از اول هم می دانستم استقلال را به ما نمی دهند 1

از اول هم می دانستم استقلال را به ما نمی دهند
حجازی: چرا به جای پیشنهاد 93 میلیاردی ما پیشنهاد 25 میلیاردی برای اسپانسری استقلال پذیرفتند؟
پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه اگر تصمیم گیرنده بود کرار را نمی خواست گفت: با وجود این مشکلات مالی نمی‌دانم چرا وزارت ورزش با پیشنهاد بیشتر اسپانسرینگ ما موافقت نکرد.
به این مطلب امتیاز دهید
0 0
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، آتیلا حجازی پیرامون دیدار‌های اخیر استقلال مقابل ذوب آهن و استقلال اهواز به خبرنگار مهر گفت: به نظرم استقلال خوب کار کرد به ویژه در نیمه اول مقابل ذوب آهن عالی بود و اگر بتواند در مقابل تیم های قدرتمند لیگ هم چنین نیمه هایی را تکرار کند و نود دقیقه ای شود روزهای بهتری را هم می توان برای استقلال تصور کرد.

حجازی افزود: پس از بازی با ذوب آهن به نظر می رسید که تیم از نظر بدنسازی مشکل دارد اما در بازی با استقلال اهواز و گل دیرهنگامی که منجر به پیروزی شد این نظر به چالش کشیده شد، باید چند هفته دیگر هم از لیگ بگذرد تا ببینیم شرایط چگونه است به هر حال هنوز تیم ها جا نیافتاده اند.

عضو سابق کادر فنی استقلال در مورد بد خلقی های جاسم کرار گفت: اگر من تصمیم گیرنده بودم از اول قید کرار را می زدم، به هر حال چه حق داشته باشد یا حق نداشته باشد  هیچکس بازیکن ناسازگار را در تیمش نمی خواهد، چون تیم به هم می ریزد و اعصاب و تمرکز مربی هم به هم می ریزد.

وی تاکید کرد: البته کرار یک حرفه ای است و برای کسب درآمد به ایران آمده است و به نظرم حق با اوست اگر پرداخت پولش دیر می شود، چون هدف او از سفر و کار در کشور دیگر کسب درآمد است، هرچند بی پولی همیشه برای استقلال وجود داشته و کرار هم این نکته را می دانسته است. به نظرم ببینند اگر نمی توانند حقوقش را به موقع پرداخت کنند با توافق از هم جدا شوند تا تمرکز کادر فنی به هم نریزد.

حجازی در ادامه افزود : من با آقای جهانیان تلفنی صحبت می کردم، آنها تلاش خودشان را انجام می دهند و فکر می کنم در مجموع اوضاع استقلال بتواند بهتر از این هم بشود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد مشکلات مالی اخیر و اینکه خودش به همراه خانواده ۹۳ میلیارد برای سه سال به وزارت ورزش پیشنهاد داده بودند اما وزارت بدون جلسه پیشنهاد ۲۵ میلیاردی سبک دست را پذیرفت گفت: خود من هم نمی‌دانم دلیل این کار چه بود و چرا با ما جلسه ای برگزار نکردند.
وی تاکید کرد: من در آن روزها در سفر بودم و قرار شد سعید رمضانی به جلسه برود و کار را تمام کند چرا که پیشنهاد ما بیشتر بود اما نمی دانم چرا این جلسه هیچوقت برگزار نشد البته من از اول هم می دانستم استقلال را به ما نمی دهند حتی اگر پیشنهادمان بهتر و بیشتر باشد.
حجازی در مورد دلخوری و درخواست رضایت نامه توسط شهباززاده گفت: انصافا این کار درستی نیست که وقتی یک بازیکن مصدوم می شود او را فراموش می کنند. او در استقلال مصدوم شده و فکر می کنم باید حق و حقوق او را هم می دادند. این اصلا زیبنده و زیبا نیست. کار درستی هم محسوب نمی شود.
بازیکن سابق استقلال در ادامه تاکید کرد: تعجب می کنم که برق کمپ قطع شده یا برخی بازیکنان پولشان را نگرفته‌اند، چون تا جایی که خبر می‌آمد شرایط خوب بود اینکه چرا اینگونه شده‌ من خبر ندارم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان