امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

از سال 2016 سامسونگ وارد دنیای تراشه های پیشرفته HBM می شود

#1
در حالی که SKHynix افتخار تولید اولین تراشه های حافظه HBM را برای خود به ثبت رسانیده و آنها را به صورت انحصاری برای AMD تولید می کند، به نظر می رسد از سال میلادی آینده، تنها تولیدکننده آن در جهان نخواهد بود، چرا که کمپانی سامسونگ نیز در سال 2016 به تولید انبوه تراشه های HBM خواهد پرداخت. سامسونگ از تولید نسل نخست تراشه های HBM صرف نظر و به طور مستقیم سراغ نسل دوم از آن خواهد رفت که کارایی بالاتری دارد.

 از سال 2016 سامسونگ وارد دنیای تراشه های پیشرفته HBM می شود 1

وجود تامین کننده بیشتر تراشه های HBM مطمئناً به نفع AMD خواهد بود، چرا که این اطمینان را ایجاد می کند دیگر محدودیت های تولید SkHynix مانعی برای تولید محصولات فعلی و آتی این کمپانی نخواهد بود. البته از آنجایی که AMD طبق قراردهای جاری مشتری اصلی تراشه های ساخت SkHynix است و نسل دوم این تراشه ها نیز نخست در اختیار این کمپانی قرار خواهد گرفت، شاید این خبر خیلی هم خوش آیند نباشد. هم اکنون AMD مشتری اصلی SkHynix است و انتظار می رود که پیش از انویدیا به نسل دوم از تراشه های HBM دست یابد. با این حال ورود سامسونگ به دنیای تراشه های HBM می تواند معادلات را تغییر دهد و انویدیا نیز به سرعت به تراشه های HBM2 دست یابد.
اگر تراشه های HBM به وفور در دسترس باشند، انویدیا هیچ مانعی بر سر راه تولید پردازنده های گرافیکی نسل آتی خود با اسم رمز پاسکال نخواهد داشت. البته باید در نظر داشت که زمان آغاز تولید تراشه های HBM از سوی سامسونگ هنوز مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که AMD پیش از انویدیا به تراشه های HBM2 دست یابد. بنابراین نبرد اصلی بر سر زمان خواهد بود و از این رو سال 2016 برای بازار کارت گرافیک، هیجان زیادی با خود خواهد داشت.
 سپاس شده توسط ᕮᒪᗩᖺᙓᖺ2000 ، ρυяρℓє_ѕку
آگهی
#2
سامسونگ کارش درستهههه حرف نداره
#3
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=242278 !


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان