امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی گوشی Oppo Find 7a

#1
در گوشی اپو فایند 7 ای پردازنده قوی، صفحه نمایش بزرگ IPS، دوربین نسبتا قابل و پر خصوصیت، گزینه های اتصالاتی غنی و رابط کاربری اندرویدی مخصوص قرار دارد.


معرفی


Oppo دائما رسالت خود را به عنوان یک شرکت خلاق در ساخت موبایل حفظ کرده است و از نظر خصوصیات و تجربه، بیش از حد قیمت خود است. اما منصفانه بگوییم، برای آنها کار سخت تر خواهد شد؛ در گذشته این برندی بود که انتظارات زیادی از آن نمیرفت اما اکنون دیگر این طور نیست. Oppo Find 5 پرچمداری دارد که باید به آن افتخار کند و N1 استانداردها را بالاتر هم برد.

نزدیک یک سال و نیم پس از Find 5، چیزی نمانده است که Oppo دستگاه با ارزش بعدی خود را عرضه کند که این بار به صورت جفت است. شرکت در استفاده از جدید ترین فناوری های موجود و همین طور دادن حق انتخاب به کاربران عملکرد خوبی دارد.

با این که بیشتر پرچمداران حال حاضر از صفحه 1080p بهره میبرند، صفحات QHD در حال تبدیل شدن به تغییر بزرگ بعدی سخت افزاری ( و همین طور نکته جذاب برای فروش) هستند. و Oppo به شما حق انتخاب میدهد تا تصمیم بگیرید که کدام وضوح صفحه برای نیازها و بودجه شما مناسب تر است. صفحه Full HD روی Find 7a در حال عرضه، که ما قرار است آن را بررسی کنیم، یا صفحه Quad HD روی Find 7 که قرار است عرضه شود.

امروز ما بررسی خود را با Find 7a که به تازگی عرضه شده است انجام میدهیم؛ که روی کاغذ به اندازه کافی تحسن برانگیز است اما مشخصا مجموعه ساده تر است. در آن پردازنده قوی، صفحه نمایش بزرگ IPS، دوربین نسبتا قابل و پر خصوصیت، گزینه های اتصالاتی غنی و رابط کاربری اندرویدی مخصوص قرار دارد. در ادامه خصوصیات کامل را میخوانید.

ویژگی های اصلی


  +پشتیبانی GSM/GPRS/EDGE چهار بانده؛ 3G پنج بانده با HSPA، LTE چهار باند
  +صفحه نمایش 5.5 اینچی با 16 میلیون رنگ 1080p IPS LCD با تراکم 401 پیکسل در اینچ
  +سیستم عامل اندروید نسخه 4.3 آبنبات ژله ای با سیستم عامل Color
  +پردازنده Krait 400 چهار هسته ای 2.3GHz، رم 2GB، گرافیک Adreno 330؛ چیپست Qualcomm Snapdragon 801
  +دوربین با فوکوس اتوماتیک 13MP، فلاش LED دوتایی؛ HDR، RAW، پانوراما، نوردهی طولانی ( تا 32 ثانیه )، حالت سوپر زوم که نمونه های با کیفیت 50MP را تولید میکند
  +فیلم برداریی 2160p با سرعت 30 فریم بر ثانیه، 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه، 1080p HDR، 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه
  +وای فای ac/a/b/g/n دو بانده، WiFi direct و DLNA؛ خروجی تلویزیون بی سیم (Miracast)
GPS  + همراه A-GPS
  +حافظه داخلی 16GB
  +ورودی کارت microSD
  +پورت microUSB 2.0، پشتیبانی از میزبانی USB
  +بلوتوث نسخه 4.0
NFC  +
  +جک صدا استاندارد 3.5 mm
  +باتری 2800 میلی آمپری با شارژ سریع
  +حسگر مجاورت و شتاب سنج
  +فرمانبر صوتی با میکروفون اختصاصی
  +چراغ اعلانات زیبا


معایب اصلی

─ در ابتدا کیت کت ندارد
─ رادیو اف ام ندارد
─ نور پس زمینه کلید خازنی نسبتا کم است
─ فیلم های HDR به اندازه فیلم های معمولی خوب نیست

Oppo Find 7a تقریبا خصوصیات کامل یک پرچمدار را دارد و تفاوت اصلی آن وضوح صفحه است. Find 7a که به نسبت میزان تجهیزات قیمت بیش از حد معقول را دارد، میتواند کاملا انتظار یک استقبال گرم را داشته باشد، و آماده رویارویی با رقابت جدی هست.
خوب، شاید برای برخی Oppo Find 7a در کنار برادری که از صفحه QHD بهره میبرد مانند یک فرزند خوانده به نظر برسد، علاوه بر این که Oppo در نام گذاری آن نیز تلاش زیادی به خرج نداده است. اما دارای QHDباشد یا نه، به نظر میرسد که این گوشی قابلیت پا به پا رفتن و حتی گاهی جلو زدن از بیشتر پرچمداران است. آماده سواری هستید؟

سخن پایانی

Oppo Find 7a بین ارزان ترین گوشی های هوشمند پرچمدار امروزی است که میتوانید خریداری کنید. و در حالی که قیمت کمتری دارد، Find 7a در کیفیت خساست به خرج نداده است و ساخت، عملکرد و تجربه کاربری عالی دارد. شما میتوانید فناوری عالی را در مقابل قیمتی معقول خریداری کنید؛ چیزی که در مورد Samsung، HTC یا LG به زودی صدق نخواهد کرد.

فقط این نیست،Oppo Find 7a خصوصیت بی همتایی دارد که نمیتوانید در دستگاه های دیگر بیابید. اولا، عملکرد شارژ سریع است که اجازه شارژ کردن فوق سریع Find 7a را میدهد. عملکرد بعدی سوپر زوم تا 50MP است. سیستم عامل Color ساده شده بر پایه اندروید 4.3 آبنبات ژله ای نیز به نسبت رابط های کاربری مخصوصی که به دیدنشان عادت کرده ایم متفاوت است. نهایتا، Find 7a دوربین جلوی 5MP با کیفیتی برای سلفی های پر وضوح دارد؛ خصوصیتی که وجود آن روز به روز اهمیت بیشتری پیدا میکند.
Oppo Find 7a از قدرت یکی از بهترین چیپست های موجود در بازار بهره میبرد، Snapdragon 801. همراه آن صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080p IPS است و کیفیت ساخت آن عالی میباشد. عمر باتری نیز به خصوص برای چنین دستگاه با قدرتی خوب است.

مشخص است که ما واقعا از Oppo Find 7a خوشمان آمده است و از زمانی که با این گوشی داشتیم لذت برده ایم. این گوشی ظاهر و عملکرد واقعا عالی دارد و با این حال قیمت نجومی ندارد. و با این که فکر میکنیم به نسبت دیگر دستگاه های موجود، مجموعه ای مناسب قیمت خود است، اما میخواهیم رقبای موجود را بررسی کنیم.
Oppo Find 7 مشابه ( بدون A ) احتمالا گوشی ای است که خیلی ها منتظرش هستند. این گوشی درست مانند Find 7a است اما صفحه آن QHD بوده و سرعت پردازنده آن بالاتر و 2.5GHz است. ماه آینده Find 7 عرضه خواهد شد و به نسبت Find 7a با قیمت 399یورو، 100 یورو گران تر است. هرکس که امروز پرچمدار QHD میخواهد، Oppo Find 7 از بهترین گزینه های موجود است.

در حال حاضر Samsung Galaxy S5 یکی از معروف ترین گوشی های هوشمند است. به نسبت مدل قبلی ارتقای زیادی پیدا نکرده است اما موفق شده است تغییرات مهمی ایجاد کند: طراحی مدرن، صفحه و چیپست بهتر، دوربین قابل تر، به علاوه اسکنر اثر انگشت و حسگر ضربان قلب. محافظت در مقابل آب و خاک نیز وجود دارد. اما کل این مجموعه به نسبت Oppo Find 7a حدود 200 یورو گران تر است.
Xperia Z2 به نسبت Find 7a دوربین بهتری دارد به علاوه این که ضد آب و خاک هم هست. صفحه 5.2 اینچی 1080p آن نیز عالی است، و سیستم عامل اندروید کیت کت ساده و3GB رم در دسترس نیز قطعا برای افراد زیادی نکته مثبت محسوب میشود. این گوشی به تازه وارد بازار شده است و به نسبت Find 7a حدود 300 یورو گران تر است.

در صورتی که به دنبال گجتی مانند Oppo Find 7a باشید، LG G Pro 2 و Samsung Galaxy Note 3احتمال بیشتری دارد که برای شما جایگزین شوند. هر دوی آنها فبلت های با قدرت Snapdragon 800و رم 3GB، صفحه 1080p، دوربین اصلی 13MP و اندروید کیت کت 4.4 هستند. LG G Pro 2 دارای صفحه بزرگ 5.9 اینچی IPS است و با خود طیفی از گزینه های شخصی سازی و خصوصیات نرم افزاری را برای این تبلت به همراه دارد، در حالی که Galaxy Note 3 با صفحه 5.7 اینچی Super AMOLED دارای در قلم Sو رابط کاربری پیوسته آن خلاصه شده است. شما میتوانید LG G Pro 2 را 80 یورو گران تر از Oppo Find 7a بخرید اما Galaxy Note 3 دقیقا قیمتی هم سطح با Find 7a دارد که به طور خطرناکی نزدیک است.
به طور قطع Oppo Find 7a یک پرچمدار عالی و موقعیت شگفت انگیز برای کسانی است که میخواهند بهترین فناوری را با قیمتی معقول داشته باشند. Find 7aمجموعه ای عالی از خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری است که همه از کار کردن با آن راضی خواهند بود. و اگر این برای شما کافی نیست، همیشه گزینه Find 7 برای شما وجود دارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اسم گوشی شُما ؟!
  نحوه بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی
  لوکس ترین گوشی جهان + عکس✔
  گوشی ایکس ۶۰ پرو ویوو از پردازنده Snapdragon 870 استفاده می‌کند
  گوشی ریلمی C25 با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد
  گوشی آیفون ۱۳ به صفحه نمایش LTPO AMOLED مجهز خواهد شد
  با گوشی Vivo Y72 5G آشنا شوید
  ویوو از گوشی iQOO Z3 رونمایی کرد؛ یک موبایل ۵G مقرون به صرفه
  مشخصات و قیمت دو گوشی Oppo A94 5G و A54 5G فاش شد
  تصاویری از طراحی احتمالی گوشی وان پلاس ۹ و ۹ پرو منتشر شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان