امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعمال و رفتار شیطان پرستی

#1
Tongue 
اعمال و زمان برگزاری مراسم شیطان پرستی
سلام




شیطان پرستی در زمان های بسیار قدیم و قرون اولیه در چندین زمان انجام می گرفت: اولین زمان هنگام کسوف و خسوف بود؛ بر این تصور که شیطان و خدای تاریکی از انسان ها عصبانی و منتظر هدیه خود هستند و اگر برای آن ها قربانی انجام نمی گرفت، خدای تاریکی و شیطان تمام انسان ها را قتل عام می کردند، لذا برای آرامش شیطان قربانی کردن انسان انجام می شد. این مراسم به خصوص در قبایل آمریکای جنوبی بسیار فراوان دیده شده است؛ به گونه ای که اکتشافات به دست آمده وجود این قربانی کردن ها را تصدیق می کند و اتاق های مخصوص قربانی کردن نیز به شیوه ای خاص بنا شده بود و تزئینات خاص خود را داشت. البته قربانی کردن انسان در زمان های دیگر نیز انجام می شد ولی اکنون قربانی کردن انسان در دوره کنونی در یک شب کاملاً تاریک انجام می شود.
اعمال مراسم شیطان پرستی نیز بسیار زیاد است و به ذکر چند مورد بسنده می شود. مهم ترین اعمال آن ها مراسمی است که همیشه انجام می دهند و در آن به انجام امور جنسی می پردازند. این مراسم برای عضویت یک عضو جدید در این هیئت و مجموعه است و این کار توسط کشیش کلیسای شیطان و یا همسر وی ( بستگی به مذکر یا مؤنث بودن عضو جدید دارد) انجام می شود.

مراسم قربانی کردن
در شیطان پرستی جدید قربانی کردن مفهومی ندارد، اما برای آنان که هنوز پیرو شیطان پرستی قدیمی و قرون وسطایی هستند این کار در شبی تاریک انجام می شود. قربانی توسط آب مقدس غسل داده می شود و بر روی محراب خوابانده می شود. البته معمولاً قربانی ها قبل از انجام مراسم بی هوش می شوند. در کامل ترین مراسم قربانی کردن برای شیطان؛ قربانی پس از کشته شدن و نوشیدن خون وی در آتش سوزانده می شود. در این مراسم خوادن اوراد مخصوصی به زبانی کاملاً بی معنا و گاه، عبری انجام می گیرد.

مراسم معروف نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه
شاید معروف ترین مراسم آنان این برنامه باشد. این مراسم در کلیسای شیطان پرستی انجام می شود و دقیقاً همان مراسم عشای ربانی مسیحیت است؛ با این تفاوت که تمام کارها برعکس انجام می شود و البته کارهایی نیز در آن مراسم انجام می گیرد که از ذکر آن ها خودداری می شود.

مراسم پیوستن عضو جدید
مراسم پیوستن عضو جدید به شیطان پرستان که چنین عملی در جادوگری نیز وجود دارد، انجام بوسه ی مقدس است. این پنج بوسه توسط همسر یا خود کشیش به بدن شخص عضو شونده زده می شود که باعث خیر و برکت او، تقدس او در بین شیطان پرستان، تشکر از وی به منظور عضو شدن و در نهایت قبول فرد عضو شونده است. شخص جدید در وسط پنتاگرام ( چه در جادوگری و چه در شیطان پرستی) زانو می زند در حالی که کاملاً عریان است. بوسه ها بر زانو، آلت تناسلی، سینه ها و لبان شخص جدید زده می شود. در این گروه اعتقاد و احترام خاصی برای اندام تناسلی قائل هستند، زیرا زندگی و جهان را بدون وجود آن پوچ می دانند و آن را ضامن بقای بشریت می دانند.

مراسم کسب قدرت تاریکی
به دست آوردن نیروهای نهفته در تاریکی، کسب قدرتی است درونی و بی پایان. انرژی عظیمی که این امکان را به شما می دهد تا روح خود را ارتقا بخشید و کمبودهایش را با قدرت جایگزین کنید. نکته ی مهم در برگزاری این مراسم این است که هرگز نباید به نتیجه بدگمان باشید. خالصانه به نیروی روح خود و روح تاریکی ایمان داشته باشید. آن چه باقی می ماند آرامش و دوری از افکار بیهوده است که باید در خود ایجاد کنید.
مقدمات محراب: مقابل دیوار غربی قرار گرفته پارچه سیاهی به روی آن کشیده می شود. بالای سر محراب (روی دیوار) ستاره پنج پر وارونه نصب کن. روی محراب دو شمع سیاه روی پایه، خنجر مخصوص مراسم، جمجمه انسان، (1) یک زنگ، یک آتشدان و یک جام بگذار. برای نور بیشتر می توان از شمع های سیاه درگوشه های اتاق استفاده کرد.
خون: جام را با مایعی به رنگ قرمز پر کن. ماهیت مایع اهمیتی ندارد، زیرا که این مایع نماد خون قربانی است.
آتش: آتش دان را درست در مرکز محراب قرار ده!
پوشش: تماماً سیاه همراه با ستاره پنج پر وارونه آویخته بر گردن است.
آداب مراسم: به ترتیب ذیل زنگ را به صدا درآور: شش بار در جهت جنوب، شش بار در جهت شرق، شش بار در جهت شمال. حال خنجر را به دست گیر به سمت پنتاگرام وارونه نشانه برو و با لحنی دعایی نیایش کن!
"In no
به نام شیطان بزرگ و افتخار او، لوسیفر، من نیروهای تاریکی و قدرت شیطان را به درون فرا می خوانم.
با خنجر پنتاگرام وراونه ای در هوا رسم کن و آتش را بیفروز، نیایش را ادامه بده؟!
آتش سیاه برافروخته و درهای تاریکی بر پاشنه خود چرخیده اند. روح سیاه و شیطانی ظاهر شده، کسی که از دور دست می آید تا خواست خود را بر فراز هستی بنا کند. بر حذر باش از گمراهی انسان که همواره همراه اوست از ابتدا تا نهایت، نظاره کن! این منم خدای دیروز، امروز و فرداها، نگهبان زمان و ابدیت، بی مانند، غرق در دانایی، بی همتا در توانایی. عناصر را بخوان تا مرا خدمت کنند و نیروهای طبیعت را امر کن تا تجلی آمال من شوند. به پاخیز من تو را می خوانم.
دوباره خنجر را به سمت پنتاگرام وارونه نشانه برو و ادامه بده!
شیطان، من قله ها را تصرف کرده ام. قدرت تاریکی در دستان من است. اکنون من در قالب تو خواست های شیطانی ام را تجلی می بخشم؛ پندار مرا با شکوه و عظمت باستانی تسخیر کن! مرا در لایه های نامرئی و رمزآلودش تنها گذار!
جام را در مقابل پنتاگرام وارونه بالا ببر ( به منظور پیش کش) و انگشت اشاره دست راست را درون ظرف ببر. انگشت را از ظرف خارج کرده، دور لبه جام بگردان ( در جهت گردش عقربه های ساعت) و همزمان بخوان!
من از این جام می نوشم. من از زندگی می نوشم. قدرت های نهفته در تاریکی مرا در برگیرید!
جام را یک نفس تا انتها بنوش و ادامه بده!
همراه با برترین نیروهای شیطانی و عمیق ترین قدرت های تاریکی به جهان مادّه باز می گردم تا شبی دیگر را تسخیر کنم!
آتش را خاموش کن، زنگ را در خلاف جهت ابتدایی به صدا در آور، شمع ها را خاموش کن! (2)
پاسخ
 سپاس شده توسط ☮ VENOM VΛDΞR ☮ ، ÆҐÆŠĦ ، ϟ Gσтнıc ναмρıяє Gıяʟ ϟ
آگهی
#2
Dame it


? WHAT YOU KNOW ABOUT LOVE


? WHAT YOU KNOW ABOUT LIFE


? WHAT YOU KNOW ABOUT BLOOD
پاسخ
 سپاس شده توسط ϟ Gσтнıc ναмρıяє Gıяʟ ϟ
#3
خیلیاش درست نیست...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ Gothic ]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

[ ʙғғ#]

اعمال و رفتار شیطان پرستی 1
پاسخ
#4
شيطان خودش كيه كه اعمل و رفتارش باش
پاسخ
#5
اونا دیگه کین خدا
اعمال و رفتار شیطان پرستی 1








پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  !!!!مهم:گوگل کروم،نماد شیطان پرستی !!!!!
  رفتار و تجربه کاربر در گرو استراتژی محتوای وب سایت است
  چاه شیطان !!! واقعی !!!!
  اعمال و رفتار شیطان پرستی 2
  تنبیه بدنی منشا رفتار تهاجمی در کودکان است
  افشای رابطه طول انگشتان مردان و رفتار آنها در برابر زنان
  همه چیز در رابطه با شیطان پرستی
  علامت شیطان‌پرستی روی محصولات آرایشی و بهداشتی
  کدام رفتار والدین بر چاقی کودکان در مراحل بعدی زندگی اثر می‌گذارد؟
  ثبت رفتار کوانتومی الکترون با روشی جدید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان