امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توضیحات نیلی در مورد خوابگاه غدیر و واگذاری دانشکده علوم فنون

#1
توضیحات نیلی در مورد خوابگاه غدیر و واگذاری دانشکده علوم فنون 1

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: رئیس دانشگاه تهران با حضور در کمیسیون درخصوص موارد مطرح شده مبنی بر انحلال دانشکده علوم فنون نوین و مشکلات خوابگاه متاهلین غدیر به سوال نمایندگان پاسخ داد.

قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگارمهر، با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با روسای فعلی و سابق دانشگاه تهران، گفت: روز گذشته محمود نیلی احمد آبادی و فرهاد رهبر روسای فعلی و سابق دانشگاه تهران برای توضیح درخصوص مسائل مطرح شده مبنی بر محدود سازی و یا انحلال دانشکده علوم فنون نوین دانشگاه تهران در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شدند.

وی افزود: رئیس دانشگاه تهران در این جلسه اعلام کرد که به دنبال محدود کردن این دانشکده نیست و تلاش وی بر ارتقا این دانشکده است و رئیس سابق دانشگاه تهران هم بعنوان فرد مطلع که این دانشکده در زمان او ایجاد شده بود توضیحاتی را ارائه کرد، اعضای کمیسیون هم به دوستان توصیه کردند از اقداماتی که شبهه برانگیز است و به احتمالات و شایعات دامن می زند خوداری کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به گلایه دانشجویان خوابگاه متاهلین غدیر مبنی بر فشار مسئولان دانشگاه تهران برای تخلیه خوابگاه و واگذاری آن به دانشجویان مجرد، گفت: در این جلسه همچنین در مورد تلاش برای واگذاری خوابگاه متاهلین غدیر دانشگاه تهران به دانشجویان مجرد این دانشگاه هم از رئیس دانشگاه تهران توضیحاتی خواستیم، چراکه این اقدام با سیاست های ابلاغی جمعیت سازگار نیست و باید به متاهلین توجه بیشتری کنیم.

جعفری افزود: رئیس دانشگاه تهران اعلام کرد که قصد چنین اقدامی علیه دانشجویان متاهل خوابگاه غدیر را ندارند، البته شواهدی مبنی بر چنین اقداماتی وجود دارد، ولی چون اعلام کردند چنین چیزی نیست مجلس اصل را بر همین موضوع می گذارد.

وی از عدم حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه به رغم دعوت کمیسیون خبر داد و غیبت های وزیر علوم در جلسات را عادی دانست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به سوالی درخصوص شیوه نظارت و بازدید نمایندگان کمیسیون از خوابگاه های دانشگاه ها، گفت: نظارت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر خوابگاه ها به این شکل است که اگر گزارشی ارائه شود از مسئولان مربوطه برای ارائه توضیحات به کمیسیون، دعوت به عمل می آید و اگر لازم شد کمیسیون تعیین می کند که افرادی برای بازدید به آن خوابگاه بروند، ولی مجلس چنین ابزاری را ندارد که بطور منظم از خوابگاه های دانشگاه ها بازدید کند.
توضیحات نیلی در مورد خوابگاه غدیر و واگذاری دانشکده علوم فنون 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Wink سریال تیر آخر { علوم و فنون ادبی}
  آزمون های تک درس قلمچی(دوازدهم انسانی)| فنون و عربی
  علوم سیاسی........ღ¸.•*` `*•.¸ ღ
  جزوه فنون و مهارت های جغرافیایی ۲ | ۱ نمره نهایی جغرافیا ۳
  جزوه علوم و فنون ادبی ماز - حمیدرضا تاجیک
  جزوه فنون دوازدهم درس ۷
  درصد و معدل مورد نیاز برای رتبه ۱۰۰ کشوری | کنکور ۱۴۰۳
Book رشته های دانشگاهی گروه علوم تجربی(به تفکیک زیرگروه)
  نکاتی کوتاه در مورد سلول و غشا و .._ زیست
  سبک هندی_علوم فنون و تاریخ ادبیات کنکور_رشته انسانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان