امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مشخصات درمورد جن ها

#1
جن


بسم الله الرحمن الرحیم


اگر یک جریان به صورت کنترل نشده وارد کشور و زندگی افراد شود قطعا موجب فرهنگ سازی غلط خواهد شد مانند جریان فراماسونری که کاملا کنترل شده وارد شد و به دور از هر خرافات و خیال پردازی ها در زبان مردم میچرخد ، اما اینبار دست گذاشتیم روی چیزی که منشا حرافات از آن است، جن! چیست کیست چه میکند کجاست و چه میخورد… ؟ همه این سوالات را در این نوشته با منبع و سند قوی مورد برسی قرار میدهیم.ابتدا یک سر بزنیم به ویکی پدیا :

جن (در عربی به این صورت به کار ر می‌رود، در فارسی به اشتباه به صورت اَجنّه جمع بسته می‌شود) نام دسته‌ای از موجودات فراطبیعی است، اعتقاد بر این است که وجودش از آتش بدون دود است (قرآن ۵۵:۱۴; الرحمن،۱، «و جنیّان را از رخشنده شعله آتش خلق کرد.») که هم به صورت آشکار و هم به صورت ناپیدا زندگی می‌کنند. در قسمتهای مختلفی از قرآن از آن یاد شده، هفتاد و دومین سوره قرآن به نام آن (الجن) نامگذاری شده‌است. محققان فرهنگ عرب ریشه این واژه را از کلمه جنا می‌دانند، اما ممکن است ریشه خارجی داشته باشد. منابع قدیمی فارسی واژه فارسی پری و کلمه عربی جن را به طور هم‌معنی به‌کار می‌بردند.

جن یک موجودست که خداوند آن را قبل از انسان ها خلق کرد (و جان خلقنا قبل) یا میتوان نوعی از انرژی که مختار است هوش دارد و میتواند شکل بگیرد (ظاهر شود) تعبیر کرد زندگی آنان به صورت کلی شبیه به انسان است یعنی غذا میخورند دین دارند ازدواج میکنند زاد و ولد دارند و… اما روی هرکدام از این مباحث دقت میکنیم :
•تغذیه: بر سر غذا اجنه اختلاف است اما اکثرا بر این عقیده اند که این موجودات از بوی غذاها استشمام میکنند و به حالت سیری یا رضایت میرسند ، به همین دلیل از رسول لله روایت است استخوان های داخل غذاتان را پاک نکنید و مقداری از آن بگذارید همچنین از معصوم روایت است شیعیان ما روزی یک قاشق سرکه بخورند زیرا ایشان از بوی سرکه متنفر هستند.
•دین: جن ها یا شیعه هستند یا کافر یعنی جن یهودی نداریم فقط یا دین تشع دارند که غالب اجنه شیعه هستند یا کافرند و خداوند را قبول ندارند.نقل است شیعیان آن ها برای امام حسین (ع) روضه برپا میکنند و برای مجالس خود خرج ها میدهند.
•شکل ظاهری: طبق آیات و روایات جن ها بسیار بسیار رقیق هستند و قابل رویت نیستند اما به اذن اولیاء یا کسانی که ایشان را تسخیر کرده اند میتوانند غلیظ شوند و شکل بگیرند تا قابل رویت باشند.ویژگی که جن را از انسان متمایز میکند این است که بجای پا ، سم دارند. (کفش یا سم؟)از ویژگی های دیگر آنان این است که ما آن ها را نمیبینیم اما آن ها ما را میبینند،اجنه داخل ملک مادی هستند.جن موجودی است که به هرشکل بخواهد در می آید روزی امام علی (ع) در مسجد کوفه مشغول سخنرانی بودند ناگهان مار بسیار بزرگی وارد مسجد میشود و مردم از ترس پا به فرار میگذارند و بعضی هم شمشیر از قلاف میکشند تا او را از بین ببرند ،مار این قدر بزرگ بوده است که از آن به عنوان اژدها یاد میکنند سپس امام علی (ع) مردم را به آرامش دعوت میکنند و به مار اشاره میکنند تا بنشیند او نیز فرمان را اطاعت میکند امام بعد از خواندن خطبه به نزد مار میرود و با او سخن میگوید سپس آن مار از همان درب که وارد شده بود خارج شد که بعد ها آن درب به نام باب الثعبان (به معنی درب اژدها) معروف میشود، بعد خروج مار اصحاب از امام میپرسند این مار از کجا آمده بود امام علی (ع) فرمودند این یکی از بزرگان طایفه جنیان بود که به مشکل شرعی خورده بود و برای کسب جواب به نزد من آمد. به همین دلیل بعد ها که معاویه با خبر میشود برای از بن بردن منزلت امام علی (ع) دستور میدهد یک فیل (که تا بحال هیچ یک از اعراب ندیده بودند) وارد مسجد کنند که به باب الفیل معروف شود.(نقل از امام صادق)
•جنسیت: جن ها هم مانند انسان دارای جنس نر و ماده هستند و خصوصیت جسمی و جنسی مشابهی دارند اما چیزی که جالب است این است که آیا جن با انسان میتواند رابطه جنسی بر قرار کند؟ بله میتواند اما در پی آن بدن انسان ضعیف میشود و جن لذت بیشتر را میبرد. (در تاریخ وجود داشته است در آخر موجب مرگ انسان گشته است. برگرفته از کتاب دنیای مرموز جن صفحه 48)
•ازدواج: جن هم مانند انسان ازدواج میکند (شیعه دارند) حتی جشن عروسی هم در بیابان ها برگزار میکنند.[همان]
•زاد و ولد: خب زمانی که ازدواج میکنند و عروسی هم میگیرند قطعا در پی آن نتیجه هم میماند.
•عمر: طول عمر جنیان را با یک روایت بیان میکنم، روزی حضرت علی (ع) با اصحاب خود در حال گذر بودند سپس پیرمردی به نزد امیرمومنان می آید می گوید یا علی سلام نوح را بر تو آورده ام سپس بعد از عرض ادب به راه خود ادامه میدهد، اصحاب از ایشان میپرسند یا علی ایشان چه میگویند نوح کجا ما کجا.. امام علی (ع) میفرمایند ایشان یکی از جنیان بودند به شکل انسان که در زمان حضرت نوح میزیستند و آن حضرت گفته بود هر زمان مرا دید سلامش را به من برساند. پس میتوان پی برد عمر جنیان چقدر است،گفته میشود به 4هزار سال نیز میرسد.
•اذن دخول به زندگی افراد:جن در حالت عادی اذن و حق دخالت و ورود به زندگی افراد را ندارند اما حظور آن ها به دو صورت ممکن است : 1- سارقانه 2- انسان خود اجازه دهد(با رفتن به پیش رمال ها و دعا نویس ها پای این شیاطین به کار و زندگی افراد باز میشود.)
•ترساندن اجنه: خود به خود فلزات باعث دوری اجنه میشود و بسیار از شمشیر و همچنین نام مبارک حضرت علی (ع) هراس دارند.نقل شده است یکی از اجنه در حال صحبت با حضرت رسول بوده است که امام علی (ع) وارد میشود سپس آن جن همانند حیوانی ریز در حال کوچک شدن بوده است که از وی میپرسند تو را چه شده است میگوید از این آقا وحشت دارم وی همان کسی بوده است که در زمان نوح مرا شمشیر زد.(وحشت جنیان از حضرت علی کتاب دنیای مرموز جن صفحه 146) چه بسا به همین دلیل است در اهرام مصر که ساخته جنیان است آهنی نمیبنیم.
•طایفه اجنه: پدربزرگ اجنه “شومان” نام دارد از طایفه اجنه زعفر جنی که در کربلا نیز حظور داشته است و فوت کرده است مشهور است. اجنه نیز مانند انسان ها از ایل و قبایل خاصی هستند برخی نسل به نسل قد کوتاه و بعضی قد بلند مانند آل. ابلیس نیز یکی از طایفه های اجنه محسوب میشود که به دلیل عبادت بسیار او به بالاترین درجات بهشت رسید اما تکبر او باعث اخراج وی شد.
•آیا سگ میتواند جن باشد؟ یکی از دوستان پرسیدند آیا سگ یا گربه هم میتواند جن باشد،خیلی خلاصه اگر تمام بدن آن سگ سیاه بود و حتی یک تار موی بدنش رنگ دیگری نداشت بله آن سگ جن است و به اذن پروردگار به خاطر گناهی که مرتکب شده است به این شکل در آمده.
•مکان زندگی اجنه: جن ها کجا زندگی میکنند؟ سوال جالبی است این موجودات در مکان های دور از شهر ها و پر رفت و آمد زندگی میکنند و فعالیت آنان از نیمه شب شروع شده و در هنگام بین الطلوعین (روز ها) در خواب به سر میبرند. معمولا در بیابان ها کوه ها جنگل ها به سر میبرند.
•فعالیت های اجنه: جن ها چه بسا درس بخوانند و شغلی داشته باشند! [از فعالیت روزانه آن ها اطلاعاتی نیست.]
•خبر از آینده (غیب): آیا جن ها از آینده و غیب خبر دارند؟ خیر از زمان رسول الله (ص) موجوداتی در آسمان ظاهر شدند تا زمانی که اجنه خواستند به عرش بروند و کسب خبر کنند بال هایشان را بسوزانند و مانع گردند، اما باید گفت از شبه غیب خبر دارند به عنوان مثال میدانند انسان مقابل آن ها به چه چیزی فکر میکند و چه قصدی دارد.
•جن در لغت: معنی جن در فارسی عمید این طور نوشته است : به موجود خیالی و غیر مرئی بین انس (انسان) و ارواح. اما قسمت اول این پاسخ “خیالی” ایراد دارد چراکه جن کاملا واقعی و حتی یکی از سوره های قرآن کریم به این اسم ثبت شده است.
•علاقه جن نسبت به ولایت بر انسان: یک جن کافر بسیار بسیار علاقه دارد که بر انسان ولایت کند و سرور او باشد چرا که از همان نسل ابلیس است که بر آدم سجده نکرد،طبق نقلی او حاضر است حتی به شکل دختری زیبا به پیش انسان بیاید تا به دلبری از او برش سروری کند.
•قتل جنیان توسط انسان و یا بالعکس: ممکن است، در تاریخ وجود داشته است و ثبت رسیده.
•بسم الله و یا علی: امکان ندارد شما بسم الله یا لفظ یا علی را به کار ببرید اما جنی پا به فرار نگذارد، به همین دلیل است طبق شنیده هایی آمریکا دستور داده است در کشور های اسلامی در جلسات مهم کشوری لفظ بسم الله الرحمن الرحیم توسط نفوذی ها حذف شود و به “به نام او” یا “بسم هو..” و… جایگزین شود.(به چه دلیل یکم بگذریم توضیح خواهم داد.)
•احضار جن: بله امکان دارد،با خواندن یکی از سوره های قرآن (مرتبه های زیاد) در نیمه شب دوشنبه یکی از جن های مسلمان بر شما احضار میشود.(سرالمستتر صص 116 و 117)
•چرم: جن ها چرم را دوست دارند چه بسا به همین دلیل است در اسلام گفته شده مسلمانان چرم حیوان حلال گوشتی که با ذبح اسلامی سر بریده شده است بپوشند.
•پیامبر جنیان: جنیان پیامبر دارند؟ خیر مگر پیامبر منظر که دین اسلام را برایشان تبلیغ کند در غیر این صورت در سوره انعام میخوانیم پیامبری از جنس خودتان برایتان فرستاده ایم پس تنها رسولی که هم بر جنیان سرور است و هم بر انسان حضرت محمد (ص) است.
•جن ترس دارد؟ خیر جن هم یکی از مخلوقات خداست مانند انسان اما به دلیل اینکه غیر قابل رویت هستند و ما خبری از ایشان نداریم یکم حالت سری و ترسناک به خود گرفته اند.
•دسترسی به حقیقت: آیا تا بحال فکر کرده اید این روایات و احادثی که خوانده میشود و مراجع تغلید تائید میکنند از کجا می آید؟ چطور متوجه میشوند که صحت دارد؟ علمی است به نام علم رجال که همین طور افرادی که یک حدیث را نقل کرده اند تا برسد به معصومی که این روایت را فرمودند مورد برسی قرار میدهد و از نظر تاریخی صحت کار درست بودن همه سلسله اشخاص را در میابند، در این بین ممکن است تاریخ از فرد مورد نظر اطلاعاتی نداشته باشد در این صورت روایت روی زمین گذاشته میشود؟ خیر ، خداوند به همین دلیل صلاح دیده است که جنیان شیعه با علما و بزرگان در ارتباط باشند آنان نیر به دلیل عمر طولانی که دارند صحت و سقم روایت را بیان میکنند.

اما چه کسانی از جنیان استفاده میکنند و آنان را به تسخر خود در می آورند؟ از زمان حضرت سلیمان جن گیری و سحر باب شد طوری که به حضرت وحی شد همه کتب کابالا و جن گیری را جمع آوری کنند و زیر معبد سلیمان (در اسرائیل) قرار دهند و هرگونه فراگیری و آموزش این علم ممنوع شد اما چه کسانی امور خود را با سحر جلو میبردند؟قرآن در سوره بقره آیه 102 میفرماید اولین گروه یهودیان بودند که به همین دلیل این یک آیه 1 میلیون و 260 هزار تفسیر دارد! چون صریح بیان میکند ایشان سحر کردند.(قرآن میفرماید اگر میتوانید یک سوره مانند قرآن بیاورید هیچکس تا به امروز نتوانسته است همچین کاری کند به همین دلیل این ها روی تفاسیر دست گذاشته اند! تفاسیر اهل سنت به نفعشان است.)

اما به نظرتان سازمان اطلاعات و وظایف ویژه (موساد) اسرائیل اخیرا آدم شده اند؟ خیر اینان از همان نسل هستند و کارهای پدرهایشان را ادامه میدهند حال میفهمیم چرا لفظ بسم الله در جلسات مهم کشوری ایران رعایت میشود. (این بحث توسط یکی از روحانیون در شبکه 4 مورد برسی قرار گرفت.)

اولین دینی که جنیان را معرفی کرد اسلام است اما متاسفانه در اروپا بسیاری از پژوهشگران بر روی این موجودات پژوهش و آزامایشاتی انجام نموده اند که نتیجه آن فیلم های هالیوودی چون هری پاتر یا ارباب حلقه ها و… است که این نشان میدهد آنان زود تر به دستور قرآن گوش فرا داده و موفق ترند اما در ایران به دلیل حرف و حدیث با خرافات تلفیق شده است و وارد زندگی مردم گشته.

جن

تصویری که از آدم فضایی ها به ما نشان داده اند.

جن

به راستی چرا در اسلام بازی شطرنج حرام است و صفحه شطرنجی یکی از نماد های فراماسونری است؟ چون در هنگام احضار جن صفحه شطرنجی و آینه لازم است.

سعی شد تمام نکات و روایات در باب اجنه تقدیم حضورتان گردد اما اگر موردی فراموش شده است و یا سوالی برایتان پیش آمده است به ما منتقل کنید تا در خصوص آن مطالبی اضافه کنیم.


منابع : قرآن کریم ، دانستنی در مورد جن ابوعلی خداکرمی ، دانش های عرشی یا درمان های بهشتی ، منتهی الآمال ، جن و شیطان علیرضا رجالی ، لهوف سید بن طاووس ، پژوهشی در سحر و جادوگری محمد سالاری

خسته نباشید
سپاس بدین دیگه بااااشه؟ crying
پاسخ
 سپاس شده توسط K33 ، M.AMIN13 ، fafa23 ، سپاها ، reza3212 ، عشق سلنا ، ᕮᒪᗩᖺᙓᖺ2000 ، حسین کرمانشاهان ، чернаяЛуна ، آبی اسمونی ، محمد حسین 6 ، moohiandarash ، mr.destiny ، sara006 ، ЯΣΨΗΛΝЕH ، nanali ، reza-n
آگهی
#2
نیلوفر جون عالی بود خیلی کامل توضیح داده بودی
خاطرات تلخ مثل تیغ کند میمونه نمیبره ولی تا میتونه زخم میکنه Heart
پاسخ
#3
6gd 4xv
(28-08-2015، 20:06)آبی اسمونی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نیلوفر جون عالی بود خیلی کامل توضیح داده بودی

خواهش گلم خوشحالم راضی بودی
پاسخ
#4
عالـــــی بود دستت طلا نیلو جــــونــــی : ))))))))))
مشخصات درمورد جن ها 1
پاسخ
#5
ممنون ولی در مورد جن هادی و روش احضارش بنویس
پاسخ
#6
خخخخخخ برو بچه جن ها یا شیعن یا کافر ؟؟؟؟؟؟؟تسنن نیستن فامیلتون هستن که میدونی دینشون چیه اولا دین همشون چیزیه که ما نمیدونیم دوما اگر توی چیزی هم اختلاف داشته باشن مذهبشون هست
پاسخ
آگهی
#7
تنکیو نیلوفرخانوم.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تمام عکس های درمورد خواهر را در اینجا قرار دهید
  مطالب خواندنی درمورد شیطان
  یه جمله درمورد من بنویس
  پـاسخگویی به سوالات درمورد مکعب جادویی روبـیک
  مطالبی درمورد اردیبهشتیا (موضوع شفارشی)
  مشخصات پسراي امروزي (طنز)
  مطلب سفارشی درمورد متولدین مــــــــهــــــر مـــــآهــ
  نظررشته های مختلف درمورد سوسک
  نظررشته های مختلف درمورد سوسک
  مطلب سفارشی درمورد متولدین اســــــفـــــنــــــد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان