امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیروانی: فکر می‌کنیم قدرت اول فوتبال آسیا هستیم

#1
کارلوس کی روش افشین پیروانی پیروانی: فکر می‌کنیم قدرت اول فوتبال آسیا هستیم
دیگر هیچ جلسه ای با تیم امید برگزار نمی‌کنیم؛
مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم‌های رقیب ما با برنامه‌ریزی خوب کار و تلاش می‌کنند اما ما فکر می‌کنیم قدرت اول آسیا هستیم و بقیه تیم‌ها از ما حساب می‌برند.
افشین پیروانی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی با گوام و هندوستان گفت: بحث این است که تیم ملی نیاز به حمایت دارد و همیشه می‌گویم وقتی تفکر جهانی داریم باید رفتار جهانی داشته باشیم و نباید با حرف و حدیث به مسابقات برویم.
وی ادامه داد: تیم‌های رقیب ما با برنامه‌ریزی خوب کار و تلاش می‌کنند اما ما فکر می‌کنیم قدرت اول آسیا هستیم و بقیه تیم‌ها از ما حساب می‌برند.

مدیر ورزشی تیم ملی ادامه داد: قطر، امارات، عراق، کره شمالی و چین رقبای اصلی ما هستند. تیم‌ها همه می‌خواهند به جام جهانی بروند. بعد تبلیغاتی صعود به جام جهانی به کنار. وقتی ما به جام جهانی می‌رویم 10 میلیارد تومان پول به حساب فوتبال ما واریز می‌شود که می‌توانیم با این پول مشکلات فوتبال را حل کنیم. اولویت با تیم ملی بزرگسالان است. حریفان ما با برنامه جلو می‌روند اما ما هر روز مشکل داریم. مشکل لباس، اردو و زمین.

پیروانی تصریح کرد: ما همه تلاش می‌کنیم تیم ملی به بهترین شکل اردوها و تمریناتش را برگزار کند. مردم فکر می‌کنند فوتبالیست‌ها هیچ مشکلی ندارند و همه چیز آنها خوب است و آنها پولدارترین آدم‌ها هستند اما حداقل شما می‌بینید که چه مشکلاتی داریم. کسی هم مقصر نیست. بدترین اتفاق این است که یک روش غلط نتیجه بدهد.

مدیر تیم ملی‌ در مورد چالش بین تیم امید و تیم ملی بزرگسال ایران گفت: انشالله که تیم امید به المپیک برود و قهرمان المپیک شود اما آیا مردم راضی هستند که تیم امید قهرمان المپیک شود اما تیم بزرگسال ما به جام جهانی نرود؟ اولویت با تیم ملی بزرگسالان است. امیدوارم تیم ملی ما به جام جهانی برود و تیم امید هم در المپیک حاضر شود اما اکنون شاهد آن هستیم که بین تیم ملی و تیم المپیک یک فاصله افتاده است.

وی ادامه داد: قرار بود در رسانه‌ها حرف نزنیم و صحبت‌هایمان را رو در رو مطرح کنیم اما دو سه روز است که دوستان شروع به مصاحبه در رسانه‌ها کرده‌اند. من همین جا اعلام می‌کنم دیگر هیچ جلسه‌ای با تیم امید برگزار نمی‌کنیم و دوستان هر صحبتی دارند در تمرینات تیم ملی حاضر شوند. اولویت با تیم ملی بزرگسالان است.

پیروانی با اشاره به اینکه آرزوی هر بازیکنی دعوت به تیم ملی بزرگسالان است گفت: اگر قرار است جوانگرایی کنیم باید بازیکنان را به تیم ملی دعوت کنیم. من خودم در کلیه رده‌های تیم ملی حضور داشتم. انتخاب در تیم ملی بزرگسالان عشق و علاقه هر بازیکن است. چرا دوستان خودشان را مجزا می‌کنند و خود را تافته جدا بافته می‌دانند. هر روز علیه تیم ملی بزرگسالان و کادر فنی آن مصاحبه می‌کنند. ما همه ایرانی هستیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  شاکری: در لیگ و جام حذفی به سهمیه فکر می‌کنیم
  نقشه راه صعود تراکتور ایران در آسیا
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
  مدافع الریان: پرسپولیس از قدرت های آسیاست
  استقلال، صدرنشین مقتدر گروه سوم آسیا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان