امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکاتی جالب و خواندنی راجع به هنرپیشگان سری فیلم های هری پاتر !

#1
سري فيلم‌هاي «هري پاتر» در طول اين سال‌ها شگفتي‌هاي زيادي براي صنعت سينماي انگلستان به همراه داشته است و همچنين فرصتي فراهم آورد تا استعدادهاي زيادي در اين فيلم‌ها شكوفا شوند. بعضي از آنها در همه قسمت‌هاي هري پاتر (يا بيشتر قسمت‌ها) نقش اصلي داشته‌اند.


بازيگران ديگري هم هستند كه نقش هاي كوتاهي در فيلم‌هاي «هري پاتر» داشته‌اند يا اصلا به عنوان مهمان در يكي از قسمت‌ها بازي كرده‌اند. 

مهم اين است كه آنها براي نمايش استعدادشان در اين فيلم‌ها صاحب شهرت و امتيازات مضاعف شده‌اند. بسياري از اين بازيگران در دنياي نمايش و سينما صاحب مقام و احترام بسياري هستند. ديدن برخي از اين بازيگران در قسمت‌هاي مختلف «هري پاتر» واقعا تماشاگران را به وجد مي‌آورد. بسياري از بازيگران بزرگ سينما در اين مجموعه گرد هم آمده‌اند تا به شخصيت‌هاي دوست‌داشتني كتاب‌هاي جي.كي.رولينگ جان بدهند. 

مروري داريم بر بهترين بازيگران سينما كه در مجموعه فيلم‌هاي «هري پاتر» بازي كرده‌اند، مجموعه فيلم‌هايي كه چنان در دنيا موفق بودند كه توانستند پول زيادي نصيب سازندگانش كنند همه بي‌صبرانه در انتظارند تا قسمت آخر آن به نام «هري پاتر و قديسين مرگبار: بخش دوم» در يكي، دو هفته آينده به نمايش درآيد و هم ركورد قسمت‌هاي قبلي را بشكند و هم عاقبت كار هري‌پاتر گيشه‌هاي سينماهاي جهان را حسابي تكان دهد. 

آلن ريكمن - سوروس اسنيپ بازيگر دوست‌داشتني سينما كه بيشتر در نقش‌هاي منفي ظاهر مي‌شود اما آيا در سري فيلم‌هاي هري پاتر هم هميشه شخصيت بد ماجراست؟خب اين سوالي است كه پاسخ دادن به آن چندان آسان نيست. يك لحظه شما اسنيپ را دوست داريد و يك دقيقه بعد از او متنفر مي‌شويد. شما دوست داريد كه از اسنيپ متنفر باشيد و فكر نمي‌كنم بازيگر ديگري به جز ريكمن در دنيا وجود داشته باشد كه بتواند در شما چنين حسي ايجاد كند. 

مگي اسميت - مينروا مك‌گونگال اسميت از همان اولين قسمت هري پاتر در خدمت اين مجموعه بوده و تبديل به يكي از شخصيت‌هاي كليدي فيلم شده است. اسميت در فيلم‌هاي گوناگوني در ژانرهاي مختلف ايفاي نقش كرده و اينجا در نقش پروفسور مك‌گونگال سرسخت اما دوست‌داشتني كامل و بي‌نقص ظاهر شده. هيچ‌كس به جز اسميت نمي‌توانست در همه طول مجموعه چنين توانايي از خودش نشان دهد. 

ريچارد هريس و مايكل گامبون - آلبوس دامبلدور متاسفانه بعد از نمايش دو قسمت اول فيلم ريچارد هريس بازيگر نقش دامبلدور از دنيا رفت. دامبلدور جديد مايكل گابون بود كه در به تصوير كشيدن دامبلدوري كه به هر حال براي تماشاگران شناخته شده بود، وظيفه بسيار سختي در پيش داشت. دو بازيگر برداشت‌هاي متفاوتي نسبت به شخصيت دامبلدور داشتند و بخصوص تفاوت سني هريس و گامبون در فيلم خيلي مشهود بود اما دست آخر گامبون اين نقش را مال خودش كرد. 

جولي والترز- مالي ويزلي والترز سالهاست كه در تلويزيون، سينما و صحنه تئاتر ظاهر مي‌شود و خيلي هم محبوب است و براي بازي در نقش مالي ويزلي بازيگر الهام‌بخشي به‌نظر مي‌رسد. شخصيتي كه آن‌طور كه به‌نظر مي‌رسد نرم و منعطف نيست و وظيفه خودش مي‌داند تا هميشه خانواده ويزلي را كنار هم نگهدارد. 

ريچارد گريفيث-ورون دورسلي بيشتر در صحنه تئاتر شناخته شده است اما در تلويزيون و سينما هم نقش‌هايي بازي كرده كه به اعتبار وي افزوده‌اند. 

گري اولدمن-سيريوس بلك بيشتر براي نقش‌هاي منفي‌اش شهرت دارد و در تئاتر هم بازيگر مهمي است و بيشتر روي صحنه نمايش ظاهر مي‌شود. در فيلم‌هاي مهمي بازي كرده كه امروز نامش اعتباري براي هر فيلمي محسوب مي‌شود. 

جيسون ايزاك-لوسيوس مالفوي با گريمي كه در فيلم‌هاي «هري پاتر» دارد تقريبا شناخته نمي‌شود. او هم از كساني است كه بيشتر براي نقش‌هاي منفي‌اش معروف شده و البته در «هري پاتر» هم شخصيتي منفور و منفي است. 

هلنا بونهام كارتر- بلاتريكس لسترنج مطمئن باشيد هيچ بازيگر ديگري مانند بونهام كارتر نمي‌توانست آن حجم از ديوانگي را كه شخصيت بلاتريكس دارد،‌ بازي كند. او براي اين نقش انتخاب كاملا درستي است. اين بازيگر محبوب كه نامزد جايزه اسكار هم شده، هيچ‌وقت در نقش‌هاي خسته‌كننده و خنثي ظاهر نمي‌شود. كاراكترهايي كه او نقش‌شان را بازي مي‌كند هميشه لب تيغ هستند. 

رالف فاينس- ولدمورت اگر ندانيد كه چه كسي نقش ولدمورت را بازي مي‌كند،‌ امكان ندارد حدس بزنيد كه او رالف فاينس است اما به هر حال در ايفاي اين نقش شيطاني درخشان عمل كرده است. 

جان كليس- نيك سر بريده اسطوره گروه كمدي مانتي پايتون به نقش‌اش در فيلم هري پاتر مقداري زيادي بامزگي و چيزهاي خنده‌دار اضافه كرده. نيك سر بريده شبح گروه گريفندور است. اين نقش به بازيگري نياز داشته كه كمي حس شوخ‌طبعي داشته باشد و كليس مسلما هيچ‌كس را نااميد نخواهد كرد. 

جيم برودبنت- هورس اسلاگهورن يكي از بهترين بازيگران سينما كه با هر نقشي منطبق مي‌شود و در كارنامه‌اش هم انتخاب‌هاي گوناگوني به چشم مي‌خورد. يك روز او را مي‌بينيد كه در موزيكالي مانند «مولن‌روژ» آواز مي‌خواند و فردايش نقش پدر بريجيت جونز را در يكي از بهترين كمدي-رمانتيك‌هاي تاريخ سينما يعني «خاطرات بريجيت جونز (با بازي رنه زلوگر)» بازي مي‌كند. هيچ نقشي وجود ندارد كه اين بازيگر متبحر نتواند از پس آن بربيايد، از جمله نقش يكي از استادان هري پاتر. 

اما تامپسون- سيبل تريلاني تامپسون براي بازي در نقش شخصيت‌هايي كه شما در تمام طول فيلم برايشان احساس تاسف و همدردي مي‌كنيد، معروف و محبوب شده است. اين ويژگي در مورد نقش پروفسور تريلاني در «هري پاتر» هم كمي وجود دارد. گرچه اين بار كمي ديوانگي هم چاشني اين نقش شده است.
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
 سپاس شده توسط Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، √ ΙΔΙΞΗ SΤΙF √ . ، The moon
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد با فیلم علمی تخیلی دروازه فراموشی در هالیوود + تصاویر فیلم Oblivion Gatew
  فیلم تقدیر شده جشنواره ونیز راهی جشنواره جهانی فیلم فجر شد
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  فیلم Another Round با بازی مدس میکلسن جایزه بهترین فیلم جشنواره ‌BFI را برنده شد
  حقوق گل گدوت در فیلم WW84 معادل ۳۳ برابر حقوق او در فیلم Wonder Woman است
  ثبت‌نام ۴۹۸ فیلم برای شرکت در جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان!
Video معرفی شخصیت های مجموعه هری پاتر(PART2)
  معرفی شخصیت های مجموعه هری پاتر (PART1 )
  «خروج فرانسوی» فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک شد
  فیلم DUNE مانند فیلم ارباب حلقه‌ها خواهد بود!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان