امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازگشت باشکوه وکیل مدافع شیطان: PowerColor R9 390 X2 Devil13

#1
کمپانی TUL که محصولات خود را تحت برند PowerColor عرضه می کند، از سال 1997 تاکنون بارها دست به هنرنمایی در طراحی کارت گرافیک زده و قدرتمندترین ها را ارائه کرده است. در تازه ترین آنها PowerColor سراغ پردازنده گرافیکی Radeon R9 390 رفته و یک کارت دو هسته ای با 16 گیگابایت حافظه ویدئویی با رابط حافظه 512x2 بیتی را معرفی کرده است. اما آنچه که بیش از هر چیز دیگری پرچمداران PowerColor را متفاوت می کند، نه قدرت بالا بلکه طراحی خیره کننده است.

 بازگشت باشکوه وکیل مدافع شیطان: PowerColor R9 390 X2 Devil13 1
Devil 13 یا شیطان 13، برند کاملاً شناخته شده PowerColor برای پرچمداران خود است که تنها محصولاتی با تولید بسیار محدود و البته گران قیمت در آن جای می گیرند. افزون بر آنکه شیاطین 13 از نظر طراحی کاملاً بی نظیر هستند، تهیه آنها نیز با حس متفاوت بودن همراه است. از این رو PowerColor برای آنهایی که موفق به همنشینی با شیاطین 13 می شوند، بهترین ضیافت ممکن را تدارک می بیند.
بازگشت باشکوه وکیل مدافع شیطان: PowerColor R9 390 X2 Devil13 1
بر روی کارت گرافیک PowerColor Devil 13 R9 390 دو پردازنده گرافیکی Radeon R9 390 با فرکانس 1000 مگاهرتز جای گرفته که خنک کننده ای تنومند با 10 لوله ناقل حرارت وظیفه خنک نگه داشتن آنها بر عهده دارد. حرارت گیر بزرگ این محصول توسط سه فن با تیغه های دوگانه خنک سازی می شود. این خنک کننده عظیم الجسه همانند همیشه سه شکاف توسعه را اشغال می کند.
بازگشت باشکوه وکیل مدافع شیطان: PowerColor R9 390 X2 Devil13 1
از آنجایی که دو پردازنده گرافیکی به شدت سیری ناپذیر بر روی یک برد PCB واحد جای گرفته اند، این کارت گرافیک به منبع تغدیه ای با حداقل توان خروجی 1,000 وات نیاز خواهد داشت. چنین توان عظیمی از طریق چهار کانکتور 8 پینی PCIe به کارت تزریق می شود. Devil 13 از 15 فاز رگولاتور ولتاژ بهره می گیرد که در ساخت آن از اجرای باکیفیتی نظیر خازن های Super Cap و چوک های با هسته فریت استفاده شده است.
بازگشت باشکوه وکیل مدافع شیطان: PowerColor R9 390 X2 Devil13 1
اما در جعبه این محصول افزون بر خود کارت، PowerColor چیزهای دیگری نیز گنجانده است که هر یک در افزایش قیمت این محصول بی تاثیر نخواهند بود. قیمت و یا زمان عرضه Devil 13 جدید این کمپانی مشخص نیست اما طبق آنچه که از گذشته یاد گرفته ایم، نه قیمت پایینی خواهد داشت و نه به آسانی قابل تهیه خواهد بود؛ شیطان با هرکسی همنشین نخواهد شد!
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان