امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرنوشت حجازی در انتظار مظلومی

#1
به عملکرد پرویز مظلومی تا اینجای مسابقات لیگ برتر چه نمره‌ای می‌دهید؟ سرمربی استقلال با تیمش نتایج خوبی گرفته است؟ کسب 9 امتیاز از 4 مسابقه آمار قابل‌قبولی محسوب می‌شود؟

 استقلال نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشته است یا نه؟ به این پرسش‌ها چه پاسخی می‌توان داد؟ آیا می‌توان از دستاوردهای پرویز مظلومی دفاع کرد یا باید از سرمربی آبی‌پوشان پایتخت انتقاد کرد؟ آنچه درباره استقلال لیگ پانزدهم می‌توان نوشت، دادن رأی مثبت به تیمی است که میانگین سنی‌اش به طرز قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافته و فوتبال زیبا و رو به جلویی به نمایش می‌گذارد.
با تمامي اين تفاسير انتقاداتي از داخل هيأت ‌مديره استقلال به گوش مي‌رسد؛ انتقاداتي كه به بيرون و صفحات روزنامه‌ها نيز كشيده شده است. اينكه انتقادات مديران ارشد استقلال جنبه فني يا غيرفني دارد، سوژه‌اي نيست كه در اين گزارش به آن بپردازيم اما برخي از اين اتفاقات ما را به چند سال پيش مي‌برد، در روزهايي كه مرحوم ناصر حجازي روي نيمكت مي‌نشست و از همان هفته سوم كليد بركناري‌اش زده شد.

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرنوشت حجازی در انتظار مظلومی 1
 در آن ايام كه زياد هم دور نيست، استقلال با پيروزي 3 بر 2 برابر استقلال اهواز ليگ را آغاز كرد. هفته دوم در انزلي 2 بر يك باخت و اين شكست با نشست اضطراري هيأت‌مديره وقت استقلال همراه شد. خدايش بيامرزد، اسطوره استقلال وقتي از اين تيم رفت، مي‌گفت آنهايي كه دوست نداشتند حجازي به استقلال بيايد، از هفته دوم شمشيرهايشان را از غلاف درآورده و از رو بستند! استقلال در هفته سوم و در روزي كه پنالتي ميثم منيعي توسط مهدي رحمتي مهار شد، شاهد مصاحبه علني عضو هيأت مديره عليه حجازي بود و يك- يك متوقف شد، در ديدار چهارم به سايپا 2 بر يك باخت، بازي ششم را در شيراز مقابل برق شيراز با تساوي يك - يك به پايان رساند و در گام هفتم روبه‌روي صباباتري يك بر يك شد. مصاف هشتم را در ورزشگاه آزادي به سپاهان باخت و در دربي يك - يك مساوي شد، بازي يازدهم ناصرخان در مشهد برابر ابومسلم برنده‌اي نداشت و هفته دوازدهم باخت 3 بر 2 جلوي پيكان پرونده مرد خوش‌تيپ استقلال را بست و آنهايي كه براي جدايي او لحظه‌شماري مي‌كردند، به آرزويشان رسيدند!
 اين‌ها را نوشتيم تا برسيم به استقلال مظلومي، تيمي كه تغييرات زيادي را نسبت به ليگ گذشته داشت، ليگ پانزدهم را با پيروزي 2 بر يك برابر سياه‌جامگان شروع كرد. هفته دوم ملوان را 2 بر صفر شكست داد. در گام سوم به ذوب‌آهن باخت. اين شكست در شرايطي ثبت شد كه استقلال در نيمه اول بارها و بارها تا آستانه باز كردن دروازه حريف پيش رفت اما بي‌دقتي مهاجمان اين تيم، پاياني نداشت. درست دقايقي از سوت اتمام اين مسابقه نگذشته بود كه عضو هيأت مديره استقلال خبر از احضار مظلومي به جلسه هيأت مديره داد و براي خيلي‌ها خاطرات استقلال و زنده‌ياد حجازي زنده شد البته مظلومي خوش‌شانس بود كه هفته بعد در گرماي 50 درجه اهواز پيروز از ميدان بيرون آمد.
 
پرويز مظلومي در هيأت مديره استقلال مخالفاني دارد، مخالفان او زياد نيستند ولي مي‌توانند در ادامه راه مشكلاتي را به وجود آورند. يكي از اين منتقدان علاقه زيادي به حضور استيماچ داشت و در اين باره مصاحبه هم كرد. ديگري مايل به ماندن سرمربي قبلي بود و البته در هفته‌هاي اخير آنها ماجراي جاسم كرار را به سوژه‌اي بزرگ براي كوبيدن سرمربي استقلال تبديل كرده‌اند. در جلسه‌اي كه بحث اخراج جاسم كرار با جديت مورد بررسي قرار گرفت، اين مظلومي بود كه مخالفت كرد و اگرچه مديران آبي‌ها عقب‌نشيني كردند ولي سرمربي‌شان را از انتقاد بي‌نصيب نگذاشتند.
 حرف‌هاي پرويز مظلومي در نشست مطبوعاتي پنج‌شنبه نوزدهم شهريور حاوي نكات مهمي است. او كه بايد درباره جام حذفي و رويارويي با تيم گمنام شهرداري سمنان حرف مي‌زد، وقتي پيرامون شايعه اختلافش با هيأت مديره سؤال شد، پاسخ داد: «من مطيع باشگاه درباره كرار هستم. تصميمات آنها را مي‌پذيرم ولي در زمينه‌هاي فني اجازه دخالت نمي‌دهم و شأن و حريم مربيگري را حفظ مي‌كنم!»
مظلومي به خوبي مي‌داند روزهاي پرفشار و سختي را پيش‌رو خواهد داشت اما اميدوار است با نتايجي كه مي‌گيرد، در استقلال بماند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  والیبال ایران در انتظار ورود آلکنو و معروف
  فرشید اسماعیلی؛ همانی که انتظار می‌رفت
  درآمد 250 هزار دلاری در انتظار نمایندگان ایران
  عبور بیرانوند از رکورد مرحوم حجازی
  سقوط تلخ در انتظار عابدزاده و علیپور
  در انتظار معاوضه جذاب در نقل و انتقالات لیگ
Heart روزهای درخشان در انتظار مرد ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی فوتبال ایران!
  علی جهانبخش در مسیر یک انتقال دور از انتظار(عکس)
  پارس جنوبی در وضعیت قرمز/ جمی‌ها چشم انتظار یک معجزه
  سرنوشت لیگ پینگ‌پنگ در گرو تست کرونای بازیکنان/ باشگاه‌ها ملزم به تسویه حساب کامل هس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان