امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یک مدیر تلویزیون رکورد طول دوران مدیریت را زد!

#1
یک مدیر تلویزیون رکورد طول دوران مدیریت را زد! 1

مدیر شبکه چهار سیما که دو ماه و دو روز پیش، حکم انتصابش را دریافت کرده بود، از مسئولیتش استعفا داد تا با این میزان طول مدیریت، رکورد طول مدیریت را در رسانه ملی به نام خود ثبت کند؛ اما چرا چنین اتفاقی افتاد؟

به گزارش «تابناک»، علی اصغر پور محمدی، معاون سیما نوزده تیرماه در حکمی غلامرضا غلامی را به سمت مدیر جدید شبکه چهار سیما منصوب کرد تا غلامی جانشین رستم وندی شود که از قضا، عملکرد نسبتاً مناسبی نیز در دوره مدیریتش داشت.

پورمحمدی در حکم مدیر جدید شبکه چهار، مأموریت شبکه چهار را به عنوان شبکه تخصصی علمی، فرهنگی و هنری با مخاطبان فرهیخته و اهل معرفت و فرهنگ، معرفی و تأکید کرده و  این شبکه مأموریت ویژه‌ای برای کمک به تحقق چشم‌انداز 1404 و اجرای سندهای جامع علمی کشور و مهندسی فرهنگی داشته و دارد.

کمک به گسترش گفتمان علمی در سطوح عمومی و تخصصی، کمک به گسترش گفتمان فرهنگی هنری مبتنی بر مؤلفه‌های فرهنگ غنی اسلامی ایرانی، معرفی اشخاص و آثار برجسته در گستره علم و فرهنگ به جامعه و توجه به کمک به اعتلای سطح انگیزشی و نشاط علمی در محافل علمی بخش دیگری از مأموریت مورد اشاره قرار گرفته در حکم مدیر شبکه چهار بود.

ترویج روحیه علم‌گرایی و ایجاد بستر تعاطی افکار از طریق به کارگیری روش‌ها و قالب‌های مفید به ویژه مناظره‌های علمی، معرفتی و فرهنگی در حکم خود است و بازتاب مستمر و مطلوب فعالیت‌های مختلف محافل علمی در زمینه کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و نوآوری نشاط علمی در جامعه نیز بخش کلیدی دیگری از ماموریت شبکه چهار بود؛ اما در دو ماه اخیر اتفاق مهمی رخ نداد.

شاید چون غلامرضا غلامی با مدرک دکترای علوم سیاسی و عضویت هیأت علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما ـ که پیش از این سمت هایی همچون مدیرکل برنامه‌های سیاسی سازمان، مدیرکل اداره کل اخبار صدا،  مدیر گروه سیاسی شبکه یک، مدیر گروه سیاسی شبکه دو و مدیریت گروه اجتماعی شبکه سه را داشت ـ گزینه ایده آلی برای شبکه تخصصی علمی، فرهنگی و هنری نبود و انتظار می رفت متناسب با این مأموریت، مدیر انتخاب شود!

حال با گذشت دو ماه و دو روز از این انتصاب، غلامرضا غلامی استعفایش را به معاون سیما ارائه کرده و نوع ارائه این استعفا، به گونه ای بوده که پذیرش آن اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. ظاهراً برخی اقدامات ماه های اخیر نیز باعث شده تا خبر این تغییر با خرسندی گروهی از اهالی شبکه چهار همراه شود و بنابراین به نظر می‌رسد باید در انتظار مدیر تازه شبکه چهار باشیم.

شنيده هاي خبرنگار «تابناک»، حکایت از آن دارد که ارائه طرح برنامه هاي پرهزينه، درخواست هاي مكرر دريافت اعتبار خارج از مبلغ تخصيصي، انتقاد نخبگان از نحوه پخش برنامه ها، ايجاد تنش در مجموعه كاركنان و مديران شبكه، درخواست هاي استعفا و بازنشستگي پيش از موعد كاركنان، علت ارائه و پذيرش استعفاي مدير شبكه چهار است.
یک مدیر تلویزیون رکورد طول دوران مدیریت را زد! 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مرحله سوم مدیریت مقابله با بیماری کووید 19، سازگاری با کرونا با رعایت کامل دستورالعمل
  درخشش ایران در مدیریت و کنترل شیوع کرونا در جهان ستودنی است
  رویترز مدعی شد؛ کاهش صادرات نفت ایران رکورد زد!
  اخبار افزایش جرم و درگیری های خانوادگی در دوران کرونا صحت ندارد
  ثبت نام ۸۳۰ نفر داوطلب برای مدیریت مدارس هرمزگان !
  اتفاقات یهودستیزانه آمریکا در سال ۲۰۱۹ رکورد زد
  رکورد بیشترین عمل زیبایی در دنیا+عکس
Heart روسیه رکورد افزایش روزانه مبتلایان کرونا را شکست
Heart میزبان رهبر انقلاب در دوران تبعید چه کسی بود، که امروز فوت شد؟
  شاخص بورس رکورد 820هزار واحد را زد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان