امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یورش شهباز به سوی طارمی صدرنشین

#1
با برگزاری هفته ششم مسابقات لیگ برتر، مهدی طارمی با به ثمر رساندن یک گل توانست خود را به صدر بازیکنان ارزشمند لیگ برتر رساند.




به گزارش "ورزش سه"، 5 نفر از بازیکنان حاضر در تیم های لیگ برتر و 1 بازیکن خارج شده تاکنون وپس از برگزاری شش هفته، توانسته اند خود را در صدر ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتری قرار دهند.




مهدی طارمی در صدر موثرترین ها با 5 امتیاز
مهدی طارمی؛
مهاجم سرخ پوشان را در حال حاضر می توان به عنوان ارزشمندترین و موثرین بازیکن در بین بازیکنان حاضر در لیگ برتر دانست، این بازیکن که بازی ابتدایی تیمش را به دلیل محرومیت از دست داد، در پنج بازی بعدی سرخ پوشان توانست نهایت اثرگذاری را برای تیمش داشته باشد، طارمی در 450 دقیقه ای که برای پرسپولیسی ها به میدان رفت موفق به زدن 5 گل برای تیمش شد ضمن اینکه وی 4 بار نیز برای سرخ ها پنالتی گرفت. طارمی اکنون در صدر جدول گلزنان قرار دارد.




1 + 4 بازیکن در رده دوم با 4 امتیاز
مهرداد محمدی: جوان اول راه آهنی ها که در چهار بازی اول این تیم اثرگذاری فوق العاده ای از خود به جا گذاشت در دوبازی اخیر لوکوموتیورانان نتوانست آن طور که انتظار می رفت خود را نشان دهد. محمدی در حال حاضر با 4 گلی که به ثمر رسانده است در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد، وی در بازی قبلی این تیم در مقابل سیاه جامگان یک پنالتی از دست داد.

غلامرضا رضایی: مهاجم باتجربه سایپایی ها که این فصل و بعد از پیوستن به جمع نارنجی پوشان مجددا رو به گلزنی آورده است، وی در بازی مقابل سرخ پوشان سومین گل خود را در این فصل وارد دروازه حریفان کرد و با یک پاس گلی که در بازی مقابل راه آهن ازرسال کرد اکنون 4 امتیازی است و در رده دوم ارزشمندترین بازیکنان قرار گرفته است.

روح اله سیف الهی: هافبک استقلالی های خوزستان که در دیدارهای دوم و سوم و چهارم این تیم بازی های فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل برای هم بازیانش ارسال کرد در دو بازی اخیر نتوانست مثمرثمر ظاهر شود اما کماکان با 4 امتیازی که به دست آورده است در رده دوم ارزشمندترین بازیکنان حضور دارد.

علی علیپور: این مهاجم جوان سرخ پوشان که به غیر بازی اول این تیم در هیچکدام از بازی های این تیم حضور ثابتی نداشته در 289 دقیقه ای که برای پرسپولیسی ها به میدان رفته است 1 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل نیز برای همبازیانش ارسال کرد. وی از جمله بازیکنانی بوده است که در کمترین زمان حضور این چنین رزومه ای از خود به جا گذاشته است.

احسان حاج صفی: مدافع – هافبک سابق سپاهانی ها که پس از بازی پنجم این تیم از مجموعه سپاهانی ها جدا شد و به آلمان رفت کماکان در رده دومین بازیکنان ارزشمند لیگ قرار دارد. وی در زمان حضور خود در این تیم 3 گل به ثمر رساندو یک پاس گل خود نیز ارسال کرد.

مورد عجیب سجاد شهباززاده
مهاجم استقلالی ها که در ابتدای لیگ با یک بدشانسی بزرگ روبرو شد، پس از بازی اول این تیم و دو گلی که وارد دروازه حریف کرد، سه بازی استقلالی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد و در بازی پنجم این تیم مقابل گسترشی ها به میدان رفت و سومین گل خود را به ثمر رساند، شاید اگر سجاد شهباززاده در این سه بازی که به دلیل مصدومیت از دست داد به میدان می رفت می توانست اکنون در جمع بالانشین های این جدول قرار بگیرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهدی طارمی؛ این‌بار شلیک و گل از روی نقطه پنالتی
  لیگ یک/ فجر با چراغ خاموش صدرنشین شد
  تمدید قرارداد سرمربی یاران طارمی
  جام قهرمانی از دست طارمی و یارانش لیز خورد
  طارمی: ما برای نشان دادن شخصیت خود جنگیدیم
  طارمی آقای گل لیگ پرتغال بود اگر ...
  طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!
  ماهینی: کاش طارمی از اول بازی می‌کرد
  استقلال، صدرنشین مقتدر گروه سوم آسیا
  رقبای ملی‌ پوش آزمون و طارمی و جهانبخش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان