امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

علیدوستی: می‌توانستم بیشتر از 3گل بزنیم

#1
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران بعد از برتری مقابل هند در رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا در تبریز گفت: ما بازی خوبی را ارایه کردیم و می‌توانستیم گل‌های بشتری بزنیم.


علیدوستی: می‌توانستم بیشتر از 3گل بزنیم 1




به گزارش "ورزش سه" از مهر، حمید علیدوستی پس از برد سه بر صفر تیم ایران مقابل تیم نوجوانان هند در نشست خبری بعد از بازی، اظهار داشت: هند در روز اول مسابقات با برد پنج بر صفری که کسب کرد نشان داد افق‌های خوبی در نظر دارد و برنامه ریزی گسترده‌ای نیز داشته و با توجه به میزبانی این کشور در مرحله نهایی مسابقات، آنها از همین حالا با آمادگی بالا به مسابقات آمده‌اند و سازماندهی خوبی دارند.

وی اردوی تیم هند در آلمان را تاثیر گذار قلمداد کرد و افزود: بازی قبلی آنها را آنالیز کردیم و بازیکنان‌مان در این دیدار تمام طول و عرض زمین را در اختیار داشتند و فکر می‌کنم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری آنها را شکست دهیم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران یادآور شد: ما سه دیدار برای صعود داشتیم که هر سه بازی برای ما مهم هستند به همین دلیل وقتی که از برد در این دیدار مطمئن شدیم با توجه به بازی‌هایی که به فاصله یک روز داریم خواستیم بازی را کنترل کرده و بازیکنان را برای بازی با بحرین خسته نکنیم از طرف دیگر هندی‌ها نیز بعد از خوردن سه گل برای جبران نتیجه دامنه حملات‌شان بیشتر شد و به همین دلیل در دقایق پایانی دیدار جریان بازی کمی به نفع هندی‌ها بود.

علیدوستی با اشاره به تجربه کم بازیکنان و تنش در برخی لحظات بازی نیز گفت: باید توجه کنید ما یک برنامه کوتاه مدت داشتیم برای صعود از مرحله مقدماتی که هنوز هم به صورت قطعی به آن نرسیده‌ایم. بازیکن ۱۵ ساله نیز باید تجربه بیشتری کسب کند. ما در موارد مختلف با بازیکنان صحبت کرده و احتمال ایجاد تنش از سوی حریفان را گوشزد کرده‌ایم اما در عمل این مساله کمتر دیده می‌شود که مطمئنا در آینده کمتر شاهد این تنش‌ها خواهیم بود.

وی در رابطه با انتقاد سرمربی هند از ارسال‌های بلند نوجوانان ایران گفت: ما بازی گذشته هند با بحرین را آنالیز کرده بودیم و به نوعی باید با ترکیبی بازی می کردیم که آنها نتوانند از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند بر همین اساس رو به ارسال‌های بلند آوردیم که هر دو تیم در این ارسال‌ها سهیم بودند و فکر می‌کنم حریف نتوانست بازی خوانی کند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  باید بیشتر راه برویم
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  کدوم ورزش رو بیشتر می پسندید؟
  هم محله ای های ایسكو کالدرون : او توپ را بیشتر از نان دوست داشت !
  در ایران بیشتر دلال داریم تا مدیربرنامه/ چیزی نمی‌شود یکسال قهرمان نداشته باشیم
  غلامرضا محمدی: چرخه انتخابی به بررسی بیشتر نیاز دارد
  بیشتر تمرین می‌کنم تا مدعی اصلی اعزام به المپیک باشم
  اگر موزه داشتیم مشخص می‌شد پرسپولیس بیشتر جام دارد یا استقلال
  ستاره سابق تیم ملی ایتالیا: بیشتر شب‌ها با رونالدو مست بودیم
  در باره کشتی کج بیشتر بدانیم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان