امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

محبوبیت کی روش نسبت به گذشته کمتر هم شده

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
محبوبیت کی روش نسبت به گذشته کمتر هم شده 1

محمدزاده؛
عده ای نمی خواستند پشت پرده ها را پیگیری کنم / محبوبیت کی روش نسبت به گذشته کمتر هم شده
رئیس مستعفی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: «من از پشت پرده‌هایی اطلاع داشتم که عده‌ای دوست نداشتند کمیته اخلاق آن را پیگیری کند.»
 علی اکبر محمدزاده که با رادیو جوان گفتگو می کرد، درباره دلایل استعفای اعضای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و اینکه گفته بود باید با این وضعیت "در" این کمیته را ببندند، گفت: «دلیل استعفای من و 6 عضو دیگر به خاطر عدم اجرای حکمی بود که برای آنالیزور تیم ملی اجرا نشد. باید با این وضعیت "در" کمیته اخلاق را گِل گرفت! خیلی‌ها می‌خواستند ماجرای استعفای ما را به خالکوبی اشکان دژاگه و سردار آزمون ربط بدهند که با روشنگری رسانه‌ها مشخص شد به خاطر عدم اجرای حکم ما برای کمک کارلوس کی‌روش بوده است.»

 
وی درباره اینکه محمود اسلامیان نایب رئیس فدراسیون اعلام کرده بود بین کفاشیان و کمیته اخلاق تعامل وجود نداشته است، تاکید کرد: «اتفاقا کمیته ما نسبت به کمیته استیناف و کمیته انضباطی بیشترین تعامل را با کفاشیان داشت. کفاشیان انسان خوب و مومنی است ولی این دلیل نمی‌شود به خاطر رودربایسی و دوستی بخواهیم حق را ضایع کنیم. البته بنده از 15 شهریور که استعفا دادم دیگر به فدراسیون نرفتم و تماسی هم نداشتم.»
 
رئیس مستعفی کمیته اخلاق خاطرنشان کرد: «من از پشت پرده‌هایی اطلاع داشتم که عده‌ای دوست نداشتند کمیته اخلاق آن را پیگیری کند. ما دنبال پرونده‌هایی بودیم که به مذاق بعضی‌ها خوش نمی‌آمد. ما همواره دنبال اجرای عدالت بودیم. چرا همیشه باید احکام به ضرر عده‌ای باشد که ضعیف و بی حامی هستند؟»
 
محمدزاده در پاسخ به این سئوال که آیا احکام کمیته اخلاق ضمانت اجرایی داشت یا خیر، گفت: «تا قبل از عدم اجرای حکم دستیار کی‌روش، تمام آرای ما اجرایی شده بود. من عدالت کفاشیان را قبول دارم ولی نمی‌دانم چرا این مرتبه ملاحظه کاری کرد.»
 
وی درباره اینکه قبلا اعلام کرده بود کی‌روش حتی در زندگی شخصی‌اش متهم به فساد است، گفت: «من هیچ وقت درباره زندگی شخصی کی‌روش حرف نزده بودم. آبانگاه (یکی از اعضای کمیته اخلاق) گفته بود در تیم ملی فساد هست. از من سئوال کردند که این فساد در تیم ملی از کیست که من گفتم آن فرد کی‌روش است. این موضوع با زندگی شخصی فرق دارد.»
 
رئیس مستعفی کمیته اخلاق یادآور شد: «در این باره پرونده‌ای وجود دارد که من احساس می‌کنم بخشی از دلیل موافقت با استعفای زودهنگام ما همین بوده است؛ مسائلی مثل جام جهانی برزیل، لباس تیم ملی، قرارداد کی‌روش به علاوه مبلغی که کی‌روش از اسپانسر گرفته بود که کفاشیان گفته بود قانونی است ولی چنین چیزی در قرارداد سرمربی تیم ملی نیست. هر فردی که سرمربی تیم ملی می‌شود موظف است لباس اسپانسر تیم ملی را بپوشد و به آن احترام بگذارد. من از صحبت کفاشیان تعجب می‌کنم. نمی‌خواهم این مسئله را باز کنم که بگویند چون محمدزاده از کمیته اخلاق رفته، حالا این حرف ها را می‌زند.»
 
وی با خودداری از صحبت درباره جزئیات پرونده کی‌روش، گفت: «قبل از جام جهانی برزیل علت اینکه کی‌روش نگران لباس و اسپانسر تیم ملی بود ولی چطور یکباره این نگرانی برطرف شد؟ من فقط به این نکته اشاره می‌کنم. تیم ملی خودش را برای مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند و ما قصد تخریب نداریم. البته محبوبیت کی‌روش نسبت به گذشته کمتر هم شده است!»
 
محمدزاده با بیان اینکه با حضورشان در کمیته اخلاق برخوردها قانونی شده بود، تاکید کرد: «ما ماه گذشته نشستی با مدیران لیگ برتری داشتیم که مهدی تاج در این جلسه اعلام کرد کمیته اخلاق بهترین کاری که کرد این بود که کرامت و حرمت اهالی فوتبال را حفظ کرد.»
 وی درباره اینکه آیا علیرضا علیپور در کمیته اخلاق سمت دارد یا خیر، گفت: «خیر، ایشان عضو کمیته اخلاق نبود. پیش از این علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال بود که با شروع به کار کمیته اخلاق، این ستاد منحل شد.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  واکنش عجیب شجاع خلیل‌زاده نسبت به بوسیدن لوگو
  بی‌خیالی مدیریت استقلال نسبت به مهدی قایدی!
  اتفاقات خوبی در سال گذشته برای بسکتبال بانوان رخ داد
  ۲۵ فوتبالیست برتر ۲۵ سال گذشته به انتخاب فورفورتو
Shocked کمتر دروغ بگو آقای هاشمی
  رحیمی: به دنبال پرداخت بدهی‌های گذشته هستیم
  آیا هازارد نسبت به موضع خود عقب نشینی می کند؟
  ورون: مسی در گذشته دوست داشت برای اینتر بازی کند!
  آمار فوق العاده رونالدو نسبت به رائول + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان