امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کی روش در شرایط تحریم به ایران آمد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کی روش در شرایط تحریم به ایران آمد 1


با مطرح کردن پرونده کی روش با احساسات 80 میلیون بازی کردند / کی روش در شرایط تحریم به ایران آمد و آبروی خودش را وسط گذاشت
نایب رییس اول فدراسیون فو‌تبا‌ل گفت: «کی روش با تمامی مشکلاتی که به لحاظ امکاناتی داشتیم تیم ‌ملی را به جا‌م جها‌نی برد و نتایج نسبتا خوبی را در برزیل کسب کرد.»
محمود اسلامیان ابتدا درباره همراهی‌اش با تیم ‌ملی در سفر به هند، اظها‌ر داشت: «از این موضوع از چند جهت خوشحال هستم. ابتدا باید به نظم و انضباط بسیار خوب تیم ‌ملی در همه جزئیات اشاره کنم. در رشته‌های گروهی موضوع نظم و انضباط اهمیت زیادی دارد و می‌دانیم که در گذشته تیم ‌ملی مشکلاتی از این ناحیه داشت، اما خو‌شبختا‌نه در حال حاضر نظم و انضباط بسیار خوبی در تیم ‌ملی حاکم است.»

 
وی افزود: «از بعد فنی هم با وجود مشکلات فراوان در مسائل تدارکاتی، کی‌روش ترکیب جدیدی را در تیم ‌ملی ایجاد کرده است. بازی با گوام و هند مردم را به تیم ‌ملی امیدوار کرد. موضوع بعدی که برای من خیلی اهمیت داشت این بود که اعضای تیم ‌ملی را مانند اعضای یک خانواده‌ دیدم. ارتباط روحی – روانی بسیار مستحکمی بین اعضای تیم ‌ملی وجود داشت و این موضوع برای من بسیار مهم و جالب بود و مطمئنا این مساله می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ زیادی بر روی نتایج تیم ‌ملی داشته باشد. نکته دیگر هم حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه بود که نشان می‌داد با وجود این که دوره مقدماتی انتخابی جا‌م جها‌نی را پشت سر می گذاریم، اما چقدر تیم ‌ملی برایشان اهمیت دارد.»
 
نایب رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره عملکرد فنی تیم ‌ملی در چند سال اخیر، گفت: «باید ببینیم چه کاشته‌ایم و چه چیزی را می‌خواهیم درو کنیم. فو‌تبا‌ل ایران به لحاظ سرمایه‌گذاری در مقایسه با کشورهای شرق آسیا و حتی کشورهای عربی کار خاصی انجام نداده است و با توجه به نحوه سرمایه‌گذاری نمی‌توان انتظار کار فوق‌العاده‌ای داشت. فو‌تبا‌ل ایران به دلیل این که نتوانسته از حق پخش درآمدی را کسب کند، 60 تا 70 درصد منابع درآمدی خود را نمی‌تواند جذب کند. ضمن این که بحث تحریم‌ها را باید به این موضوع‌ها ا‌ضافه‌ کرد‌. حتی به لحاظ بازی‌های تدارکاتی وضعیت عراق با فو‌تبا‌ل ایران قابل مقایسه نیست و درخواستم از مسئولان این است که به تیم ‌ملی کمک کنند. به جای ایجاد مشکل باید بگویند که برای تیم ‌ملی چه کرده‌اند. به‌ هر‌ حال من معتقدم به نسبت به تدارک انجام شده نتایج بسیار خوبی به دست آمده است و من باید از زحمات کادرفنی و به ویژه‌ کا‌ر‌لوس کی‌روش تشکر کنم.»
 
اسلامیان درباره مصاحبه منتسب به علی اکبر محمدزاده که سرمربی تیم ‌ملی را به فساد در زندگی شخصی‌اش متهم کرده است، گفت: «من واقعا از این حرف‌ها متاسفم. می‌خواهم درباره این مساله دوباره به حضور ایرانی‌ها در ورزشگاه هنگام بازی با هند اشاره کنم. حدود سه هزار ایرانی در بنگلور زندگی می‌کنند که اکثر آنها دانشجو هستند. دیگر ایرانی‌هایی که در هند زندگی می‌کنند نیز تقریبا زندگی دانشجویی دارند، اما با وجود این شرایط ساعت‌ها راه را پیمودند تا تیم ‌ملی را تشویق کنند، اما منِ مسئول به جای این که به تیم ‌ملی کمک کنم راه دیگری را انتخاب می‌کنم.»
 
وی افزود: «صعود به جا‌م جها‌نی برای 80 میلیون ایرانی و تمامی مسئولان کشور مهم است و به همین خاطر ما مربی در حد کی‌روش به ایران آوردیم که در سابقه‌اش دستیاری اول فرگوسن را می‌بینیم. شما می‌دانید فرگوسن هر کسی را به عنوان دستیار اول خود انتخاب نمی‌کند، اما کی‌روش سال‌ها در کنار او کار کرد و در ر‌ئال‌ ماد‌رید و پرتغال نیز سرمربی بود. با چنین رزومه‌ای کی‌روش در شرایط تحریم به ایران آمد و آبروی خودش را وسط گذاشت. شما می دانید مربیانی در این سطح حیثت فنی برایشان بسیار مهم است. او با تمامی مشکلاتی که به لحاظ امکاناتی داشتیم تیم ‌ملی را به جا‌م جها‌نی برد و نتایج نسبتا خوبی را در برزیل کسب کرد. اکنون نیز در شرایط سخت و کمبود امکانات تیم ‌ملی کارش را جلو می‌برد و بهتر است به جای این صحبت‌ها به تیم ‌ملی کمک کنیم. همه ما انسان هستیم و مخلوق خدا و نمی‌شود خیلی راحت هر حرفی که به نظرمان می‌رسد را مطرح کنیم.»
 
اسلامیان با اشاره به بحث مطرح شده درباره دریافت 100 هزار دلار توسط کی‌روش از آل اشپورت، گفت: «داشتن اسپانسر شخصی مساله عجیب و غریبی نیست. ضمن این که این قرارداد مساله مخفی نبوده است. خواهش من از افراد به ویژه‌ کسانی که در مسند قضا هستند این است که با اطلاعات کامل صحبت کنند. در مراجع قضایی تا زمانی که اتهام شخص محرز نشده اسمی برده نمی‌شود و زمانی این کار صورت می‌گیرد که مراجع قضایی تشخیص دهند. آیا درست است که بدون اطلاع از عرف فو‌تبا‌ل مساله‌ای را مطرح کنیم و به جای حمایت و کمک به تیم ‌ملی هر روز داستانی درست کنیم؟ بعضی از حرف‌ها نشان می‌دهد که احساسات 80 میلیون ایرانی برای ما مهم نیست. بهتر است اگر به دنبال شادی مردم و عزت کشورمان هستیم به تیم ‌ملی کمک کنیم. خواهشم در پایان از برادران عزیز این است که به این شکل قضاوت نکنند. اول اطلاعاتشان را کامل کنند و بعد چنین اتهام‌هایی را مطرح کنند. من واقعا نمی‌توانم دلایل چنین برخوردهایی را درک کنم.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!
  اینفانتینو: تحریم جام جهانی 2022 راه به جایی نمی‌برد
  شرایط خداحافظی
  کاوه: در این شرایط برگزاری لیگ کشتی ممکن نیست
  میرهاشم حسینی: با این شرایط یک برنز هم در المپیک نمی‌گیریم
  خاطره‌بازی با مهاجرانی درباره بازی ایران و فرانسه/ تقابل پلاتینی و ستاره‌های ایران +
  رضایی: آماده برگزاری اردوهای پارالمپیکی در شرایط قرنطینه هستیم
  استفاده از شبیه‌ساز قایقرانی برای ورزشکاران معلول در شرایط کرونایی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان