امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکات ریز و درشت هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

#1
بایرن درمقابل المپیاکو برای 200مین بار در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا (مرحله گروهی تا فینال) به میدان رفت.
یوونتوس مقابل منچسترسیتی برای 150مین بار در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا (مرحله گروهی تا فینال) به میدان رفت.



المپیاکوس در دیدار مقابل بایرن مونیخ برای 50مین بار در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. تنها پورتو (51 بار) بیشتر از این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است.


رئال مادرید برای نوزدهمین بار متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و از این لحاظ رکورددار شد.رئال موفقشد4-0شاختارشکست دهد. همچنین رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد و پورتو برای بیستمین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفتند و از این لحاظ رکورددار هستند.


کریستیانو رونالدو با هتریک در جریان پیروزی 4-0 رئال مادرید در مقابل شاختار دونتسک موفق شد با 80 گل زدهرکوردارگلزنی درلیگ قهرمانان شود.


کریستیانو رونالدو با هتریک در پیروزی 4-0 رئال مادرید در مقابل شاختار دونتسک، برای سومین بار در لیگ قهرمانان اروپا (همگی با رئال مادرید) موفق به ثبت هتریک شد و در کنار فیلیپو اینزاگی، ماریو گومز و لوییز آدریانو قرار گرفت. تنها لیونل مسی با ثبت 5 هتریک رکورد بهتری در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسانده است.


کریستیانو رونالدو با دو گلی که از روی نقطه پنالتی در دیدار مقابل شاختار دونتسک به ثمر رساندبایازده گل ازروی نقطه پنالتی و بالاتر از رود فان نیستلروی و لوییس فیگو با 10 گل زده از روی نقطه پنالتی قرار گرفت.


لیونل مسی براییکصدمین بارحضوردرلیگ قهرمانان به میدان رفت و به 26مین بازیکنی بدل شد که وارد باشگاه صدتایی ها می شود.


ایکر کاسیاس با حضور در درون دروازه پورتو در تساوی 2-2 در مقابل دینامو کیف برای 151مین بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و در کنار ژاوی رکورددارشد شد.


رافائل بنیتز به دومین سرمربی تبدیل شد که بر روی نیمکت شش تیم مختلف در لیگ قهرمانان نشسته است. والنسیا، لیورپول، اینتر، چلسی، ناپولی و رئال مادرید تیم های او در لیگ قهرمانان اروپا بوده اند. پیش از این کارلو آنچلوتی هدایت شش تیم پارما، یوونتوس، میلان، چلسی، پاریسن ژرمن و رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا بر عهده داشت.


سه باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ (شکست 3-0 در مقابل سویا)، آستانه (شکست 2-0 در مقابل بنفیکا) و خنت (تساوی 1-1 در مقابل لیون) برای اولین بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفتند.


آستانه اولین باشگاه قزاقستانی بود که در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت و بدین ترتیب 32 کشور از 54 کشور عضو یوفا، حداقل یک نماینده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشته اند.


بروسیا مونشن گلادباخ 11مین باشگاه آلمانی است که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت. اکنون آلمان پس از اسپانیا (13 نماینده در مرحله گروهی) بیشترین نماینده را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کرده است. کشور فرانسه با 10 نماینده و کشورهای ایتالیا و انگلیس با 9 نماینده در رتبه های بعدی جای دارند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ~E Ħ Š Æ Ñ~ ، ғαறØᴜs_ραѕѕeя_βყ ، پری جون11
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کوین یامگا هفته آینده به تهران برمی‌گردد
  قهرمانان لیگ ایران؛ متخصص سقوط به لیگ یک!
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
  پاس گل قایدی، بهترین پاس گل هفته
  گواردیولا: لیگ قهرمانان خیلی ناعادلانه است
  لیگ قهرمانان آسیا در عربستان پخش نمی‌شود
  پرسپولیس با کیت طوسی در لیگ قهرمانان آسیا
  تمرینات گروهی شارلروآ تعطیل شد
  پیام ویژه به طارمی؛ گل‌هایت را در اروپا خرج نکن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان