امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استیلی:شرایط ملوان درجام حذفی ویژه تر از سایر تیم هاست

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استیلی:شرایط ملوان درجام حذفی ویژه تر از سایر تیم هاست 1

حمید استیلی درنشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس درجام حذفی با بیان اینکه مسوولان تیم در روزهای ویژه از هر نظر هماهنگ بوده اند،افزود: بر روی جام حذفی تمرکز داریم و این خواست مردم و مسوولان تیم و استان است.
وی افزود: درهمین راستا تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز و نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کرده ایم و برای پیروزی برابر این تیم به آزادی می رویم.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ابراز امیدواری کرد: دو تیم فردا نمایش خوبی داشته باشند تا هواداران با رضایت کامل ورزشگاه را ترک کنند.
استیلی با بیان اینکه ملوان در شمال کشور اعم از گیلان،مازندران و انزلی طرفداران بی شماری داشته و حمایت از این تیم خانوادگی است،ادامه داد:فردا با حمایت این هواداران که از همین امروز راهی تهران شده اند از پرسپولیس عبور کرده و از این مرحله صعود خواهیم کرد.
استیلی راجع به تیم پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده است و اصلا نباید به جایگاهش در جدول لیگ برتر نگاه کنیم.این تیم مربی مربی خوبی دارد که بسیار با شخصیت است و درتیم ملی نیز عملکرد خوبی داشته است امیدوارم وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر نیز بهتر شود.
سرمربی ملوان درباره مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و تمامی بازیکنان برای بازی فردا آماده اند.
استیلی درپاسخ به این سووال که دیدار برابر تیم ملوان شاید آخرین بازی برانکو باشد نیز گفت: درباره برکناری برانکو به دلیل شکست احتمالی برابر ملوان اظهار نظر نمی کنم بلکه باید بگویم من یک پرسپولیسی هستم و قرعه کشی باعث شد ما به این جا بیاییم باید بگویم آمد و رفت ما در جام حذفی به ضرر ما بوده و ما را خسته کرده است.
وی درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه چقدر احتمال می دهید نتیجه دیدار فردا در خارج از زمین رقم بخورد تصریح کرد: امیدوارم مسایل فنی نتیجه این بازی را رقم بزند و مسایل دیگر در آن دخالت نداشته باشد تا هرکسی که لیاقت دارد به حقش برسد.
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی ادامه داد: با این همه باز هم می گویم احتمال خطا در داوری همیشه وجود دارد و مخصوص ایران هم نیست معتقدم باید از داوران حمایت شود به عنوان مثال علیرضا فغانی درفینال رقابت های قهرمانی آسیا به خوبی قضاوت کرد اما در ایران کاری کردند که دچار اشتباه شود حال اگر این اشتباه مقابل تیم های پرسپولیس و استقلال رخ دهد داوران وضعیت بدتری خواهند داشت و خانواده هایشان هم درامان نخواهند بود.
تیم فوتبال ملوان درمرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی روز یکشنبه ( فردا) در ورزشگاه آزادی میهمان تیم پرسپولیس است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عمران‌زاده: در این شرایط سخت آماده هستیم
  شاکری: در لیگ و جام حذفی به سهمیه فکر می‌کنیم
  گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس)
  هالند نه؛ تمجید ویژه پپ از پدیده جدید دورتموند
  از بردن پرسپولیس بیشتر از گلزنی‌ام خوشحالم/ شرایط سختی داریم
  گل‌محمدی: اینجا شرایط خوب نیست اما ما بردیم!
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  جهانبخش: پیراهن ویژه‌ام را به حراج می‌گذارم
  پیام ویژه به طارمی؛ گل‌هایت را در اروپا خرج نکن
  طارمی امید اول پورتو در نیمه نهایی جام حذفی پرتغال

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان