امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تشکر ویژه رونالدو از هم‌تیمی‌هایش

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تشکر ویژه رونالدو از هم‌تیمی‌هایش 1

رئال مادرید فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را مقتدرانه آغاز کرد و در نخستین گام، موفق شد با چهار گل نماینده اوکراین را شکست دهد.



ستاره رئال در این دیدار کریستیانو رونالدو بود که توانست سه گل به ثمر برساند. ابتدا کریم بنزما در دقیقه 30 رئال مادرید را پیش انداخت و سپس رونالدو در دقیقه‌های 55 (پنالتی)، 63 (پنالتی) و 81 دروازه حریف را باز کرد. رونالدو در مورد این دیدار گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار، تاثیرگذار ظاهر شدم و سه بار برای تیمم گلزنی کردم. از هم تیمی‌هایم که کمک زیادی به درخشش من می‌کنند، تشکر می‌کنم. اگر تلاش آنها نباشد، من هم نمی‌توانم تا این اندازه خوب ظاهر شوم.



رونالدو ادامه داد: برابر شاختار بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. حریف اوکراینی، بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با توجه به بازیکنان برزیلی زیادی که در اختیار داشت، توپ را خیلی خوب به گردش در می‌آورد اما در نهایت این ما بودیم که پیروز این بازی شدیم.



رونالدو درباره شرایط رئال در این فصل هم گفت: رقابت‌های این فصل لیگا را با تساوی ناامید کننده شروع کردیم اما طولی نکشید که به خود آمدیم و الان در شرایط ایده‌آلی قرار داریم. رئال الان روزهای خوبی را سپری می‌کند. هم در دفاع و هم در حمله خوب ظاهر می‌شویم و این نشان می‌دهد تیم خوبی هستیم. نباید فراموش کرد شاختار هم عملکرد خوبی داشت ولی ما تیم برتر میدان بودیم و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم تا نشان دهیم که شایسته پیروزی هستیم.



ستاره پرتغالی رئال مادرید در ادامه درباره توپ طلا هم گفت: برای من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لیگا مهم‌تر از دستیابی به توپ طلاست.



این ستاره پرتغالی در دو سال گذشته با پشت سر گذاشتن لیونل مسی، به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شده است اما در سال جاری،‌شانس بسیار کمی برای دستیابی به توپ طلا دارد زیرا مسی فصلی رویایی را پشت سر گذاشته و انتخابش هم به عنوان بهترین بازیکن فوتبال اروپا و اختلاف رای زیادی که نسبت به رونالدو داشت، نشان می‌دهد توپ طلا به این ستاره آرژانتینی خواهد رسید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!
  هم تیمی میلاد عبادی پور از اسکرا جدا شد
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس)
  هالند نه؛ تمجید ویژه پپ از پدیده جدید دورتموند
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان