امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شوکه کننده ترین انتقال های تاریخ فوتبال

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شوکه کننده ترین انتقال های تاریخ فوتبال 1

شوکه کننده ترین و عجیب ترین انتقال های تاریخ فوتبال

داستان نقل و انتقالات به پایان رسیده است و تیم ها تقریبا روی ریل بازی هایشان هستند تا بتوانند قهرمانی و یا رتبه ای خوب را در لیگ هایشان کسب کنند اما بد نیست به عجیب ترین و شوکه کننده ترین انتقال های تاریخ فوتبال هم نگاهی بیندازیم.

کارلوس توز

انتقال کارلوس توز از کورینتیانز به وستهام در سال ۲۰۰۶ یکی از جالب ترین و عجیب ترین انتقال های دنیای فوتبال به حساب می آید.

آن زمان توز بسیار جوان بود و هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که چرا وستهام دست روی چنین بازیکنی گذاشته است. البته بعدها معلوم شد که واقعا تیم وستهام چه چیزها و پتانسیل هایی را در این بازیکن دیده است که به سمت وی رفته.


جاناتان وودگیت

وودگیت در سال ۲۰۰۴ از باشگاه نیوکاسل به رئال مادرید رفت. آن زمان سر رابی رابسون بزرگ سرمربی نیوکاسل بود و البته این قرارداد میان وودگیت و رئال مادرید یکی از عجیب ترین و شوکه کننده ترین انتقال های تاریخ به حساب می آید.چرا؟

وودگیت در آن سال در ۱۲۸ بازی ممکنی که نیوکاسل داشت تنها در ۳۷ تای آنها حضور داشت و بقیه آنها را به خاطر مصدومیت نتوانست به زمین برود. در آن زمان، رئال مادرید یک قرارداد ۴ ساله را به وی پیشنهاد کرد. جالب تر جایی است که این بازیکن در اولین سال حضورش در مادرید تنها یک بازی برای کهکشانی ها به زمین رفت و در صدر همه این مسائل اینکه در همان یک بازی، یک گل به خودی هم زد که بدترین شروع تاریخ فوتبال رئال هم می تواند باشد.

او در جولای ۲۰۰۷ در یک نظرسنجی به بدترین قرارداد تاریخ فوتبال در قرن ۲۱ هم از سوی نشریه مارکای اسپانیا انتخاب شد.


سول کمپبل

کمپبل در سال ۲۰۰۱ از تاتنهام به آرسنال رفت. قراردادی که سرشار از احساسات و هیجانی شدن است.

کمپبل در این سال قراردادش با تاتنهام به پایان رسیده بود و در آرزوهایش اعلام کرده بود که می خواهد دو بار قهرمان لیگ برتر و سه بار قهرمان FA Cup شود که هیچ گاه در تاتنهام به آن نرسیده بود.

اما از سوی دیگر این آرسنال حریف سرسخت تاتنهام بود که توانست به راحتی این بازیکن را در اختیار بگیرد.

کمپبل پس از این انتقال از سوی هواداران تاتنهام که هنوز روی رقابت آرسنال و این تیم تعصب داشتند مورد فحاشی و توهین قرار گرفت. کمپبل بعدها اعلام کرد که هیچ عذرخواهی بابت این انتقال نمی کند و هرجا که بخواهد می رود.


اندی کارول

اندی کارول در سال ۲۰۱۱ از باشگاه نیوکاسل به لیورپول رفت. در آن زمانی خیلی سخت بود که تلفن این بازیکن زنگ بخورد و از سوی باشگاه لیورپول به شما بگویند که ما برای شما حاضریم ۳۵ میلیون پوند بدهیم!

شاید خنده دار باشد ولی اندی کارول یکی از ۸ بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال دنیا به حساب می آید (البته پیش از انتقال های این فصل و رکوردهایی که شکسته شد).

بعدها به خاطر گیج بودن بازی کارول و بازی بد وی، رئیس آن روزهای لیورپول یعنی کنی دالگلیش فهمید که چه کلاهی برسرش رفته است. البته در آن زمان، با گرفتن لوئیس سوارز از آژاکس قدری این مسئله و تلخی آن از اذهان بیرون رفت. سوارز که خودش را در لیورپول به جهانیان اثبات کرد و نهایتا به بارسلونا پیوست.


یورگن کلینزمن

کلینزمن در سال ۱۹۹۴ از باشگاه موناکو به تاتنهام پیوست. در آن سال تاتنهام یکی از تیم هایی بود که در نیمه جدول لیگ جزیره بود. آنها در سال ۱۹۹۳-۱۹۹۴ با رتبه پانزدهم خودشان را در لیگ نگه داشته بودند در حالی که کلینزمن در سال ۱۹۹۰ توانسته بود جام جهانی را با تیم ملی کشورش بالای سر ببرد. کلینزمن در سال ۱۹۹۴ توانسته بود یکی از بهترین گلزنان جام جهانی شود؛ البته اولگ سالنکو و هریستو استویشکو جلوتر از او با زدن ۶ گل بودند.

زمانی که کلینزمن در این سال به تاتنهام رفت دشمنی های زیادی را برای خودش خرید. البته او در مدت کوتاهی چنان کمکی به تاتنهام کرد که به یکی از معروف ترین بازیکنان تاتنهام تبدیل شد. او خوشحالی هایی را در این تیم می کرد که هیچ بازیکن دیگری در تاتنهام انجام نمی داد.


لوئیس فیگو

لوئیس فیگو در سال ۲۰۰۰ از بارسلونا به باشگاه رقیب یعنی رئال مادرید رفت. البته بسیاری از کارشناسان این انتقال را یکی از بهترین زیرکی های فلورنتینو پرز در آن سال ها می دانند. زیرکی ای که البته در امسال با هوشمندی اد وودوارد در انتقال دخه آ به رئال مادرید و ناکام ماندن او و سپس تمدید این بازیکن با منچستر یونایتد به چالش کشیده شد.

اما عجیب بودن انتقال لوئیس فیگو آنجایی نمایان می شود که این بازیکن توانسته بود خودش را در بارسا به همگان اثبات کند و نقش مهمی برای این تیم داشته باشد. بازی ای که او در کنار پپ گواردیولا در این تیم می کرد برای بسیاری از هواداران چشم نواز بود تا جایی که او را با دیگو مارادونا مقایسه می کردند.

در آن زمان، بسیاری از هواداران بارسلونا به این انتقال واکنش های بدی نشان دادند و همیشه به فیگو توهین می کردند و حتی در یک بازی یکی از تماشاگران، سر خوکی را به سوی او پرتاب کرد. هنوز پس از گذشت ۱۵ سال، لوئیس فیگو جایگاهی را در بارسلونا ندارد وهنوز تصویر آن سر خوک که در دومین بازی این بازیکن در نیوکمپ انجام شد تصویری است که هواداران از وی دارند.
پاسخ
 سپاس شده توسط محمدرضا.ر
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخ‌سازی وفایی؛ قهرمانی جهان تقدیم به مادربزرگ!
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان