امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دو گاف بزرگ داور بازی پرسپولیس و سایپا

#1
گاف اول در اثر برخورد توپ با سر رامین رضاییان به اشتباه به سود سایپا اعلام کرد اما گاف دوم بهترین داور فصل! قبل در ندادن کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس بعد ازدریافت کارت زرد دوم بود.
 قضاوت احمد صالحی در بازی پرسپولیس و سایپا تحت الشعاع پنالتی‌ای قرار گرفت که او در اثر برخورد توپ با سر رامین رضاییان به اشتباه به سود سایپا اعلام کرد اما گاف اصلی بهترین داور فصل قبل در ندادن کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس بعد ازدریافت کارت زرد دوم بود.

صالحی یک بار در دقیقه ۲۳ به رضاییان به دلیل برخورد عمدی توپ با دستش اخطار داد و یک بار هم در دقیقه ۶۸. اما در کمال تعجب این بازیکن تا پایان ۹۰ دقیقه در زمین ماند و تیمش را همراهی کرد!
حتی کارشناسان داوری در مورد دو اخطار رضاییان اظهارنظر کرده‌اند اما از اخراج نشدن او چیزی نگفته‌اند.

مثلا سلیمانی در کارشناسی بازی این طور گفته است: «دقیقه ۲۳ رضاییان به دلیل سلب یک موقعیت حمله سایپا با دست زدن عمدی به توپ مستحق دریافت کارت زرد بود. دقیقه ۶۸ رضاییان به شکل نمایشی و عمدی در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد که داور در چند قدمی این بازیکن به درستی اعلام پنالتی نمود و کارت زرد هم به درستی به این بازیکن داده شد.»
البته سلیمانی بعد از دیدن صحنه در مورد این که حرکت رضاییان پنالتی نبوده و او اشتباه کرده صحبت کرد اما باز هم این سوال برایش پیش نیامد که یک بازیکن با دو کارت زرد چطور در زمین باقی مانده!

رضا غیاثی هم در اعتراض به این که رضاییان باید در نیمه اول اخراج می‌شد گفت: «رضاییان در آن صحنه نباید اخراج می شد، فقط خطا و کارت زرد کافی بود. یعنی این که این کارشناس داوری اخطار گرفتن بازیکن پرسپولیس در نیمه اول را تایید کرده است.»
یک نکته دیگری که در توجیه این قضیه مطرح شده این است که در صحنه اول صالحی اصلا به رضاییان کارت زرد نداده که خیلی بعید به نظر می‌رسد.

دوره چند باره فیلم بازی کمکی در این قضیه نمی‌کند چون دوربین تلویزیونی زمانی داور را نشان می‌دهد که در حال گذاشتن کارت زرد در جیبش است و توجیه این است که کارت را به رضاییان نشان داده و در جیبش قرار می‌دهد و بعد از چند ثانیه دوباره آن را بیرون آورده و این بار به گفته مزدک میرزایی و زیرنویس تلویزیونی جواد نکونام را جریمه می‌کند، به خاطر اعتراض به داور که چرا رضاییان را که یک موقعیت صد در صد گل را از سایپا گرفته اخراج نمی‌کند.
اما شواهد بازی و گفته کارشناسان می‌گوید که رامین رضاییان در دقیقه ۲۳ کارت زرد گرفته و باید بعد از خطای پنالتی که گرفته شد از زمین بازی اخراج می‌شد.
مطمئنا هیچ کس بهتر از صالحی نمی‌تواند جواب این سوال مهم را بدهد. داوری که فعلا تصمیم گرفته روزه سکوت بگیرد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket کشتی کج ایرانی (IPW) | رویداد هرج و مرج بزرگ
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان