امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پشت پرده ناراحتی شديد 7 بازيكن استقلال

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پشت پرده ناراحتی شديد 7 بازيكن استقلال 1

استقلالی‌ها دیر به بانک رفتند پول تمام شد!
پشت پرده ناراحتی شديد 7 بازيكن استقلال
قرار بود چک هفت بازیکن استقلال پاس شود اما این اتفاق نیفتاد.
 آرش برهانی، وحید طالب‌لو، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسندنیا، جابر انصاری و میثم مجیدی هفت بازیکن استقلال هستند که دیروز با دنیایی از امید چک‌های‌شان را به بانک بردند تا پاس شود اما این اتفاق رخ نداد! اینکه چرا نفرات فوق نتوانستند به پول‌های‌شان برسند سوژه‌ای بود که باعث شده آن را پیگیری کنیم.

 
چند هفته پيش بازيكنان استقلال به نوبت از سوي معاونان اين تيم به دفتر باشگاه فراخوانده شدند تا نسبت به دريافت پول قراردادهاي‌شان اقدامات لازم انجام شود. به هريك از آنها چك‌هايي داده شد كه در زير آن نام شاهرخ سبك‌دست اسپانسر استقلال وجود داشت. تاريخ اين چك‌ها بيست‌وهشتم شهريورماه بود، مبالغ چك‌ها تفاوت داشت، به عنوان مثال مبلغي كه براي بازيكني همچون آرش برهاني كه نهمين فصل حضورش در استقلال را سپري مي‌كند رد شده بود دو برابر محمدرضا خرسندنيا و جابر انصاري‌ بود.
البته موضوع مهمي كه در هنگام تحويل اين چك‌ها به بازيكنان گفته شد، اين بود كه هيچ‌كدام حق ندارند آن را خرج كنند، چك‌ها دست خودشان باشد تا تاريخ آن فرا برسد.
 
در حالي كه موعد چك‌هاي بيست‌وهشتم شهريور نزديك مي‌شد به اسپانسر باشگاه اطلاع داده شد باتوجه به قوانين اداري و موانعي كه در سازمان‌هاي دولتي وجود دارد نبايد چك‌هاي شخصي در اختيار بازيكنان، مربيان و يا هركدام از عوامل يا مراكزي كه با باشگاه استقلال مرتبط هستند قرار بگيرد چراكه در هنگام حساب و كتاب آن مشكلات زيادي به وجود مي‌آيد. پول بايد به حساب باشگاه استقلال واريز شود و پس از تأييد ذي‌حساب رسمي برداشت شود. اين موضوع يك ايراد بزرگي داشت. چك‌هاي اسپانسر از بازيكنان پس گرفته و چك‌هاي باشگاه داده شد.
 
اسپانسر و باشگاه استقلال به خوبي از خصوصيات بازيكنان باخبر هستند. آنها مي‌دانستند در صورتي كه به بازيكنان بگويند چك‌هاي‌تان را بياوريد ممكن است حاشيه‌هايي درست شود. در اين‌باره جلسه‌اي در باشگاه استقلال برگزار و اين نتيجه حاصل شد كه پس از اينكه چك‌هاي باشگاه آماده و به امضاي مديرعامل و عضو هيأت‌مديره استقلال (طبق قانون چك‌هاي باشگاه‌هاي دولتي بايد دو امضا داشته باشد) با بازيكنان استقلال تماس و چك‌ها جابه‌جا شود. سفر بهرام افشارزاده و اتفاقات ديگر اجازه نداد چك باشگاه استقلال در موعد مقرر آماده شود. هرچه به تاريخ چك‌هاي بازيكنان نزديك‌تر مي‌شديم، تلاش‌ها براي انجام اين امر بيشتر مي‌شد. روز پنج‌شنبه وقتي تلاش‌ها به ثمر نرسيد به مسئولان استقلال گفته شد از بازيكنان بخواهند چك‌ها را به بانك نبرند، روز جمعه و پيش از آغاز تمرين به بازيكنان اعلام كردند چك‌ها را نگه داريد و مشكل قانوني - اداري تا يك‌شنبه برطرف مي‌شود.
 
چند بازيكن استقلال به جاي رفتن به بانك راهي باشگاه شدند اما دو نفر چك‌ها را به بانك بردند تا شايد نقد شود. يكي از بازيكنان به بانك رفت و وقتي براي دريافت پول كارت ملي درخواست شد به پول نرسيد. پول در حساب اسپانسر بود اما بازيكن مورد نظر وقتي به منزل رفت و كارت شناسايي خود را آورد، متوجه شد در حساب پول نيست. بازيكن ديگر دقايقي بعد رسيد ولي پولي وجود نداشت. اين دو نفر راهي باشگاه شدند تا به جمع سايرين ملحق شوند. عصبانيت آنها كاملاً مشهود بود و از اينكه نتوانستند به پول‌هاي‌شان برسند اعتراضات تندي داشتند.
 
اينكه چرا پول در ابتدا در حساب اسپانسر وجود داشت اما به يك‌باره خالي شد سؤال بازيكنان از مسئولان استقلال بود كه البته جوابي نداشت. در اين‌باره بايد بنويسيم باتوجه به اينكه اسپانسر استقلال از چك‌هاي شخصي خود استفاده كرده بود در راه تجارت شخصي خود چك‌هاي ديگري را نيز به افراد ديگر داده بود كه آنها زودتر به بانك رفته و موفق به دريافت پول خود شدند! در صورتي كه بازيكنان استقلال نيز اول وقت به بانك مي‌رفتند، مي‌توانستند به پول خود برسند اما باتوجه به اينكه در تمرين به آنها گفته شده بود چك‌ها را نگه دارند و پشت باجه نبرند، معلوم نبود چه رخ مي‌داد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان