امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 لپ تاپ مقرون به صرفه 2015

#1
پيدا کردن يک لپ تاپ مناسب از ميان صدها محصول موجود در بازار، گاه کار سختي است و از آنجا که بهاي محصول يک فاکتور مهم در اين زمينه محسوب مي شود، همه تلاش مي کنند تا مقرون به صرفه ترين وسيله را خريداري کنند. اگر شما هم جزو اين دسته افراد هستيد بهتر است سراغ نت بوک و کروم بوک ها برويد. نوت بوک ها، ميني لپ تاپ هايي با قيمتي مناسب هستند که بدون داشتن درايو نوري، از وزن کمتري نسبت به لپ تاپ ها برخوردارند. در اين ستون مروري کوتاه بر 5 لپ تاپ ارزانقيمت و باکيفيت در بازار داريم.

    
    HP Stream 11
    HP Stream 11 را شايد بتوان يکي از بهترين نت بوک ها با قيمتي مناسب دانست، چرا که هر فاکتور و شاخصه اي که يک تبلت بايد داشته باشد را داراست. اين نت بوک سيستم عامل ويندوز و يک صفحه نمايش 11 اينچي دارد، ضخامت آن8/19ميلي متر است و 2/1کيلوگرم وزن دارد که همگي از مزاياي آن محسوب مي شوند. اين نت بوک، کاملاً قابل حمل است و چون فن ندارد آلودگي صوتي نيز به حداقل مي رسد. اين نت بوک200 دلاري، رم 2گيگابايتي، پردازشگر Celeronو حافظه داخلي 32گيگابايتي دارد ولي مي توان فضاي ابري يک ترابايتي را براي مدت يک سال خريداري کرد.
    
    Acer Aspire Switch 10
    نت بوک Switch 10 يکي از نمونه هايي است که قيمتي بسيار مناسب دارد. صفحه کليد اين نت بوک که لولاهايي مگنتي دارد کاملاً قابل جدا شدن است و کاربر در صورت نياز، مي تواند از آن به عنوان تبلت هم استفاده کند و بعد دوباره صفحه کليد را متصل کند. حتي کاربر مي تواند صفحه نمايشگر را از محل لولاخم کند و آن را درست مثل يک چادر مسافرتي روي ميز قرار دهد. اين نت بوک نيز که مورد استقبال مناسبي قرار گرفته، با بهاي 330 دلار راهي بازار شده است.
    
    HP Stream x360
    Stream x360 نيز يک سيستم هيبريدي از شرکت HP است که از نظر قيمت و عملکرد، مابين Stream 11 و
    Switch 10 قرار دارد. صفحه نمايش اين نت بوک هيبريدي، برخلاف Stream 11، قابليت تاچ ندارد ولي مي تواند چرخش 360درجه اي داشته باشد البته بايد گفت که اين نت بوک مانند Switch 10 قابل جدا شدن نيست. اين نت بوک هيبريدي که رم 2گيگابايتي Celeron دارد، با توجه به قيمتش يکي از بهترين نمونه ها محسوب مي شود و با بهاي 270دلار در بازار
    موجود است.
    
    Dell Inspiron 15 5000 Series
    اگر به دنبال لپ تاپي بزرگ تر با بهايي مناسب هستيد، کمپاني Dell مشکل شما را حل کرده است. نمونه اصلي
     Dell Inspiron 155000 Series داراي يک پردازنده 2هسته اي Celeron و حدود 500گيگابايت حافظه است ولي مي توان اين حجم را دو برابر کرد و از پردازنده 4هسته اي بهره گرفت تا بر توانمندي اش افزوده شود. اين لپ تاپ 15 اينچي ظاهري شيک و مشکي دارد و اگر هم از طرفداران درايو DVD هستيد بهتر است بدانيد که اين لپ تاپ اين درايو را نيز دارد و با بهاي 330 دلار مي توانيد آن راخريداري کنيد.
    
    Toshiba Chromebook 2
    هر وقت از لپ تاپ هايي با قيمت مناسب صحبت مي کنيم، نمي توان نسبت به کروم بوک ها بي تفاوت بود. کروم بوک درست همانند يک لپ تاپ کوچک و نسبتاً نازک است. Chromebook 2 يکي از بهترين کروم بوک هاي شرکت توشيبا محسوب مي شود که استفاده از کيبورد آن بسيار راحت است و برخي هم معتقدند اين کروم بوک250 دلاري، شکل ظاهري خود را از مک بوک اپل گرفته است. کروم بوک R11 نيز يکي ديگر از اين وسايل پرکار است که قيمتي حدود 300دلار دارد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  Apple MacBook Air 2015 - MJVG2 - 13 inch Laptop
  ۱۰ نکته برای صرفه جویی و بهبود زمان شارژ باتری لپ تاپ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان