امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همکاری دانشگاه آزاد با 35 هزار استاد دانشگاه‌های دولتی

#1
همکاری دانشگاه آزاد با 35 هزار استاد دانشگاه‌های دولتی 1


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 70هزار عضو هیأت علمی تمام وقت، نیمه وقت و حق التدریس با این دانشگاه همکاری می‌کنند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با 35هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های دولتی همکاری می‌کند که این مزیت بزرگ و منحصر به فرد دانشگاه آزاد اسلامی است.



به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، حمید میرزاده در دیدار با روسای واحدها و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با ابراز خوشحالی از سفر به استان اردبیل، گفت: این جامعیت و وحدتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد بخاطر وجود مهر اهل بیت در دل مردم ایران است و این تشیع است که باعث دوام این کشور در طول تاریخ شده است و استان اردبیل خاستگاه این تشیع است.



وی افزود: ایران اسلامی با صلابت مقام معظم رهبری و وحدتی که بین جامعه ما بخاطر همین تشیع شکل گرفته سنگر بان و حافظ واقعی ارزش های اسلامی و اسلام ناب محمدی در جهان است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در سایه وحدت ناشی از تشیع و اسلام، صلابت رهبری، تدبیر دولت تدبیر و امید، دانش هسته‌ای و مدیریت خوب تیم مذاکره کننده اکنون پرچم ایران در کنار پرچم کشورهای قدرتمند دنیا قرار گرفته و آنها به خاطر دارایی‌های علمی، فرهنگی و مذهبی کشور ما با ایران پای میز مذاکره نشستند.



وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک موجود عزیز، با عزت و موثر در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه یک دستاورد بی بدیل انقلاب اسلامی و طرح بی نظیری است که با پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی و تایید و حمایت امام راحل و حضور بزرگان نظام مانند مقام معظم رهبری تاسیس شد.



میرزاده تاکید کرد: باید در دانشگاه آزاد اسلامی با روش‌ها و منش‌ها کاری کنیم دانشگاه به توسعه کیفی دست پیدا کند و پرچم علمی، فناوری و کارآفرینی در دانشگاه بالا رود.



میرزاده با اشاره به فعالیت سامانه آزمایشگاه‌های همکار دانشگاه آزاد اسلامی (ساها)، افزود: در این سامانه حدود 7400 آزمایشگاه و 3600 کارگاه در سطح ساها به صورت تجمیعی وهم افزایی به عنوان یک آزمایشگاه ملی (طرح ساها) با هم همکاری دارند و یک شبکه ملی را فراهم می‌کنند که به همه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و حتی دانشگاه‌های دولتی اجازه می دهد که از خدمات این سامانه استفاده کنند.



وی تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی طرح ساها در کنار 70 هزار عضو هیات علمی و 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی مسقف و غیر مسقف یک سرمایه جهانی برای تولید علم و کارآفرینی ایجاد کرده است.



میرزاده در خصوص خواسته‌ها و پیشنهادات کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، گفت: تمام سعی ما این است که برای خواسته‌های شما راه حل پیدا کنیم.



وی در پایان به مصوبات جلسه هیات امنای استان اشاره کرد و افزود: در این جلسه تصمیمات خوبی برای استان گرفته شد که ان‌شاء الله بزودی به مرحله اجرا درآید.





‌ بازدید رئیس دانشگاه آزاد از بیمارستان تخصصی دانشگاه آزاد اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر به استان اردبیل، از بیمارستان تخصصی در دست احداث دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بازدید کرد.



به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، حمید میرزاده همچنین در بازدید از این بیمارستان که دارای سه طبقه و دوازده هزار متر مربع زیربنا است، از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز و تکمیل این مجتمع آموزشی و درمانی قرار گرفت.



به گزارش ایسنا، این بیمارستان شامل بخش‌های زنان و زایمان، جراحی عمومی و کودکان، درمانگاه های تخصصی و ... است.



در هشتمین جلسه هیات امنای استان اردبیل مصوب شد این بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل جهت بهره برداری آموزشی – بالینی و خدمات درمانی، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تجهیز و آماده شود.

انتهای پیام
همکاری دانشگاه آزاد با 35 هزار استاد دانشگاه‌های دولتی 1


پاسخ
 سپاس شده توسط Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  کتاب سی و یک استان | نمونه دولتی نهم به دهم
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  ۶۰ هزار دانش‌آموز خبرنگاری می‌آموزند
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان