امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بنيتس: نگران رکورد گلزني رونالدو نيستم

#1
رافائل بنیتس سرمربی رئال مادرید با بیان اینکه نگران رکورد گلزنی کریس رونالدو نیست ، گفت از برخی بازیکنان خاص در این تیم حمایت نمی کند.
به گزارش پایگاه اینترنتی گل ، بنیتس تابستان امسال و پس از برکناری کارلو آنچلوتی ، هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت و در حال حاضر این تیم را با 10 امتیاز از چهار بازی در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار داده است.
پس از آنکه کریستیانو رونالدو در دو بازی نخست رئالی ها نتوانست گلزنی کند پرسش های زیادی درباره این بازیکن پرتغالی مطرح شد اما رونالدو در برد پر گل شش بر صفر برابر اسپانیول به تنهایی پنج گل زد تا در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار بگیرد.
کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید نیز در پنج بازی گذشته رئال مادرید در رقابت های مختلف ، دروازه خود را بسته نگهداشت و توانست رکورد میگوئل آنخل سنگربان دهه هفتاد رئالی ها را بشکند.
با این حال، رافا بنیتس می گوید چندان اهمیتی به این رکوردزنی ها نمی دهد و تنها به دیدار روز چهارشنبه شاگردانش مقابل اتلتیک بیلبائو فکر می کند.
این سرمربی اسپانیایی خاطر نشان کرد : «همه بازیکنان می دانند که کریستیانو در هر فصل پنجاه گل می زند. او شرایط تیم را تغییر می دهد».
وی افزود : «رونالدو بازیکنی است که بحثی درباره وی وجود ندارد. از این رو، ما این را بررسی می کنیم که چه کسی خوب بازی می کند و چه کسی اینگونه نیست. کریستیانو به خوبی توانایی های خود را مدیریت می کند. او اکنون از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد».
سرمربی پیشین تیم های ناپولی ، لیورپول و چلسی در پایان تصریح کرد :«چیزی که من می خواهم پیروزی است. من درگیر این موضوع نیستم که رونالدو پنج گل می زند یا ناواس گل نمی خورد. من هرگز به حمایت از یک بازیکن خاص فکر نکرده ام».
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  رکورد بیرانوند در کتاب گینس ثبت شد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  گواردیولا و برابری با رکورد ویژه ژوزه مورینیو(عکس)
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  رکورد جهانی استراماچونی در اینستاگرام
  رکورد عجیب احمد نوراللهی شکست
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان