امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با ماوس گیمینگ G.SKILL RIPJAWS MX780 حرفه ای تر و متفاوت تر از همیشه بازی کنید

#1
کمپانی G. SKILL، از تولید کنندگان بر‌تر ماژول‌های حافظه حرفه‌ای و لوازم جانبی گیمینگ، ماوس مخصوص گیمینگ جدیدی از سری RIPJAWS را با نور‌پردازی RGB لیزری قابل سفارشی سازی عرضه می‌کند. ماوس گیمینگ RIPJAWS MX780 با جدید‌ترین فناوری‌ها و قابلیت سفارشی سازی طراحی شده است تا با سبک شخصی گیمینگ شما هم خوانی داشته باشد.

با ماوس گیمینگ G.SKILL RIPJAWS MX780 حرفه ای تر و متفاوت تر از همیشه بازی کنید 1این ماوس با هر دو دست راست و چپ قابل استفاده است و دارای تکیه‌گاه قابل تنظیم و لاستیک‌های قابل تعویض برای به حداکثر رسانی راحتی دست در گیمینگ طولانی مدت است و در هر دستی و با هر اندازه‌ای به خوبی جای می‌گیرد. با برخورداری از قابلیت تنظیم ارتفاع محل استراحت دست، ماوس MX780 در دستان هر گیمری به خوبی جای می‌گیرد و می‌توان به منظور دست یابی به حداکثر راحتی ممکن، آن را شخصی سازی کرد.
با ماوس گیمینگ G.SKILL RIPJAWS MX780 حرفه ای تر و متفاوت تر از همیشه بازی کنید 1
همراه با این ماوس که بر روی پایه فلزی سختی از جنس آلومینیویم ساخته شده، وزنه‌های تعادل 4.5 گرمی ارائه می‌شود که در داخل آن و در دو سمت نصب می‌شود. نتیجه بکارگیری وزنه‌های تعادل در MX780، کنترل بی‌نظیری بر کوچک‌ترین حرکات است. با برخوردای از هشت دکمه قابل برنامه ریزی و نور‌پردازی RGB قابل شخصی سازی در چهار قسمت مختلف با پشتیبانی کامل از گستره رنگ‌های RGB، گیمر قادر به اعمال شخصی سازی فوق العاده‌ای خواهد بود.
با ماوس گیمینگ G.SKILL RIPJAWS MX780 حرفه ای تر و متفاوت تر از همیشه بازی کنید 1طراحی شده به منظور حداکثر سفارشی سازی، سیستم درایور یکپارچه G. SKIL محدودیت‌ها را از میان برداشت و کنترل کامل بر ماکرو‌ها، دکمه‌های قابل برنامه ریزی، تنظیمات نور‌پردازی، سبک نور‌پردازی و بارگذاری پیکربندی‌های شخصی تضمین می‌کند.
با ماوس گیمینگ G.SKILL RIPJAWS MX780 حرفه ای تر و متفاوت تر از همیشه بازی کنید 1
با برخورداری از 512 کیلوبایت حافظه داخلی، کاربر می‌تواند تا 5 پیکربندی مختلف را برای این ماوس تعریف کند که در حافظه داخلی آن ذخیره می‌شود. هر پیکربندی خود می‌تواند حاوی سفارشی سازی جلوه نور‌پردازی، تنظیمات و کلیدهای قابل برنامه ریزی باشد و به هر سیستمی که وصل شود، تجربه یکسانی را ارائه می‌کند.
با ماوس گیمینگ G.SKILL RIPJAWS MX780 حرفه ای تر و متفاوت تر از همیشه بازی کنید 1این ماوس دارای پردازنده 32 بیتی ARM و حسگر لیزری مخصوص گیمینگ ساخت Avago و میکرو سویچ‌های ساخت Omron می‌باشد. MX780 می‌تواند تغییرات را با فرکانس 1000 مگاهرتز و دقت 8200 dpi به سیستم گزارش کند و قادر به سنجش شتاب با دقت 30gمی باشد. این ماوس حداقل تا 20 میلیون کلیک گیمر را همراهی می‌کند. 
ماوس گیمینگ RIPJAWS MX780 با قیمت 59. 99 دلار از اواخر ماه میلادی جاری در دسترس خواهد بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط Faust ، ρυяρℓє_ѕку
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سه مورد از جدیدترین لوازم جانبی گیمینگ ریزر
  مادربرد عجیبی که می‌توانید تمام پردازنده‌های اینتل را بر روی آن نصب کنید
  5 دلیل که خرید کیبورد گیمینگ را توجیه می کنند
  حس استفاده از یک اسلحه واقعی با موس گیمینگ+تصاویر موس بازی
  خانه های خود را هوشمند کنید
  مادربردهای B150 مخصوص گیمینگ جدید MSI
  از کدوم سیستم عامل استفاده می کنید؟
  مانیتور MG28UQ ایسوس، ‌‌نهایت لذت گیمینگ و دیگر هیچ!
  مادربرد 970 Pro Gaming Aura ایسوس، نهایت لذت گیمینگ با پلتفرم +AM3
  ماوس Xtreme Gaming XM300 گیگابایت؛ تیزبینی چشم عقاب، به چابکی خرگوش!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان