امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ارائه تسهیلات ویژه به دانش آموزان سما برای تحصیل در دانشگاه آزاد

#1
ارائه تسهیلات ویژه به دانش آموزان سما برای تحصیل در دانشگاه آزاد 1


زنگ آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز توسط دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مدرسه پسرانه سما (2) واقع در جنت آباد تهران نواخته شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر میرزاده در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت، خطاب به دانش آموزان این مدرسه گفت: امروز حدود 13 میلیون و 200 هزار دانش آموز در سراسر کشور روانه کلاس های درس می شوند و شما نیز بخشی از این جمع هستید که با تلاش امروز خود آینده این سرزمین را رقم می زنید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، با تاکید بر اهمیت نقش مدرسه، خانواده و جامعه در تربیت نسلی که آینده سازان جامعه اند، گفت: توصیه می کنم برای هم افزایی و تاثیر گذاری بیشتر در تربیت فرزندانمان، اولیا ارتباط تنگاتنگ و مستمر خود را با مدارس تقویت و حفظ کنند.

وی با اشاره به جایگاه مدارس سما در حوزه آموزش و پرورش گفت: مدارس سما از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می روند و در حال حاضر در سراسر کشور ارائه دهنده خدمات نوین آموزشی به دانش آموزان هستند.

دکتر میرزاده از ارائه تسهیلات جدید برای دانش آموزان این مدارس خبر داد و اظهار داشت: دانش آموزان مدارس سما در صورت ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی از تخفیفات و تسهیلات ویژه ای برخوردار خواهند شد.





توصیه های دکتر میرزاده به دانش آموزان

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم گفت: به عنوان فردی که سال ها عمر خود را صرف تعلیم دانشجویان کرده به شما توصیه می کنم یادگیری سواد الکترونیک و کامپیوتر و یک زبان خارجی را در اولویت برنامه های خود را قرار دهید چرا که امروزه استفاده از پایگاه های اطلاع رسانی نقش مهمی در افزایش دانش و مهارت افزایی دارد. همچنین پیشنهاد می کنم از هم اکنون به دنبال مهارت افزایی و حرفه ای که مورد علاقه خود و نیاز جامعه است، باشید.

دکتر میرزاده همچنین به دانش آموزان توصیه کرد به تهیه دفترچه ای برای ثبت خاطرات و یادداشت های شخصی خود از دوران مدرسه و تحصیل بپردازند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم توسعه مدارس سما را یکی از سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و اظهار داشت: از خیرین دعوت می شود برای ساخت مدارس سما به کمک این سازمان بیایند. مدارسی که 50 درصد هزینه های آن با کمک خیرین ساخته شود به نام آن خیر نامگذاری خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر زرهانی به عنوان سرپرست جدید سازمان سما، گفت: مطمئنم ایشان با داشتن سوابق ارزشمند در آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری مدیران سازمان سما می تواند باعث توسعه کیفی مدارس سما شود.

دکتر زرهانی رییس سازمان سما نیز در این مراسم، ضمن تشکر از مرادی مدیریت مدرسه پسرانه سما(2) ،گفت: فضیلت در دانایی و توانایی است و ترجیح هر انسانی حرکت به سوی علم است.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: امروز شما در خانواده دانشگاه آزاد اسلامی که بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به شمار می رود در حال تحصیل هستید، بنابراین از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باشید.



سما بخشی از هویت دانشگاه آزاد اسلامی است

دکتر زرهانی دانش آموزان را سرمایه های اصلی کشور دانست و افزود: پیش از انقلاب اسلامی، حدود 100 هزار دانشجو در کشور وجود داشت، اما امروز به برکت حضور دانشگاه آزاد اسلامی، تنها یک میلیون و 700 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.



وی با بیان اینکه خانواده سما حدود 10 درصد از جامعه دانشگاه آزاد اسلامی را به خود اختصاص داده است، گفت: سما بخشی از هویت دانشگاه آزاد اسلامی و سرمایه گذاری برای تعلیم و تربیت نسل جوان و قدم برداشتن به آسوی آینده ای روشن و موفق است.



تجلیل از دانش آموزان برتر در آزمون سراسری

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این مراسم که با حضور اعضای شورای سازمان سما ، دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و ابریشمی نیا معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی سازمان سما برگزار شد، از دو نفر از دانش آموزان برتر این مدرسه که در آزمون سراسری امسال موفق به کسب رتبه های برتر شده بودند و همچنین دو نفر از معلمان این قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام
ارائه تسهیلات ویژه به دانش آموزان سما برای تحصیل در دانشگاه آزاد 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Lightbulb ● ویژه کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳
Star2 ♧ زبان انگلیسی : ویژه کنکور زبان خارجه
Humanfemale آزمون های آزمایشی رشته انسانی | ویژه کنکور ۱۴۰۳
Science PDF کتاب های دوازدهم انسانی | ویژه امتحان نهایی
Book پک جمع‌بندی دهم و یازدهم ویژه رشته زبان و هنر
Minioni آرشیو آزمون های جامع | ویژه رشته انسانی
  سه آزمون جامع قلمچی سال ۱۴۰۲ | ویژه انسانی
  مجموعه آزمون جامع کنکور | ویژه رشته تجربی
Minioni PDF کتاب های رشته انسانی | ویژه کنکور
  ده سال کنکور هنر | ویژه کنکور هنر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان