امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول

#1
آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول 1


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به افزایش 50 درصدی پذیرش دانشجویان جدیدالورود در این دانشگاه، برنامه‌های توسعه فضای فیزیکی و پروژه‌های عمرانی دانشگاه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.



دکتر یوسف پریدار در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این‌که پذیرش امسال دانشگاه به تبع کل کشور 50 درصد افزایش یافت، اظهار کرد: امسال سهمیه جذب دانشجو در رشته پزشکی از 30 به 50 نفر افزایش پیدا کرد و به تبع آن در رشته‌های پرستاری و پیراپزشکی نیز افزایش پذیرش 50 درصدی اتفاق افتاد.



وی درباره نسبت دانشجویان بومی در ورودی‌های جدید تصریح کرد: درصدی از دانشجویان ورودی امسال بومی هستند و تعدادی هم در قالب واحد بین‌الملل پذیرش می‌شوند که اصطلاح بین‌الملل تنها به معنای این است که این دانشجویان برخلاف دانشجویان روزانه که از امکان تحصیل رایگان برخودار هستند، باید هزینه‌های تحصیل خود را پرداخت ‌کنند اما روند تحصیل، برنامه درسی و کلاس‌های آن‌ها با دیگر دانشجویان دانشگاه یکسان است.



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول در پاسخ به شائبه اثر نامطلوب حضور دانشجویان واحد بین‌الملل و دانشجویان روزانه در یک کلاس درس با توجه به اختلاف سطح علمی این دانشجویان بر کیفیت آموزش، خاطر نشان کرد: در هر حال همه این دانشجویان از فیلتر کنکور عبور کرده‌اند بنابراین این امر الزاماً کیفیت آموزش را کاهش نمی‌دهد بلکه کیفیت آموزش و یادگیری کاملأ به نحوه تعامل استاد و دانشجو و شیوه‌های آموزشی و تدریس در دانشگاه مربوط است.



پریدار با اشاره به این‌که دانشجویان علوم پزشکی دزفول در آزمون علوم پایه بین دانشگاه‌های قطب چهار (منطقه جنوب‌غرب) شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی ایلام، جندی شاپور اهواز، لرستان و دزفول، رتبه یک را در شاخص ها کسب کردند، افزود: این موضوع نشان‌دهنده سطح کیفی آموزش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول است که حتی در این زمینه از دانشگاه جندی‌شاپور اهواز نیز پیشتاز بوده است.



وی در ادامه با بیان این‌که فضای فیزیکی پردیس دانشگاه در حال توسعه است، از اخذ ردیف اعتباری برای ساخت دانشکده پزشکی این دانشگاه خبر داد و افزود: به محض ابلاغ اعتبارات، این پروژه در محوطه بیمارستان گنجویان که پیش از این جانمایی شده است، کلید می‌خورد و عملیات عمرانی ساخت این دانشکده آغاز می‌شود.



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: در حال حاضر مجوز احداث این دانشکده اخذ و نقشه آن تهیه شده است و با توجه به اخذ کد ملی مصوب و تخصیص اعتبارات اولیه 1.5 میلیارد تومانی برای آن، منتظر ابلاغ اعتبار از سوی دولت برای آغاز عملیات اجرایی هستیم.



پریدار همچنین از برنامه دانشگاه برای کلنگ‌زنی پروژه ساخت زمین ورزش خبر داد و در خصوص آخرین وضعیت احداث مسجد این دانشگاه تصریح کرد: این پروژه با بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله محوطه‌سازی و ساماندهی کانال‌های انرژی برق، آب و گاز است که تاکنون رقمی در حدود 500 میلیون تومان برای احداث آن هزینه شده و پیش بینی می‌شود تا سه ماه آینده تکمیل و آماده افتتاح شود.



انتهای پیام
آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Wink سریال تیر آخر { علوم و فنون ادبی}
  علوم سیاسی........ღ¸.•*` `*•.¸ ღ
  جزوه علوم و فنون ادبی ماز - حمیدرضا تاجیک
Book رشته های دانشگاهی گروه علوم تجربی(به تفکیک زیرگروه)
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان