امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Mafia III ؛ عنوانی که معنای واقعی زندگی مافیایی را به نمایش می گذارد!

#1
Mafia III ؛ عنوانی که معنای واقعی زندگی مافیایی را به نمایش می گذارد! 1


بازتعریف یک موضوع، یکی از رایج ترین بحث ها در صنعت بازی های رایانه ای است که البته این صحبت ها بیشتر در حد تبلیغ و بازاریابی هستند. اما با نگاه به نمایش سینماتیک و گیم پلی Mafia III متوجه می شوید که کمپانی Hangar 13 جزو معدود شرکت هاییست که می تواند پیرامون این موضوع ادعایی داشته باشد! آن ها  قصد دارند که معنی کلمه مافیا و ذهنیت مردم نسبت به آن را کاملا تغییر دهند!

Mafia III یک عنوان جهان باز واقعیست که بازیکنان را به شهر New Orleans در سال 1968 می برد. داستان بازی پیرامون یک کهنه سرباز از جنگ ویتنام، به نام Lincoln Clay است؛ فردی که برای انتقام بازگشته و قصد دارد خانواده خود را خلق کند. برخی از افراد با شنیدن نام "خانواده" به یاد روابط خونی می افتند، مثل پدر، مادر، خواهر، برادر... اما Mafia III نوع دیگری از خانواده را به شما نشان می دهند. به گفته شخصیت Lincoln Clay "خانواده چیزی است که با آن به دنیا میای، کسی که براش میمیری!"

Mafia III ؛ عنوانی که معنای واقعی زندگی مافیایی را به نمایش می گذارد! 1


"بدیهی است که برخی از رکن های این فرنچایز مربوط به حس زمان و مکان آن دوران همراه با داستانی قوی است؛ چیزی که در عنوان Mafia II بود. اما من، قصد دارم کلمه مافیا را به عنوان چیزی فراتر از دسته ای اراذل و اوباش ایتالیایی معرفی کنم. از نظر من، مافیا به معنای جرم و جنایت سازمان یافتست. ما می توانیم آن را در زمینه تمامی جنایات سازمان یافته اعمال کنیم. بنابراین اولیه مکالمه ای که داشتیم، پیرامون چگونگی ارتقای فرنچایز مافیا به چیزی فراتر از مجرم های ایتالیایی؛ و شروع و گسترش آن چه می توانستیم با این بازی انجام دهیم، بود."

مشاهده انرژی و اهداف بلند پروازانه کمپانی Hangar 13 بسیار طراوت بخش است. آن ها می توانستند داستان Mafia II پیرامون شخصیت ویتو را به نحوی در شهر Empire Bay ادامه دهند و یک نسخه معمولی دیگر در سری بازی Mafia منتشر کنند. اما حاضر شدند با تلاش بیشتر، به صورت کام برروی Mafia III تمرکز کنند تا نتیجه نهایی، چیزی بیشتر از داستان های معمولی دهه شصتی باشد! چالش بعدی سازندگان، انتخاب زمان، شهر و شخصیت اصلی بود که هر یک از آن ها، عنصری بسیار مهم و ارزشمند برای فرنچایزی همچون Mafia هستند. آقای Blackman توضیح داد:

"هنگامی که همه افراد استودیو، درمورد این تغییرات و ایده های جدید موافقت کردند، ما شروع به پیدا کردن یک زمان و مکان هیجان انگیز همراه با شخصیتی مناسب کردیم. به صورت دقیق یادم نیست که درمورد کدام زودتر از بقیه به نتیجه رسیدیم. تمامی این اتفاقات خیلی سریع انجام شدند! ما فکر کردیم که به دهه شصت و منطقه ای در جنوب برویم. کاملا منطقی به نظر می رسد که شخصیت بازی، یک سرباز کهنه کار ویتنامی با نژادی مخلوط باشد و با مافیای سیاه کار کند. همگی این موارد به بهترین شکل با یکدیگر ترکیب شدند و اوج تساوی در یک داستان، ایجاد شد."

Mafia III ؛ عنوانی که معنای واقعی زندگی مافیایی را به نمایش می گذارد! 1


دیدن Mafia III در شهر New Orleans همراه با داستان ها و زندگی های متنوع، بسیار جالب و مهیج است. همین که کمی در خیابان ها قدم بزنید، سریعا حس زمان و مکان دهه شصت را احساس می کنید. تم های زیادی در Mafia III وجود دارند و دیدن چگونگی به تصویر کشیده شدن آن ها، بسیار جالب است. آقای Blackman در ادامه توضیح داد :

"هدف اولیه، شرح مفهوم یتیم بودن و جستوجوی لینکلن برای مکانی که به آن تعلق داشت، بود. در ادامه، ما مسائل مختلفی را به آن اضافه کردیم. مثلا او نه تنها یک یتیم بود، بلکه در پرورشگاه کاتولیک بزرگ شد. خب در این مدت، مشکل به خصوصی وجود نداشت اما وقتی که یتیم خانه بسته شد، چی؟! زمان آن رسیده که لینکلن به خیابان ها برود و راهی برای بقا پیدا کند. درمورد شخصیت وی، جالب ترین موضوع این است که برایش فرقی نمی کند که دست به چه کار هایی میزند؛ هدف نهایی او، پیدا کردن جاییست که به آن تعلق داشته باشد! حتی اگر هرگز چنین مکانی را پیدا نکند..."

تصورش را بکنید که برای یک بچه یتیم سیاه پوست، چقدر سخت است که خانواده ای را پیدا کند که او را به سرپرستی بپذیرند... جدا از بحث نژاد پرستی، بخش عمده ای از زندگی تاسف بار در سال های 1960 این بود که یک کهنه سرباز ویتنامی، فرد قابل تحسینی در امریکا به حساب نمی آمد. جنجال های زیادی پیرامون جنگ وجود داشت و سربازانی که به خانه بر می گشتند با رفتار های خشونت آمیز و نامطلوبی رو به رو می شدند.

"لینکلن پس از اینکه از جنگ ویتنام به خانه باز می گردد، به شدت به مافیای سیاه پوستان نزدیک می شود. از آنجایی که فقدان خانواده کل عواطف و احساسات وی را به خود مشغول کرده، دست به کار هایی می زند که یک انسان معمولی هرگز به آن فکر هم نمی کند. در نهایت حس قشنگ وفاداری در او القا می شود و نقص کشنده ای در روح او ایجاد می کند. وفاداری، ویژگی بسیار خوبیست اما Lincoln زیادی وفادار است که باعث می شود در دردسر های زیادی بیفتد. زمانی که مجرم های ایتالیایی به مافیای سیاه پوست خیانت می کنند، وفاداری تنها عنصری است که او را به سمت انتقام می کشد!"

Mafia III ؛ عنوانی که معنای واقعی زندگی مافیایی را به نمایش می گذارد! 1




بی شک عنوان Mafia III یکی از بزرگ ترین بازی هایی است که در سال 2016 برای کنسول های نسل هشتم عرضه می گردد. برخی از مردم اعتقاد دارند که کمپانی Hangar 13 با ایده های جدید، فرنچایز Mafia را نابود می کند در حالی که سازندگان جدید، با ارائه ویژگی هایی بسیار جالب، قدم های بزرگی در موفقیت Mafia III و بازگشت فرنچایز Mafia به دوران اوج خود، برداشته اند.
Mafia III ؛ عنوانی که معنای واقعی زندگی مافیایی را به نمایش می گذارد! 1


پاسخ
 سپاس شده توسط ÆҐÆŠĦ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، گندم 76
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تریلر جدید Destiny 2: Beyond Light سلاح‌ها و تجهیزات اگزوتیک بازی را نمایش می‌دهد
  بازی Mafia: Definitive Edition دارای قفل امنیتی Denuvo است
Star تریلر جدید Mafia: Definitive Edition در افتتاحیه‌ی ۲۰۲۰ Gamescom نمایش داده می‌شو
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد
  بازی Mafia: Definitive Edition تاخیر خورد
Star بازی Mafia: Definitive Edition سعی در وسعت بخشیدن به قسمت‌هایی از داستان و مأموریت‌ها
Star بازی Mafia: Definitive Edition درجه‌های سختی مختلفی خواهد داشت
  رویداد PC Gaming Show 2020 به نمایش بیش از ۵۰ بازی از شرکت‌های مختلف نظیر سگا و اتلوس
  تاریخ انتشار مجموعه‌ی Mafia: Trilogy مشخص شد؛ نسخه‌ی دوم و سوم همین حالا در دسترس هست
  عکس‌هایی از بازی Mafia 2 Definitive Edition برروی فروشگاه مایکروسافت قرار گرفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان