امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دانشگاه محیطی برای تکامل و کسب تجربه است

#1
دانشگاه محیطی برای تکامل و کسب تجربه است 1


رئیس دانشگاه کاشان گفت: تعهد و پایبندی به اصول اخلاقی لازمه موفقیت و توسعه علمی دانشجویان است.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا- منطقه اصفهان، عباس زراعت در جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه کاشان با تبریک سال تحصیلی جدید اظهار کرد: تمامی رفتارهای شخصی، اجتماعی، علمی و پژوهشی باید مبتنی بر اخلاق باشد.



وی با بیان اینکه اخلاق نباید در حاشیه زندگی قرار گیرد و باید در متن زندگی و زیربنای رفتار قرار گیرد، افزود: اخلاق اکسیژنی برای تنفس است و اگر اخلاق نباشد زندگی معنای مردگی پیدا می‌کند.



رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: تفاوت یک دانشجوی مسلمان با دیگر دانشجویان جهان این است که دانشجوی مسلمان نقشه راهی به نام اخلاق پیش رو دارد.



زراعت اعتماد به نفس را لازمه یادگیری مستمر دانشجویان دانست و گفت: کلاس محل تحصیل است و تنها چیزی که می‌تواند عامل موفقیت دانشجو باشد عشق به تحصیل و علم آموزی است.



وی اظهار کرد: انگیزه آموزش و یادگیری را باید به صورت مستمر در خود ایجاد کنیم و در تمامی مراحل زندگی از بزرگان و کسانی که به ستاره‌های نورانی در آسمان دانش مبدل شدند الگو بگیریم.



رئیس دانشگاه کاشان، پشتکار را از ابزار موفقیت دانشجویان دانست و افزود: اگر دانشجو پشتکار داشته باشد آینده علمی به دست او رقم خواهد خورد.



زراعت، کسب مهارت‌های اجتماعی را در بازار رقابت جهانی مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: دانشجو باید در کنار آموخته‌های دانشگاه، مهارت‌های اجتماعی و چگونه زیستن و کارکردن را فرا گیرد.



وی دانشگاه را محیطی مناسب برای کسب تجربه دانست و افزود: دانشگاه آزمایشگاهی برای تکامل است.



رئیس دانشگاه کاشان انتخاب دوست خوب را به دانشجویان تاکید کرد و گفت: در انتخاب دوست باید دقت داشته باشید، چرا که دوست خوب زمینه رشد و موفقیت شما را دو چندان می‌کند.



زراعت، عمق بخشیدن به آموخته‌ها و جهت‌دهی مثبت به رشته تحصیلی را به دانشجویان توصیه کرد و گفت: اگر کسی در هر رشته تحصیلی کارشناس باشد و به اندازه مدرکی که می‌گیرد دانش داشته باشد امکان ندارد که یک روز بیکار باشد.



وی زنده نگه داشتن فضای نشاط، گفتگو و امید را به دانشجویان تاکید کرد و گفت: دانشجو جوانی بانشاط و با انرژی است که باید با حرکت‌های دانشجویی بر جامعه تاثیر گذار باشد.



زراعت خاطر نشان کرد: دانشجو باید سیاسی باشد، اما سیاستی که علم تدبیر امور را دنبال کند، دانشجو در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کند می‌تواند به جامعه خدمت کند.



رئیس دانشگاه کاشان نقد و انتقاد را لازمه پیشرفت امور دانست و از دانشجویان خواست تا با انتقادات سازنده در راستای توسعه علمی، مدیریت دانشگاه را یاری رسانند.



انتهای پیام
دانشگاه محیطی برای تکامل و کسب تجربه است 1


پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99
  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن -9998
  میخای دانشگاه چه رشته ای بری؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان