امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی بچه غول گیگابایت: GIGABYTE BRIX Gaming

#1
Mini PC ها یا کامپیوترهای رومیزی کوچک چشم های زیادی را به خود دوخته و با حضور خود سر و صدای زیادی به پا کرده اند. کامپیوترهایی که در انواع و اشکال مختلف ساخته می شوند و بعید نیست روزی با همین جثه کوچک خود به قاتلی حرفه ای برای PC های پرتجربه تبدیل شوند. در این میان این بار به سراغ مدلی حرفه ای از برند گیگابایت رفتیم تا به شما نشان دهیم Mini PC ها هم می توانند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند، با ما همراه شوید.

گیگابایت و محصولات آن را باید خوب بشناسید، برندی با اصالت تایوانی که در شهر سخت افزار محصولات زیادی از آن را برای شما بررسی کرده ایم. از انواع مادربوردها و کارت های گرافیک تا لپ تاپ هایش را می توان نام برد اما اکنون محصولی متفاوت را برای شما آماده کرده ایم. Mini PC های گیگابایت که با نام مستعار و ثبت شده BRIX شناخته می شوند، نام بریکس شباهت زیادی به Bricks یا همان آجر دارد! البته این شباهت کاملاً با ظاهر این کامپیوترهای کوچک همخوانی دارد، زیرا BRIX تنها در ابعاد یک آجر و شاید حتی کوجکتر از آن باشد. البته BRIX با توانایی شگفت انگیزی که دارد حتماً شما را برخلاف یک آجر معمولی متعجب خواهد کرد! اگر باور ندارید این نقد و بررسی را حتماً بخوانید.



مقدمه

حدوداً یک یا شاید دو سالی است که تب تولید کامپیوترهای Barebone که یکی از انواع آنها Mini PC ها هستند، بالا گرفته است و به سرعت محصولی جدید از سوی کمپانی های بزرگ و کوچک تحت این شاخه روانه بازار می شود. گیگابایت هم برای اینکه از غافله عقب نماند چندین سری و مدل را از این دسته کامپیوترهای خوش اقبال به سبد محصولات خود اضافه کرده که امروز قصد داریم یکی از بهترین آنها را برای شما بررسی کنیم.
بررسی بچه غول گیگابایت: GIGABYTE BRIX Gaming 1
مدل BXi7G3-760 گیگابایت (Rev 1.0) کامپیوتری است که به دفتر بررسی شهر سخت افزار آمده است تا همانند گذشته مورد انواع تست ها و بررسی ها واقع شود. اگر بررسی های قبلی Mini PC هایی که به شهر سخت افزار آمده اند را دنبال کرده باشید، بطور کلی دستگاه هایی با جایگاه پردازشی Low End بوده و بیشتر برای انجام امور اداری و خانگی مناسب بودند. Mini PC گیگابایت که امروز به شما آن را معرفی خواهیم کرد بیشتر یک Mini PC از رده کاری High End می باشد و کاملاً مناسب کارهایی نظیر Gaming، پردازش های سنگین و مالتی مدیا است.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[/url]

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی بچه غول گیگابایت: GIGABYTE BRIX Gaming 1  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

[url=http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/images/pmr/brix/m/20.jpg]  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بررسی بچه غول گیگابایت: GIGABYTE BRIX Gaming 1

پیش از هرگونه صحبت یا بحثی به سراغ محتویات درون جعبه برویم تا ببینیم گیگابایت در بسته بندی محصول چه مواردی را برای خریدار در نظر گرفته است:
- مینی پی سی BRIX i7G3-760
- شارژر 19.5 ولتی با جریان 9.23 آمپری
- کابل mini HDMI to HDMI / یک عدد
- کابل Display Port / یک عدد
- تبدیل سوکت 3.5 میلیمتری 4 پل به 3 پل مجزا / یک عدد
- پایه نصب روی مانیتور یا دیوار / یک عدد
- فلش دیسک حاوی درایورها / یک عدد
- پیچ ها و دفترچه راهنما
از آنجایی که شاهد توسعه استفاده از پورت جدید DP یا Display Port بر روی مانیتورهای موجود در بازار هستیم، خیلی خوب است که گیگابایت کابل مخصوص استفاده از این پورت را بطور پیش فرض درون جعبه قرار داده است. یکی دیگر از ایده های جالب گیگابایت ارائه فلش دیسک حاوی درایورهای محصول است. برخی سازندگان درایورها را بر روی دیسک DVD عرضه می کنند، در حالی که برای استفاده از آنها باید ابتدا تمامی محتویات دیسک را بر روی یک فلش دیسک کپی کنید، کاری وقت گیر و گاهی مشکل که گیگابایت آن را با یک فلش دیسک 8 گیگابایتی حل نموده است!
مشخصات سخت افزاری مدل BX-i7G3-760 را در زیر مشاهده می کنید، دقت داشته باشید ممکن است در ریویژن های مختلف مشخصات و قابلیت ها تفاوت پیدا کند. سخت افزار زیر مربوط به Rev 1.0 این محصول می باشد:
- سیستم عامل: N/A - پیشنهادی ویندوز 8.1
- چیپست: INTEL HM87
- پردازنده: INTEL Core i7 4710HQ 2.5~3.5GHz 4Cores 8Threads
- گرافیک: nVidia Geforce GTX760 3GB GDDR5
- حافظه رم:  8GB DDR3L 1600MHz Dual Channel
- فضای ذخیره سازی: 120GB SSD SATA 6Gbps + اسلات mSATA
- شبکه کابلی: 10/100/1000Mbit Realtek
- شبکه بی سیم: a/b/g/n/ac Wi-Fi 802.11 + Bluetooth v4.0
- صدا: 3.5mm Combo Jack
- تصویر: mini HDMI * 2 + Display Port
- اتصالات: USB3.0 * 4
همانطور که مشاهده می کنید، مشخصات سخت افزاری BRIX i7G3 در یکی از بالاترین سطوح برای یک مینی پی سی می باشند. استفاده از کارت گرافیک بسیار قدرتمندی نظیر GTX760 در محصولی به این ابعاد بسیار قابل توجه است، بهتر است بدانید گیگابایت از نسخه ی Mobile این چیپ استفاده نکرده و دقیقاً همان چیپی که بر روی کارت گرافیک های دسکتاپ استفاده می شود را به کار برده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρυяρℓє_ѕку
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بررسی ویژگی‌های جدید MSI در خنک کننده کارت‌های گرافیک GeForce RTX 30
  بررسی و ساختار cpu
  بررسی تخصصی کیس MSI AEGIS؛ اژدهای کوچک
  بررسی فن کنترلر Aerocool V12XT
  نقد و بررسی هارد دیسک‌های ADATA
  کارت گرافیک جدید و قدرتمند برای سیستم قدیمی می‎خواهید؟ GTX 950 OC گیگابایت!
  با کارت گرافیک R9 380X WindForce 2X گیگابایت، بازی‌ها را ارزان‌تر و روان‌
  مادربرد 970 Pro Gaming Aura ایسوس، نهایت لذت گیمینگ با پلتفرم +AM3
  ماوس Xtreme Gaming XM300 گیگابایت؛ تیزبینی چشم عقاب، به چابکی خرگوش!
  رژه باشکوه ارتشی‌های گیگابایت!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان