امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آيا كريستيانو رونالدو بهترين بازيكن تاريخ رئال مادريد است؟

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آيا كريستيانو رونالدو بهترين بازيكن تاريخ رئال مادريد است؟ 1

كريس رونالدو حال به بهترين گل زن باشگاه رئال مادريد تبديل شده است، اين ستاره پرتغالى دنياى فوتبال در بازى اين هفته از رقابت هاى لاليگا با گل زنى مقابل تيم لوانته تعداد گل هاى خود براى اين باشگاه مادريدى را به عدد 324 رساند و توانست بالاتر از رائول گونزالس ركورددار گل زنى در اين باشگاه پرافتخار اروپايى را به نام خود ثبت نمايد. اما چنين عنوان بزرگى مى تواند كريس رونالدو را به بهترين بازيكن تاريخ باشگاه رئال مادريد تبديل نمايد؟



چنين بحث هايى اما در خصوص ليونل مسى و باشگاه بارسلونا هرگز ديده نمى شود، در حالى كه رافائل بنيتز سرمربى رئال مادريد در هفته هاى اخير اعلام كرده كه كريس رونالدو لزوما بهترين بازيكنى نيست كه وى تا كنون تمرين داده، لوئيز انريكه سرمربى بارسلونا در مورد ليونل مسى گفته است:"من زياد مقايسه كردن را دوست ندارم، اما به نظر من مسى بهترين بازيكن فوتبال دنيا در حال حاضر و همچنين در تاريخ است." ليونل مسى در ماه مارس سال 2012 توانست ركورد گل زنى تاريخ باشگاه بارسلونا را از آن خود نمايد، در آن زمان وى موفق شده بود ركورد 253 گل زده سزار رودريگوئز براى بارسا را بين سال هاى 1939 تا 1954 به نام خود به ثبت رساند. در حال حاضر ليونل مسى در 489 بازى براى آبى انارى ها 416 گل به ثمر رسانده است.

ليونل مسى در دوران حضور خود در بارسلونا موفق به فتح 25 عنوان مختلف شده كه كسب هفت عنوان قهرمانى در لاليگا و چهار قهرمانى در ليگ قهرمانان اروپا از مهمترين آنها محسوب مى گردند. در فصل گذشته نيز هنگامى كه تصور مى گرديد اين ستاره آرژانتينى بعد از مصدوميت سنگين در فصل 2013/14، دوران اوج خود را سپرى نموده وى با بازگشتى تاثيرگذار، فوق العاده و موفقيت آميز توانست يه سه گانه ديگر را براى بارسلونا به ارمغان بياورد.

در طرف ديگر اما كريس رونالدو در شش سال حضور خود در رئال مادريد تنها موفق به كسب يك عنوان قهرمانى در لاليگا و يك قهرمانى در ليگ قهرمانان اروپا شده و در مجموع هفت عنوان قهرمانى مختلف را با مادريدى ها تجربه كرده است و به اين ترتيب مى توان ادعا نمود در حالى كه ليونل مسى به محور موفقيت آميزترين دوران تاريخ باشگاه بارسلونا بدل گشته، رئال مادريد در اين سال هاى اخير هيچ گونه دورانى طلايى و بزرگى را سپرى ننموده است.

كريستيانو رونالدو اما در فصل 2013/14 و در راه فتح دسيما با به ثمر رساندن هفده گل، ضمن بر جاى گذاشتن ركوردى تازه در تاريخ اين رقابت ها تاثيرگذارترين چهره مادريدى ها بوده است، رئال مادريد در آن فصل با درخشش ستاره پرتغالى خود همچنين با كسب قهرمانى در رقابت هاى كوپا دل رى، سوپر كاپ يوفا و جام قهرمانى باشگاه هاى جهان، موفق شد سه عنوان ديگر را نيز به ويترين افتخارات خود بيفزايد. با اين وجود عناوين كريس رونالدو در رئال مادريد در مقابل عناوينى كه اسطوره هايى نظير آلفردو دى استفانو يا پاكو خنتو در دهه هاى پنجاه و شصت ميلادى در قرن گذشته در جمع مادريدى ها جمع كرده اند، چندان ايده آل محسوب نمى شوند، دورانى كه رئال مادريد با پنج قهرمانى متوالى در ليگ قهرمانان، اقتدارى بى نظير در فوتبال اروپا داشت.

در حقيقت دى استفانو بزرگترين بازيكن رئال مادريد در آن دوران طلايى با كسب هيجده عنوان متفاوت محسوب مى گرديد كه پنج عنوان قهرمانى در ليگ قهرمانان اروپا و هشت عنوان قهرمانى در لاليگا از جمله آنها مى باشند. دى استفانو سال گذشته در سن 88 سالگى درگذشت و باشگاه رئال مادريد در وب سايت اختصاصى خود با مطلبى تحت عنوان "آلفردو دى استفانو، بهترين بازيكن تمام دوران ها" از اين بازيكن، مربى و مدير افتخارى خود تمجيد نمود، در اين مطلب آمده بود:


دى استفانو در سن 88 سالگى در مادريد چشم از جهان فرو بست، اين پسر طلايى در چهارم ژوئن سال 1926 در آرژانتين به دنيا آمد و به عنوان يكى از بهترين بازيكنان فوتبال دنيا مطرح مى باشد. دى استفانو تنها بازيكن تاريخ محسوب مى گردد كه براى دومين مرتبه موفق به كسب توپ طلاى فوتبال شده است. وى يازده سال در رئال مادريد حضور داشته و كليدى براى اقتدار باشگاه رئال مادريد در جهان فوتبال محسوب مى گردد.

اما در اين سال ها بى ترديد نمى توان در رئال مادريد صحبتى از"اقتدار در جهان فوتبال" به ميان آورد، در سال گذشته اين باشگاه قهرمانى در ليگ قهرمانان اروپا را از دست داد و از زمانى كه كريس رونالدو به پايتخت اسپانيا انتقال يافته، مادريدى ها تنها به هفت عنوان مختلف دست يافته، در حالى كه بارسلونا در همين مدت هفده عنوان كسب كرده است.

رائول گونزالس ركورددار سابق باشگاه رئال مادريد، اما در دوران حضور خود در اين باشگاه شانزده عنوان قهرمانى را تجربه نموده كه سه عنوان قهرمانى در ليگ قهرمانان و شش قهرمانى در لاليگا از جمله آنها بوده است. اين ستاره اسپانيايى در 741 بازى رسمى موفق به ثمر رساندن 323 گل براى مادريدى ها شده بود و دى استفانو در 396 بازى، 208 گل براى رئال مادريد به ثمر رسانده است. كريس رونالدو ركورد اين دو اسطوره سابق را تنها در 310 بازى پشت سر گذاشته و بى ترديد بهترين گل زنى بوده كه باشگاه رئال مادريد در تاريخ خود داشته است، اما آيا اين موضوع رونالدوى پرتغالى را به بهترين بازيكن تاريخ باشگاه رئال مادريد تبديل مى نمايد؟

حال كريس رونالدو براى مطرح شدن به عنوان بزرگترين بازيكن تاريخ باشگاه بزرگ و پرافتخار رئال مادريد، با وجود درخشش فوق العاده و بر جاى گذاشتن آمار فوق آلعاده گل زنى در شش سال اخير هنوز مى بايست موفق به كسب عناوين بيشتر و پايه گذار دوران اقتدارى تاريخى در باشگاه رئال مادريد گردد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Apathetic ، mahsa._.abd
آگهی
#2
رونالدو همین الان هم بهترین بازیکن رئال هست :|
ربطی هم به گلزنی نداره ، خیلی وقته که بهترین بازیکن مادرید بحساب میاد ..
ولی نباید اونو با مسی مقایسه کرد . مسی کل عمرش رو تو بارسا بوده ، در حالیکه کریس فقط شیش ساله که رئالیه و اصلا مقایسه ی این دو نفر در باره ی امارشون تو لالیگا منصفانه نیست . رونالدو کلی امار شگفت انگیز هم تو منچستر داشته ..
ستاره هایی مثل رائول و دی استفانو و زیدان هم هر کدوم جزوه بهترین های تاریخ رئال محسوب میشن ، ولی خب انصاف داشته باشیم رونالدو ازشون بهتر عمل کرده !
شاید اگه دوران فوتبال اونا هم همزمان با رونالدو بود عملکرد بهتری نشون میدادن ، ولی خب فعلا که همچین خبری نیست و تو این دنیا دیگه نباید منتظر فوتبال اونا باشیم پس سره همون نتیجه ی قبلیمون میمونیم =)
خوب، ولی اشتباه...
پاسخ
 سپاس شده توسط *VENUS* ، Son of anarchy
#3
رونالدو تکنیکای خودشو داره...مسیم واس خودشو.بقیه ام همینطور.
ولی تا الان بین این همه رونالدو موفق تر بوده.
دوتا توپ طلاییم ک گرفت حقش بود.
رونالدو تو یونایتد ب اوج رسید چرا فقط رئالشو میبینید.هنوزم اگه ی روز رونالدو و رونی با هم باشن کابوس تک تک تیمان.
رونالدو تو کل تاریخ رئال بهترین نیست.ولی الان بهترینه.حتی شاید بهترم بشه.
ولی باید بدونیم بازیکنایی مثل گرت بیل و جیمز رودریگز ک اوج جوونیشون تو رئاله و میتونن بهتر از رونالدو عمل کنند ک سخته.
ولی از بعضی نظر رسیدن ب رونالدو غیر ممکنه(:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آيا كريستيانو رونالدو بهترين بازيكن تاريخ رئال مادريد است؟ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط *VENUS*


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان