امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سوسیالیسم ملی

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سوسیالیسم ملی 1
پوسترهای تبلیغاتی زمان رایش سوم








نازیسم ترویج دهند نوع سومی از اقتصاد است. این روش اقتصادی از دو روش اقتصادی کمونیسم و سرمایه داری متفاوت است.
در اصل این روش نوعی از سوسیالیسم جناح راستی است.با این تفاوت که مساوات طلبی را رد می کند. و در عوض یک اقتصاد طبقه بندی شده کلاسیک بر اساس شایستگی و استعداد همراه با نگهداری مالکیت خصوصی و ترویج همبستگی ملی را ارائه می دهد.به این روش اقتصادی سوسیالیسم ملی می گویند. که در ان هدف دولت تامین امنیت اقتصادی و ایجاد زیر ساخت هدفمند برای سرمایه گذاری سرمایه داران است و در عین حال با ایجاد برنامه های رفاهی برای کارگران و تغیین دست مزد عادلانه برای گارگران و ایجاد حس احترام و افتخار برای انان و جلوگیری از استثمار کارگران توسط سرمایه دارن محیط مناسبی را برای پیشرفت همه جانبه ملی ایجاد کنداین روش اقتصادی با داشتن مزیت های فراوانی نسبت به سرمایه داری و کمونیسم در تلاش برای ساخت جامعه ارمانی گام های بلندی بر می دارد . و در حقیقت نوعی بهتر و کارامد و درست تری از سوسیالیسم را بوجود می اورد. در روش سوسیالیسم کمونیستی دولت با از بین بردن مالکیت خصوصی خود را به یک سرمایه دار بزرگ تبدیل می کند و در عمل سوسیالیسم را زیر پا گذاشت و نوعی سرمایه داری دولتی را ایجاد می کند.در این روش بیشتر اقشار جامعه در وضعیت ضعیف مالی و رفاهی به سر می برند و در عوض سران حکومتی با یکی کردن سرمایه ملت فاصله طبقاتی زیادی از اقشار مردم می گیرند از سوی دیگر این کار باعث ایجاد حس بی تفاوتی در میان مردم می شود چرا که ان ها در بهترین شرایط کاری هم چیزی بیشتر از شرایط عادی نسیبشان نمی شود.دولت های کمونیستی با جمع اوری سرمایه های مردم و حذف مالکیت مردمی عملا نوعی دیکتاتوری را بنیان می گذارند. چرا که با این روش عملا کسی قدرت اقتصادی ندارد تا بتواند در مقابل دولت تحرکی داشته باشد از سوی دیگر تنها سران جکومتی و طبقات حکومتی صاحب قدرت و ثروت می شوند.
و هر چه به طرف راس هرم قدرت می روید در عین حال به راس هرم ثروت هم نزدیک می شود.
از سوی دیگر نظام سرمایه داری نیز که در ان سرمایه داران روز به روز بر ثروت خود می افزایند و فاصله خود را با اکثریت مردم بیشتر می کنند.
در این روش تمامی زیر ساخت اقتصادی در دست معدودی از افراد جامعه که ثروت فراوانی دارند قرار می گیرد . و این افراد عملا تمامی قدرت را در دست خود می گیرند و عملا دولت را به نوعی دست اموز و محتاج خود می کنند.
و یک رابطه مشتری و ارباب رجوع را برای دولت ایجاد می کنند به زبان ساده صاحبان صنایع که قدرت مالی را در دست دارند و بیشتر مالیات را پرداخت می کنند. هزینه های دولت را نیز تامین می کنند و به نوعی دولت هم در مقابل به ان ها خدمات مختلفی می دهد یکی از این خدمات اجازه تعیین حقوق و مزایای کارگران است و تنها سندیکای کارگری می توانتد تلاشی برای بهبود وضعیت اقتصادی بکنند و دولت عملا در ظاهر بی طرف است. ولی در باطن طرف دار سرمایه دارن است. در همین راستا دولت های سرمایه داری با وضع قوانین به نفع سرمایه دارن زمینه پیشرفت روز افزون سرمایه دارن را فراهم می کنند.
در اصل دولت های سرمایه داری خود از دل سرمایه داران ظهور کرده اند. در این دولت های حقوق فردی یکسان عملا وجود ندارد بلکه هر که ثروت بیشتری دارد قدرت و نفوذ بیشتری دارد . با این وضعیت هرگز یک کارگر ساده قدرت رای یک سانی با یک سرمایه دار که دارای یک زنجیره کارخونه است را ندارد.
برای نمونه امریکا که ادعای دمکراسی را دارد .برای کاندید انتخابات ریاست جمهوری شرایط ویژه ای دارد از جمله سابقه سناتوری و داشتن حداقل سرمایه 100 هزار دلار برای ثبت نام کردن در این انتخابات
که این خود نشان می دهد عملا این دمکراسی دروغی بیش نیست.
این روش اقتصادی برای کشور های کوچک که مشگلات سیاسی با کشور های بزرگ تر دارند بسیار خطرناک است چرا که قدرت های بزرگ تر با سرمایه گذاری در این کشورها عملا زمام قدرت را در دست می گیرند و جای برای رشد دیگر سرمایه دارن کوچک تر نمی گذارند و عملا دولت در دستان کشور خارجی و یا عده ای خاصی سرمایه دار مثل یهودیان قرار می گیرد.
با برسی دو سیستم اقتصادی کمونیستی و سرمایه داری می توان فهمید این دو نظام نوعی برده داری نوین و نوعی استثمار کننده کارگران است. در مقابل روش سوم اقتصادی باعث پیشرفت تمام اقشار جامعه می شود.
دولت نازی المان با مالکیت بر صنایع سنگین و مولد و حمایت از سرمایه دارن و هدایت ان ها در زمینه های که دولت خواهان ان بوده و از سوی دیگر حمایت از گارگران و ایجاد رفاه و دست مزده عادلانه زمینه پیشرفت المان را فراهم کرد .

در کارای این روش اقتصادی گفتن این نکته کافی است که دولت المان با استفاده از این روش ظرف مدت 12 سال کشور المان را که یک کشور جنگ زده بدهکار و دارای اقتصاد برشکسته و با رشد تورم 3 رقمی بود و از سوی دیگر دارای منابع طبیعی زیر زمینی نیز نبود را تبدیل به قدرت اول نظامی اقتصادی و صنعتی دنیا کرد. ( 6 سال رو اقتصاد ریشه کن کردن بیکآری 6 سآل دیگ اقتصاد جتگی برای تقویت نیروی های مسلاح )
* در جواب اون دوستانی که که میگن مردم سالاری یا دمکراسی حرف میزند ما هم دمکراسی رو قبول داریم ولی چون عملی نیس میگیم فقط تو تئوری خوبه این دلیل : دموکراسی حکومت مردم بر مردم است این به این معنی است که نباید در انحصار طبقه و قشر ویژه ای باشد این نوع حکومت زمانی می نواند شگل بگیرد که چیزی به نام طبقات اجتماعی وجود نداشته باشد … حکومت شایسته سالار به حکومتی گفته می شود افراد را به خاطر شایستگی شان انتخاب می کنند … این حکومت جز بهترین حکومت ها است در حالی که اگر تعریف اشتباهی از شایستگی داشته باشیم بد ترین نوع حکومت است …
سوسیالیسم ملی 1
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi ، Δ.н.ο.υ.я.Δ ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان