امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نظر رونالدو در مورد مسی، فرگوسن و بازگشت به منچستریونایتد

#1
کریستیانو رونالدو

سوپراستار پرتغالی رئال‌مادرید همچنان بازگشتش به لیگ برتر و منچستریونایتد را تکذیب نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو با یادآوری این جمله سرالکس فرگوسن که به او می‌گفت «کریستیانو! بهترین تصمیمات را بگیر! کریستیانو تصمیم‌گیرنده است!» گفت: وقتی بازیکن جوانی هستید، نمی‌توانید تصمیمات کاملاً درستی بگیرید، نمی‌دانید که دقیقاً باید چه زمانی به توپ ضربه بزنید و چه وقتی باید اقدام به دریبل‌زنی کنید. سرالکس بود که تصمیم‌گیری را به من آموخت و من را به جایی که امروز هستم، رساند. یادم می‌آید در شروع فوتبالم همه به من می‌گفتند که تصمیمات خوبی در زمین نمی‌گیری و فرگوسن بود که این را به من یاد داد.

مهاجم پیشین شیاطین سرخ که همواره از فرگوسن به عنوان «پدر فوتبالی» خود یاد کرده است، ادامه داد: احساس غرور می‌کنم که سرالکس سخت پشت من بود. یکی از ویژگی‌های فرگی این بود که به موقع بازیکنانش را هل می‌داد و پشت آنها بود. در آن دوره نیاز به حمایت او داشتم. من به سرالکس و روی کین، کاپیتان‌مان که همیشه سرم داد می‌زد که «کریستیانو! پاس بده!» نیاز داشتم. در کل راضی بودم چون چیزهای زیادی از آنها آموختم.

بهترین بازیکن جهان در سال گذشته، در خصوص اینکه برخی او را فردی متکبر و مغرور می‌نامند، عنوان کرد: این چیزی است که وجود دارد و من نمی‌توانم شکایت کنم. اگر قرار باشد به حرف‌های مردم توجه کنید، نمی‌توانید زندگی کنید. همیشه سعی کرده‌ام کارهای درست را انجام دهم و برای دیگران الگو باشم. در نهایت این شما هستید که باید زندگی کنید. کسی نمی‌تواند خودش را جای من بگذارد. مردم من را به خوبی نمی‌شناسند. آنها به روشی که من زندگی می‌کنم، زندگی نمی‌کنند. وقتی که من تمرین می‌کنم آنها تمرین نمی‌کنند. آنها بازی نمی‌کنند و از سوی هواداران هو نمی‌شوند. انتقاد کردن راحت‌ترین کار ممکن است، ولی من 13 سال است که به طور حرفه‌ای ورزش می‌کنم و به آن عادت کرده‌ام.

مهاجم 30 ساله رئال‌مادرید در پاسخ به این پرسش که «برای بازیکنی که با دو باشگاه مختلف دو بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده و قهرمانی در لیگ‌های انگلیس و اسپانیا را تجربه کرده، آیا انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن جهان اینقدر اهمیت دارد؟» گفت: اینکه به عنوان بهترین بازیکن جهان به رسمیت شناخته شوی، شگفت‌انگیز است، اما مهمترین چیز نیست. مهمتر از هر چیز ماندن در این سطح سال به سال است و این چالشی برای من است. ماندن در چنین سطحی هم خیلی دشوار است و آنهایی که فوتبال را درک می‌کنند، می‌فهمند که من چه می‌گویم. کسب عناوین قهرمانی با تیم بهتر است ولی از کسب عناوین انفرادی هم حس خوبی به دست می‌آورم. با وجود اینکه تاکنون عناوین تیمی و انفرادی زیادی کسب کرده‌ام، اما همچنان به دنبال عناوین بیشتری هستم. انتظار این را دارم که پنج یا شش سال دیگر بازی کنم و در این مدت عناوین بیشتر و بیشتری را می‌خواهم. این چیزی است که دوست دارم.

رونالدو درباره رابطه‌اش با ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: طبیعی است که روزنامه‌ها در مورد رقابت بین من و مسی بنویسند چون می‌خواهند فروش داشته باشند و برای خود رسانه‌ها هم این خوب است. این شایعه سازی‌ها طبیعی است، اما درک نمی‌کنم که چرا روزنامه‌ها این کار را می‌کنند، چون رابطه من با مسی خوب است. در هشت سال گذشته من با مسی روی سکو بوده‌ام و هیچگاه مشکلی با او نداشتم. لیونل فوتبالیست و بازیکنی شگفت‌انگیز است. این داستان‌ها ساخته و پرداخته رسانه‌هاست، ولی به هر حال طبیعی است.

مهاجم پیشین منچستریونایتد که پیش از پیوستن به رئال‌مادرید بین سال‌های 2003 تا 2009 پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد، این پرسش را که «احتمال دارد به لیگ برتر بازگردی؟» اینگونه پاسخ داد: چرا که نه؟ در فوتبال هرگز نمی‌دانید که فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. من احساس فوق‌العاده‌ای در مادرید دارم و رئال هم باشگاه شگفت‌انگیزی است ولی نمی‌دانم که فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. در ضمن همه می‌دانند که من چقدر عاشق منچستریونایتد هستم.

کریس در پاسخ به این پرسش که «ورزشکارانی هستند که از تماشای کار آنها لذت ببری؟» عنوان کرد: بله، من فوتبالیست‌ها، بسکتبالیست‌ها و دوومیدانی‌کاران را دنبال می‌کنم و به خصوص آنهایی که در رشته ورزشی خود در سطح بالایی هستند. برای مثال مسابقه جام جهانی دوومیدانی را دیدم که اوسین بولت قهرمان شد و بعد هم جاستین گاتلین در رقابتی دیگر به عنوان نفر اول از خط پایان گذشت که من از آن رقابت‌ها لذت بردم. نمی‌توانستم منتظر دیدار فینال باشم. ورزش‌های دیگر را هم دوست دارم، از این رو پاسخ دادن به این پرسش کار سختی است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نظر رونالدو در مورد مسی، فرگوسن و بازگشت به منچستریونایتد 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  بازگشت بیرانوند و توقف آنتورپ
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  امیری؛ دفاع چپ مطمئن یا بازگشت به پست تخصصی؟
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  همه چیز در مورد مسی و راموس معلوم می شود
  زندگی ستاره منچستریونایتد فیلم می شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان