امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این کتاب‌های پر فروش

#1
كتاب‌های «پایی كه جاماند»، «نورالدین، پسر ایران»، «دا» سه کتاب پرفروش سوره مهر در 6 ماهه نخست امسال معرفی شد.

این کتاب‌های پر فروش

كتاب‌های «پایی كه جاماند»، «نورالدین، پسر ایران»، «دا»، «لشكر خوبان» و «دختر شینا» به ترتیب به عنوان پنج كتاب پرفروش انتشارت سوره مهر در زمینه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در 6 ماهه اول سال 1392 معرفی شد.



كتاب «پایی كه جاماند» شامل 198 خاطره از سید ناصر حسینی پور است. او كه در پیش از اسارت از ناحیه پا زخمی شده‌بود، در دوران اسارت خاطرات روزانه‌اش را در تكه‌های كاغذ روزنامه و پاكت سیگار مدون كرده و هم‌زمان با آزادی آن‌ها را در عصای خود جاسازی می‌كند و به ایران می‌آورد. این كتاب تاكنون به چاپ چهلم رسیده‌است.

كتاب«نورالدین، پسر ایران» نیز روایت‌گر خاطرات نورالدین عافی است كه در شانزده سالگی به جبهه می‌رود. وی در گردان‌های خط‌‌شكن لشكر 31 عاشورا به عنوان نیروی آزاد، غواص و فرمانده دسته بوده و بارها مجروح می‌‌شود. نورالدین علی‌رغم جراحات سنگین تا انتهای جبهه می‌ماند. این كتاب نیز به چاپ پنجاه و پنجم رسیده‌است.

كتاب«دا» نیز كه به چاپ صد و چهل ونهم رسیده‌ است، شامل خاطرات سیده زهرا حسینی در نوجوانی از آغاز جنگ تحمیلی و روزهای اشغال خرمشهر است.

«لشكر خوبان» چهارمین كتاب پرفروش سال 1392، خاطرات مهدیقلی رضایی رزمنده نیروی اطلاعات است كه به روایت زندگی این دسته از رزمندگان در جبهه‌های جنگ می‌پردازد. این كتاب نیز كه مقام معظم رهبری بر آن یادداشت نوشته‌اند، چاپ نهم را تجربه كرده‌است.

«دختر شینا» خاطرات همسر شهید ستار ابراهیمی نیز از خاطرات ارزشمند همسران شهداست كه با قلمی ساده و صمیمی به رشته تحریر درآمده‌ است. این كتاب روایتی است از صبوری قدم خیر كنعانی مقدم در برابر مشكلات زندگی و تربیت پنج فرزند به تنهایی. كتاب «دخترشینا» نیز به تازگی به چاپ ششم رسیده‌است.
«پایی كه جاماند» شامل 198 خاطره از سید ناصر حسینی پور است. او كه در پیش از اسارت از ناحیه پا زخمی شده‌بود، در دوران اسارت خاطرات روزانه‌اش را در تكه‌های كاغذ روزنامه و پاكت سیگار مدون كرده و هم‌زمان با آزادیظ¬ آن‌ها را در عصای خود جاسازی می‌كند و به ایران می‌آورد. این كتاب تاكنون به چاپ چهلم رسیده‌است

همچنین 10 عنوان پرفروش دیگر انتشارات سوره مهر در نیمه اول سال 1392 از این قرارند:

«كالك‌های خاكی» خاطرات سردار محمدعلی جعفری با تدوین گلعلی بابایی و حسین بهزاد؛ «برای تاریخ می‌گویم» خاطرات محسن رفیق‌دوست با تدوین سعید علامیان؛ «شنام» خاطرات خودنوشت كیانوش گلزار راغب، «جاده‌های سربی» خاطرات احمد سوداگر به كوشش مهدی بهداروند، «فرمانده من» مجموعه خاطرات، «بابانظر» خاطرات محمدحسن نظرنژاد با تدوین مصطفی رحیمی، «ستاره‌های نبرد هوایی» خاطرات فرماندهان نیروی هوایی با تدوین احمدمهرنیا، «نه آبی، نه خاكی» رمانی به قلم علی مۆذنی، «سال‌های بی‌قرار» خاطرات جواد منصوری با تدوین محسن كاظمی، «كوچه نقاش‌ها» خاطرات ابوالفضل كاظمی نوشته راحله صبوری.
پاسخ
آگهی
#2
خوب بود ممنون
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Eye-blink کتاب زبان بدن (چگونه افکار دیگران را بخوانیم)
  کتاب باشگاه پنج صبحی ها
Book کتاب رستاخیز مردگان
  کتاب ۴۸ قانون قدرت
  کتاب ۳۳ استراتژی جنگ
  کتاب چگونه با هر کسی صحبت کنیم
  کتاب هرگز سازش نکنید
  کتاب نبرد من
Book کتاب { چگونه دیگران را روانکاوی کنیم؟}
  کتاب The Art of Seduction

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان