امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاریخ و آمار ال کلاسیکو دربی

#1
تاریخ و آمار ال کلاسیکو دربی

[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخ و آمار ال کلاسیکو دربی 1 [/img]
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخ و آمار ال کلاسیکو دربی 1 [/img]
زمین هیپو درومو كه بعدها با نام سانتیاگو برنابئو معروف شد یك بعدازظهر آفتابی در حالی كه خیابان‌های مادرید از پوسترهای تبلیغ این بازی سنگفرش شد شاهد بود که بارسلونا در آن روز بزرگ سه بر یك رئال مادرید را شكست داد. این در حالی بود كه بارسا در آن دیدار ۶ بازیكن خارجی داشت و حالا دیگر فیفا و فدراسیون آن بازیکنان را به رسمیت نمی‌شناسند.ال كلاسیكو داربی امشب در ورزشگاه دن سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. ۱۴ توپ استاندارد لالیگا هر كدام با ۸۰۰ گرم وزن و ۱۵ توپ جمع‌كن از تیم نوجوانان رئال مادرید برای این داربی در نظر گرفته شده است. ۴ پرچم گوشه زمین تولیدی فروشگاه برنابئو، همه سپید و با آرام كوچك رئال مادرید در ۴ گوشه نصب شده‌اند. ۴ برد الكترونیكی برای اعلام شماره تعویض‌ها و زمان تلف شده، یكی اصلی و سه تا رزرو! ۲۳۰ سرباز تعلیم دیده ویژه گاردامنیتی مادرید در برنابئو مستقر خواهند شد و ۷۰۷ سرباز عادی در داخل و خارج از برنابئو و خیابان‌های اطراف گشت می‌زنند. ۴۰۰ پلیس فدرال نیز در جایگاه ویژه، كناره جایگاه هواداران و اطراف درهای ورودی و خروجی دیده‌بانی می‌كنند. ۱۲۰ نیروی خاص امنیتی نیز وظیفه محافظت از جان مقامات عالیرتبه حاضر در ورزشگاه را دارند. ۱۵۰۰ سپر پلاستیكی برای نیروهای پلیس در نظر گرفته شده است.۱۱۰۰ بطری آب آشامیدنی رایگان در محل‌های اصلی قرار دارد و ۲۵۰۰ ساندویچ گرم به صورت رایگان بین دو نیمه پخش خواهد شد.۵ هزار پرچم سپید رئال مادرید قبل از بازی بین هواداران مادریدی پخش می‌گردد. ۶۰ عضو از صلیب سرخ برای ال داربی داخل و خارج از برنابئو حضور دارند و ۱۰ عضو ارشد گارد شهری در كنار آنها خواهند بود. ۶ آمبولانس در جای جای برنابئو و دو خیابان اطراف ورزشگاه حضور داشته و روشن باقی می‌مانند.۱۶۱ گل در كل میهمان نوازی‌های مادرید به ثمر رسیده كه سپیدپوشان آنها را در تاریخ به ثبت رسانده‌اند و بارسلونا ۷۷ گل را پاسخ داده است. دی استفانو، خنتو، سانتیانا و رائول چهار نفر اول ركورددار این گلزنی هستند.از ۷۵ دیدار برگزار شده در برنابئو، مادرید در ۴۸ بازی پیروز بوده، در ۱۳ بازی شكست خورده و در ۱۴ بازی تن به تساوی داده است. آخرین پیروزی باارزش مادرید در برنابئو به سال ۱۹۹۴ بازمی‌گردد،‌ زمانی كه مادرید با گلزنی والدانو و مردان خط هافبك، ۵ بر صفر به پیروزی رسید.
خلاصه تاریخچه جدال مادرید و بارسا در برنابئو از این قرار است:
سال ۱۹۲۸: رئال مادرید صفر-بارسلونا یك
سال ۱۹۲۹: رئال مادرید ۵-بارسلونا یك
سال ۱۹۳۰: رئال مادرید صفر-بارسلونا صفر
سال ۱۹۳۱: رئال مادرید ۲-بارسلونا صفر
سال ۱۹۳۲: رئال مادرید ۲-بارسلونا یك
سال ۱۹۳۳: رئال مادرید ۴-بارسلونا صفر
سال ۱۹۳۴: رئال مادرید ۸-بارسلونا ۲
سال ۱۹۳۵: رئال مادرید ۳-بارسلونا صفر
سال ۱۹۳۹: رئال مادرید ۲-بارسلونا یك
سال ۲۰۰۰: رئال مادرید ۲-بارسلونا یك
سال ۲۰۰۱: رئال مادرید ۲-بارسلونا صفر
سال ۲۰۰۲: رئال مادرید یك-بارسلونا یك
سال ۲۰۰۳: رئال مادرید یك-بارسلونا ۲
سال ۲۰۰۴: رئال مادرید ۴-بارسلونا ۲
بدون شكست در نیوكمپ
دو تیم فصل متفاوتی را پشت سر گذشته اند. بارسا با چهار برد و یك تساوی در نیوكمپ بدون شكست بوده و دو برد،دو تساوی و یك شكست كارنامه بارسا در بازی‌های خارج از خانه است.این در حالی است كه تیم رئال مادرید چهار بار مزه شكست را چشیده است.دو بار در خانه و دو بار خارج از خانه.در واقع چهار برد خانگی،چهار برد خارج از خانه و آمار بدون تساوی رئال سبب شده تا این تیم در كورس قهرمانی با بارسا همراه باشد.
گل‌های بیشتر
بارسلونا در این فصل پنج گل بیشتر از رقیب پایتخت نشین به ثمر رسانده است، ۲۷ گل (شش گل روی كارهای فردی، ده گل روی بازی تیمی،پنج گل با استفاده از شروع‌های مجدد،سه پنالتی و سه گل دیگر)، هر دو تیم یازده گل دریافت كرده اند. ۹ بازیكن بارسا تا به حال موفق به گلزنی شده‌اند در حالی كه هفت بازیكن رئال پایشان به گل باز شده است. همچنین ساموئل اتوئو از بارسا با ۱۰ گل بالاتر از بهترین گلزن رئال یعنی رونالدو ۷ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.ساموئل اتوئو بازیكنی است كه همیشه دوست دارد به تیم سابقش گل بزند. رئال مادرید به خوبی می‌داند كه او در چهار بازی از بازی‌هایی كه در برنابئو مقابل رئال قرار گرفته موفق به گلزنی شده است و تنها یك بار عضو تیم بازنده بوده (رئال۴-۲بارسا بازی برگشت فصل قبل) تاكنون این مهاجم كامرونی شش بار دروازه رئال را بازكرده است و در لیست ركورد‌های شخصی او رئال مادرید بعد از اوساسونا در مقام سوم قرار دارد كه او به آن تیم هفت بار گل زده است. بتیس تیمی‌است كه اتوئو راه دروازه آن را بهتر از هر تیم دیگری می‌شناسد و تاكنون هشت بار از این بازیكن گل خورده است.
اخطارها
از نظر عملكرد اخلاقی اختلاف قابل توجهی بین دو تیم وجود دارد. بارسلونا هنوز بازیكن اخراجی نداشته در حالی كه رئال با پنج بازیكن محروم ( ۲ كارت قرمز و ۳ بازیكن كه در یك بازی ۲ كارت زرد دریافت كردند) در این مورد از بارسا پیشی گرفته است.بازیكن‌های بارسلونا تا به حال بیست كارت زرد دریافت كرده در حالی كه تیم مادرید بیست و نه بار كارت زرد را در مقابل بازیكنان خود دیده است.
تعویض‌ها
بارسلونا عملكرد بهتری در زمینه بازیكنان تعویضی كه گل زده اند، دارد. چهار گل بارسا توسط بازیكنان تعویضی به ثمر رسیده ( ۲ گل لارسن و یك گل از ژولی و اسكرو ) در حالی كه مخیا تنها بازیكن گلزن تعویضی رئال محسوب می‌شود.
Iturralde دومین ال كلاسیكو را سوت خواهد زد
این داور اهل بیلبائو طی ۱۱ سال داوری در لالیگا ۱۷ بازی برای بارسلونا ۲۲ بازی برای رئال مادرید و تنها یك ال كلاسیكو سوت زده است. اولین قضاوت این داور ۳۸ ساله باسكی در ال كلاسیكو به فصل۹۹ـ۹۸ و ۱۴ فوریه بر می‌گردد كه در آن بازی بارسلونا توانست در نیو كمپ رئال مادرید را با ۲ گل از لوئیس انریكه و ۱ گل از ریوالدو ۳-۰ شكست دهد.بارسلونا در ۱۷ بازی كه Iturralde Gonz?lez برای آنها قضاوت كرده است به ۱۱ پیروزی ۵ تساوی و ۱ شكست دست یافته است و رئال مادرید در ۲۲ بازی كه او برای آنها سوت زده است به ۱۳ پیروزی ۲ تساوی و ۷ شكست رسیده اند
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاریخ و آمار ال کلاسیکو دربی 1 [/img]


تاریخ و آمار ال کلاسیکو دربی 1
Oreb#
پاسخ
 سپاس شده توسط ♥sepehr♥
آگهی
#2
مرسي واسه صبحگاه مدرسه به دردم خورد+سپاس:cool::cool::cool:
خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .
پاسخ
 سپاس شده توسط T!K TA∀K


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخ‌سازی وفایی؛ قهرمانی جهان تقدیم به مادربزرگ!
  آمار خیره کننده هافبک مورد نظر الهلال
  دربی در لیگ قهرمانان 2021 چقدر محتمل است؟
Clocket خودزنی عجیب گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ ایران/ آینده‌ات را نجات بده!
  کار دربی مادرید به زد و خورد کشید! (عکس)
  اعتراف تلخ سولسشر بعد از پیروزی در دربی منچستر
  آمار فاجعه بار و عجیب اینتر در خانه یوونتوس
Thumbs Down برنده دربی ۹۴ ام(۲۲دی ۹۹ ) کدام تیم است؟پیشبینی کنید.
  دربی را به خاطر رکورد سید جلال عقب بیاندازید.!
  بزرگترین شگفتی تیم یحیی در آسیا (آمار)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان